Koko 2019 vuosi oltiin työttömänä ja jos sama meno jatkuu tänä vuonna niin myös vuosi 2020 ollaan kokonaan työttömänä
vuosi 2019
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
suuri työttömyys vuosi 2020. Mutta nyt ilman aktiivi simputus mallia.
Tuleeko jotain aktiivi simputusta vastaavaa kiusantekoa tilalle, sitä emme tiedä vielä. Mutta varmaan keväällä jo kertovat.
Työministeri harakka jo lähti vastuuta pakoon, pakoon koko tilannetta.
ja nyt on haatainen sdp siellä hääräämässä.
Työttömiä on helppo ja kätevä kurjistaa ja simputtaa. Kun pakolois turisteja ei saa simputtaa, eikä Ek ja Mtk väkeä, eikä Sak väkeä.- Anonyymi
Häpeä! Työttömät ovat hyvin usein vihapuhujia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeä! Työttömät ovat hyvin usein vihapuhujia!
2020 Hallinnon se energia menee vihapuhumiseen, esim. sdp on käskenyt julkisesti kokomuksen häpeämään!! Nyt kokoomus kostaa !! koska ei johtaville valkolahtareille punikit noin saa julkisesti törkeyksiä huudella !!
Ja viher vas katu-anarkistit hallituksessa haluaa anarkiaa, sekasortoa, vihaa, huumeet vapaaksi ja terrorin maahan verovaroin tuettuna.
viher vas minsiterit on tekemässä pakko kulttuuri marxismi vallankumousta, kun ovat nyt viha kaadereina vihaamassa omaa kansaa.
Viha on suueta ja julmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2020 Hallinnon se energia menee vihapuhumiseen, esim. sdp on käskenyt julkisesti kokomuksen häpeämään!! Nyt kokoomus kostaa !! koska ei johtaville valkolahtareille punikit noin saa julkisesti törkeyksiä huudella !!
Ja viher vas katu-anarkistit hallituksessa haluaa anarkiaa, sekasortoa, vihaa, huumeet vapaaksi ja terrorin maahan verovaroin tuettuna.
viher vas minsiterit on tekemässä pakko kulttuuri marxismi vallankumousta, kun ovat nyt viha kaadereina vihaamassa omaa kansaa.
Viha on suueta ja julmaa.Vasemmisto haluaa "kyykyttää" suomalaisia työttömiä
- Anonyymi
No aion ainakin kalastaa kesällä paljon ahvenia ja myyn niitä ja niistä saa hyvin rahaa koska kulut on aika pienet. Viime vuonna kulut oli 139 euroa ja myynti 3500 euroa. Pidän kuluista aina kirjaa.
- Anonyymi
Työttömyyttä ei ole. Aina voi kerätä vaikka hiiliä. Niitä keräten ei jää niitä hiilijalan jälkiäkään. Eläkkeillekään ei tarvitse jäädä. Lystikästä.
- Anonyymi
- jo aikaisemmin, työvoimaministeri mönkäreen ja filatovin aikaan sdp,,
oli palkattu katri helena laulamaan kalliiseen tv-mainokseen,, kunnossa kaiken ikää !!
Näin hienosti on aina ennenkin hoidettu massa-työttömyyttä !
- ja saatiinhan työttömille pakko kuntoutus leirien saaristotkin rakennetua suomeen !!- Anonyymi
Kannattaa aina muistaa, että Filatov (SDP) on orjatyöidean (osallistavan sosiaaliturvan) äiti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483