Olen matkustellut paljon ulkomailla, ja olen saanut aina seuraa helposti jopa selvinpäin tyyliin kirjastossa ulkomailla! naiset tulee juttelemaan helposti.
t:matkustelevamies42v
Suomalaiset naiset kohtelee ihan törkeesti meitä miehiä!
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen suomalainen jännämies enkä ole saanut mitään huonoa kohtelua. Vika on aloittajassa.
- Anonyymi
Aloittaja: kerropa missä maissa sitä seuraa olet niin helposti saanut?
Asun itse ulkomailla ja asunut suuren osan elämääni. Olen asunut Suomen lisäksi kolmessa maassa isäni ammatin takia. Myöhemmin itsenäistyttyäni yksin, mutta edelleen ulkomailla.
Olen kiinnostunut kuulemaan missä maissa naiset ovat niin avoimia vierasta miestä kohtaan? Avoimempiahan täällä kyllä ollaan, ja suomalainen kyräily puuttuu, se on totta. Kiinnostaisi myös tietää mitä tarkoitat tuolla "seuralla"? - Anonyymi
Olet umpisurkea valehtelemaan. Vaadimme parempia provoja.
- Anonyymi
Usassa nyt ainakin pääsee helposti treffeille. Asuin siellä kaksi vuotta ja panin 7 naisen kanssa. Suomes en ole pannut 7 eri naisen kanssa edes 20 vuodessa. Se on se kasvatus mitä saat ja miten suhtaudut ihmisiin- Suomes ei opeteta tutustumaan ihmisiin kuten muualla.
- Anonyymi
USA:sa ei olekkaan kilttejä ja kunnollisia naisia, vaan niitä toisenlaisia vastenmielisiä otuksia. Esimerkkinä Melanie Trump.
- Anonyymi
Miten tämä nyt käy yhteen sen väitteen kanssa, että suominainen on helppo huora, joka antaa kaikille jotka vaan osaa kysyä? Että pitäisikö tässä nyt jakaa vittua kaikille halukkaille ilmaisena huorana vai säästää itseään ja saada ylimielisen pihtarin maine?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä nyt käy yhteen sen väitteen kanssa, että suominainen on helppo huora, joka antaa kaikille jotka vaan osaa kysyä? Että pitäisikö tässä nyt jakaa vittua kaikille halukkaille ilmaisena huorana vai säästää itseään ja saada ylimielisen pihtarin maine?
Nyt olet ymmärtänyt vähän väärin. Suominainenhan antaa ULKOMAALAISELLE miehelle, ei suomalaiselle. Näin se vain menee. On tullut nähtyä sekä Suomessa että ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt vähän väärin. Suominainenhan antaa ULKOMAALAISELLE miehelle, ei suomalaiselle. Näin se vain menee. On tullut nähtyä sekä Suomessa että ulkomailla.
No meniskös se sitten noissa ap:n matkakohteissa sitten ihan samalla tavalla. Siellä se suomalainen on ULKOMAALAINEN ja kotimainen on kotimainen. Eksotikka kiehtoo.
Tähän on nyt ihan turha ruveta latelemaan mitään muslimeista jne. Ap:hän kertoi jo miten helposti naista ulkomailla kaatuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm
Itseasiassa ap ei tehnyt mitään eroa suomalaisten tai ulkomaisten miesten välille. Hän sanoi suomalaisten naisten kohtelevan törkeästi ihan ylipäänsä. Olette kyllä ihan epäjohdonmukasia kaikessa tässä skeidassa, jota suollatte.
- Anonyymi
Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa ja bileissä. Viinamies on löytänyt naisseuraa jo nuoresta lähtien kun on oltu tyttöjen kanssa juomassa.
Jos kuvittelee tapaavansa naisia jossa kirjastossa ilman viinaa niin ei ole ihme jos jää yksin.
t. viinamiesAika usein kirjastovirkailijat ovat asiallista ja "hiljaista" porukkaa, kuten kirjastossa kuuluu ollakkin. ;)
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Aika usein kirjastovirkailijat ovat asiallista ja "hiljaista" porukkaa, kuten kirjastossa kuuluu ollakkin. ;)
Oulunkin pääkirjaston lehtisalissa on viimeisen päälle söpö kiharapää... Olen vain liian vanha hänelle.
Anonyymi kirjoitti:
Oulunkin pääkirjaston lehtisalissa on viimeisen päälle söpö kiharapää... Olen vain liian vanha hänelle.
Yhtään en epäile, anna silmiesi levätä hänessä ohimennen;)
Tuijottaa ei saa..
Nähdäkseni useissa maissa ollaan avoimempia ja ystävällisempiä kuin meillä.
Tarkoitan että niin naiset kuin miehetkin ja lähes vauvasta vaariin?- Anonyymi
Nainen on ystävällinen kun maksa sille vaikka thaimaassa. 30 euroa riittää
- Anonyymi
Ei riitä enää kauan, kun miehen pitää alkaa antamaan rahaa naisen suvun elinolosuhteiden parantamiseksi.
Ei mene kauaa, kun mies joutuu antamaan rahaa sukulaisten asuntoremontteihin, uudempien autojen/scoottereiden hankintaan ym.
- Anonyymi
Naiset on paskojen jännämiesten kasvattamia suurin osa.
Siksi käytös on huonoa kunnollisia miehiä kohtaan.- Anonyymi
No hyvä tuo että miehiäkin syytetään kasvatusmetodeista....
- Anonyymi
Mut siis, eikös ne p...skat jännämiehet palstatotuuksien mukaan jätä naiset yksinään vauvojen kanssa? Että ei kai ne palstatotuuksien mukaan mitään lapsia kasvattele?
- Anonyymi
Olen aina kohdellut miehiä hiljaisen vaatimattomasti. Siksi varmaan miehet ei kahta kertaa minua katsokaan. Eniten näyttää baareissa ja kaduilla vetävän miesten huomiota temperamenttiset hutsahtavasti pukeutuvat tyrkkynaiset. Ehkäpä alkuperäinenkin on juuri sellainen, että huomaa vain ne minihameiset blondit, jotka eivät osaa kohdella ketään kiltisti ja arvostavasti.
Suosittelisin, että alkaisit katsella naisia vähän tarkemmin. On paljon mukavia, ystävällisiä ja nättejä naisia, mutta heilläpä ei olekaan sentin pakkelikerrosta naamassa. Tosin näiden naisten huono puoli on ujous, koska eivät yleensä kehtaa oikein tehdä aloitteita. Moni saa tarpeekseen baarien menosta (myös siis kilttejä naisia rupeaa veetuttamaan se, että tyrkkybimbot haistattelee vessajonossa, kiilaa baaritiskillä ja jopa heittää juomat naamalle, jos yrität vahingossakaan istua heidän paikalle tms), joten heitä ei kyllä välttämättä baareissa kauheasti edes näy.- Anonyymi
Ujotkin miehet joutuvat olemaan aloitteellisia joten ei muuta kun rohkaisuryyppyä ja menoksi vaan vaikka pahalta tuntuisikin. Niin se on meistä monista miehistäkin tuntunut eikä silti olla mitään armoa saatu.
- Anonyymi
Melkoisissa menomestoissa oot käyny jos tolleen tuppaa useinkin käymään! Tässä 15v erilaisissa baareissa ja ravintoloissa töitä tehneenä kiinnostaisi ihan valtavasti missä kapakeissa tommonen boogie on?
- Anonyymi
Satuile vaan, ei sitä kukaan kiellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729