vuosi 2019

Anonyymi

Koko 2019 vuosi oltiin työttömänä ja jos sama meno jatkuu tänä vuonna niin myös vuosi 2020 ollaan kokonaan työttömänä

9

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      suuri työttömyys vuosi 2020. Mutta nyt ilman aktiivi simputus mallia.
      Tuleeko jotain aktiivi simputusta vastaavaa kiusantekoa tilalle, sitä emme tiedä vielä. Mutta varmaan keväällä jo kertovat.
      Työministeri harakka jo lähti vastuuta pakoon, pakoon koko tilannetta.
      ja nyt on haatainen sdp siellä hääräämässä.

      Työttömiä on helppo ja kätevä kurjistaa ja simputtaa. Kun pakolois turisteja ei saa simputtaa, eikä Ek ja Mtk väkeä, eikä Sak väkeä.

      • Anonyymi

        Häpeä! Työttömät ovat hyvin usein vihapuhujia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä! Työttömät ovat hyvin usein vihapuhujia!

        2020 Hallinnon se energia menee vihapuhumiseen, esim. sdp on käskenyt julkisesti kokomuksen häpeämään!! Nyt kokoomus kostaa !! koska ei johtaville valkolahtareille punikit noin saa julkisesti törkeyksiä huudella !!
        Ja viher vas katu-anarkistit hallituksessa haluaa anarkiaa, sekasortoa, vihaa, huumeet vapaaksi ja terrorin maahan verovaroin tuettuna.
        viher vas minsiterit on tekemässä pakko kulttuuri marxismi vallankumousta, kun ovat nyt viha kaadereina vihaamassa omaa kansaa.
        Viha on suueta ja julmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2020 Hallinnon se energia menee vihapuhumiseen, esim. sdp on käskenyt julkisesti kokomuksen häpeämään!! Nyt kokoomus kostaa !! koska ei johtaville valkolahtareille punikit noin saa julkisesti törkeyksiä huudella !!
        Ja viher vas katu-anarkistit hallituksessa haluaa anarkiaa, sekasortoa, vihaa, huumeet vapaaksi ja terrorin maahan verovaroin tuettuna.
        viher vas minsiterit on tekemässä pakko kulttuuri marxismi vallankumousta, kun ovat nyt viha kaadereina vihaamassa omaa kansaa.
        Viha on suueta ja julmaa.

        Vasemmisto haluaa "kyykyttää" suomalaisia työttömiä


    • Anonyymi

      No aion ainakin kalastaa kesällä paljon ahvenia ja myyn niitä ja niistä saa hyvin rahaa koska kulut on aika pienet. Viime vuonna kulut oli 139 euroa ja myynti 3500 euroa. Pidän kuluista aina kirjaa.

      • Mitä sulla ahvenet maksaa?..


    • Anonyymi

      Työttömyyttä ei ole. Aina voi kerätä vaikka hiiliä. Niitä keräten ei jää niitä hiilijalan jälkiäkään. Eläkkeillekään ei tarvitse jäädä. Lystikästä.

    • Anonyymi

      - jo aikaisemmin, työvoimaministeri mönkäreen ja filatovin aikaan sdp,,
      oli palkattu katri helena laulamaan kalliiseen tv-mainokseen,, kunnossa kaiken ikää !!
      Näin hienosti on aina ennenkin hoidettu massa-työttömyyttä !
      - ja saatiinhan työttömille pakko kuntoutus leirien saaristotkin rakennetua suomeen !!

      • Anonyymi

        Kannattaa aina muistaa, että Filatov (SDP) on orjatyöidean (osallistavan sosiaaliturvan) äiti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe