Mies kutsui luokseensa mutta eipä kutsunutkaan?

Anonyymi

Nyt sattui kyllä outo tilanne miehen kanssa, jonka olen tuntenut noin 5 vuotta ja olemme vaihtaneet kuulumisia kerran vuoteen joskus harvemminkin. Kuitenkin nyt tässä vast ikään mies otti taas yhteyttä minuun pitkän tauon jälkeen ja kysyi kahville. No ei siinä kävin kahvilla ja juteltiin mukavia siinä kaikki. Kuitenkin tämän jälkeen mies lähti takaisin Saksaan jatkamaan opiskelujaan.

Viestittelimme jonkin verran tämän jälkeen vaikka mies oli jo Saksassa. Yhtäkkiä mies alkoi puhumaan, että olisi mukava jos tulisin hänen luonaan käymään niin nähtäisiin useammin kuin 5 vuoden aikana 1. Lisäksi mies alkoi tämän jälkeen viestien lopussa ylistämään kuinka mukava kaveri hänelle olen ja viestit ovat piristäneet hänen päiväänsä.

No joo itsekin olin samaa mieltä, että ei ehkä näin pitkää näkemisen väliä, että jos edes kerran kahteen vuoteen näkisi niin hyvä. No suunniteltiin jo jonkin verran päivämääriä milloin olisin tulossa ja mies auttoi minua lentojen ja majapaikkojen hakemisessa ja puhui jo paljon mitä nähtävyyksiä kävisimme katsomassa. Mitään ei vielä lukkoon lyöty.... Onneksi.... Koska myöhemmin mies ei enää vastannut viesteihin ja muuttui etäiseksi. En ymmärrä meillä ei miehen kanssa ollut missään vaiheessa minkäänlaista "suhdetta"... Tai no kaveruutta enempää ja alunperin mies otti yhteyttä ja ehdotti, että tulisin hänen luonaan käymään. Olen vieläkin ymmälläni, että ensin ollaan niin hyviä kavereita ja sitten ei yhtään mitään?

Jos joku jaksoi lukea tänne asti niin kiitoksia. Ja toivon asiallisia vastauksia :)

8

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehen käyttäytyminen tarkoittaa, että hän on muuttanut mielensä, eikä rohkene sitä suoraan sanoa. Miksi muuttanut, emme voi sitä saada selville. Jos mies enää ottaa yhteyttä, on korkeintaan syytä vain toivottaa Hyvää Uutta Vuotta. Mihinkään ei enää kannata ryhtyä miehen takia.

Ei miehen mittainen mies.

• Anonyymi

Varmaan sama tyyppi joka lupasi tulla sun luokse joulunpyhinä :).

• Anonyymi

Siis oletko kuullut hänestä yhtään mitään enää?. Itellä tulis tuossa ekana mieleen että jotain on sattunut. Sitten ehkäpä se, että vieraassa maassa tunsi itsensä yksinäiseksi ja halusi jotain turvan tuntua mutta se meni ohi. Erikoista toki, että hän tuli pyytäneeksi sua sinne ja että suostuit, kun ette ole tuon viiden vuoden aikana pitäneet yhteyttä tiiviimmin. Siis että tosi hyvän ystävän tai tutun luokse tuntuis luontevalta lähteä toiseen maahan kyläilemään. Eli alun alkujaankin tuo asetelma kuulostaa oudolta.

• Anonyymi

Täällä kirjoittelee viestin aloittelija. Itsekin olen in jälkeenpäin järkeillyt että eihän tässä alunperinkään ollut mitään järkeä. Mutta itse innostuin ajatuksessa ja ajattelin että mikäs siinä lähdetään sitten. Kun itselle ei tulisi mielenkään pyytää ketään käymään jos ei olla missään väleissä. Mutta itsekin olen miettinyt että todella outoa miksi juuri minua pyysi kun mitä olen ymmärtänyt niin hänellä on muitakin kavereita ja paljon. Ehkä hänellä tosiaan oli tylsää tai halusi vai testata miten pitkälle olen valmis menemään hänen takiaan...... Ei ainakaan ollut oikeasti kutsumassa. Pakko vaan hyväksyä että itseä on "huijattu" näin lievästi sanottuna. No aina ei saisi olla näin naiivi mutta oon varma että en tän jälkeen enää oo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kirjoittelee viestin aloittelija. Itsekin olen in jälkeenpäin järkeillyt että eihän tässä alunperinkään ollut mitään järkeä. Mutta itse innostuin ajatuksessa ja ajattelin että mikäs siinä lähdetään sitten. Kun itselle ei tulisi mielenkään pyytää ketään käymään jos ei olla missään väleissä. Mutta itsekin olen miettinyt että todella outoa miksi juuri minua pyysi kun mitä olen ymmärtänyt niin hänellä on muitakin kavereita ja paljon. Ehkä hänellä tosiaan oli tylsää tai halusi vai testata miten pitkälle olen valmis menemään hänen takiaan...... Ei ainakaan ollut oikeasti kutsumassa. Pakko vaan hyväksyä että itseä on "huijattu" näin lievästi sanottuna. No aina ei saisi olla näin naiivi mutta oon varma että en tän jälkeen enää oo :D

Olet kuitenkin saanut yhteyden, ettei oikeasti ole sattunut jotain vakavaa?

• Anonyymi

Kysy mieheltä ja pyydä suoraa vastausta. Kuulostaa siltä että ob tavannut naisen jonka kanssa on aloittanut suhteen?

• Anonyymi

Todella hyviä kavereita olette kun kerran vuodessa vaihdatte viestejä ja viiden vuoden aikana yhden kerran tavanneet.
      Mies pyysi luokseen seksin takia mutta löysikin paremman vaihtoehdon siihen ehkä jopa asuinalueeltaan.

• Anonyymi

Tämä oli koominen aloitus.
      Olette tavanneet yhden kerran ja vaihtaneet viestejä harvemmin kuin kerran vuodessa. Olet oman tekstisi mukaan "jutellut" kyseisen ihmisen kanssa about 5 kertaa!

Jos tuollainen on hyvää ystävyyttä, tai edes minkäänlaista kaveruutta, niin huh miten vähään jotkut ihmiset tyytyvät ystävyyssuhteissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241