5 vuotta sitten olin 40 ja poikuus tallella.. tänäpäivänä tilanne on aivan sama ja muuttumaton. En tiedä miten 45v. saisin enään mitään aikaan. Ei tästä tule vain mitään, mitä mun pitäs tehdä? Mistä mä olen jääny paitsi?
Poikuus tallella yhä
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se aikaan saaminen poikkea siitä vaikka olisikin kokenut, mutta pitää osata olla hiljaa asiasta.
- Anonyymi
Riippuu siitä oletko sinut tilanteesi kanssa vai et.
Jos asia ei sen enempää vaivaa, miksi miettiä koko asiaa. Mutta jos se on ongelma jokapäiväisessä elämässäsi, sitten sinun pitää varmaan tehdä jotain ongelman ratkaistaksesi.
Ei kai se iätä kiinni ole jos vehkeet toimii! Mene vaikka maksulliselle ensin niin saat tuntumaa. Sen jälkeen sitten voit lähteä etsimään naista itsellesi. Ja mikään pakko ei ole kenellekään alkaa kertoa koko surkeaa elämäntarinaansa. Se ei kenellekään kuulu.
Niin että rohkeutta, ensimmäinen askel on vaikein, siitä se sitten lähtee!
-terv. nainen- - Anonyymi
Osta makullinen nainen niin saat kokemusta.
- Anonyymi
Saat seksiä maksamalla mutta ei kukaan nainen huoli 45 v kokematonta miestä sun pitää valehdella että sulla ollut naisia ainakin 2-5 ja yks pitempi parisuhde. Älä koskaan kerro naiselle että olet kokematon, aina voi sen verran näytellä että on seurustellut.
- Anonyymi
Parempi olla rehellinen, muuten nainen alkaa epäilemään ja kysyy, että ootko sä koskaan edes ollut naisen kanssa, kun ei näytä homma oikeen siltä.
Ite oon kohta 50v, enkä ole koskaan naisen kanssa ollut.
Paskamainen tunne, mutta täytyy vaan kestää ja olla sinuiksi asian kanssa, että arkun kansi laskeutuu alas, ilman kokemusta naisen läheisyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla rehellinen, muuten nainen alkaa epäilemään ja kysyy, että ootko sä koskaan edes ollut naisen kanssa, kun ei näytä homma oikeen siltä.
Paskamainen tunne, mutta täytyy vaan kestää ja olla sinuiksi asian kanssa, että arkun kansi laskeutuu alas, ilman kokemusta naisen läheisyydestä.Höpö höpö. Ei naiset mitään epäile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskamainen tunne, mutta täytyy vaan kestää ja olla sinuiksi asian kanssa, että arkun kansi laskeutuu alas, ilman kokemusta naisen läheisyydestä.Kokenutta voi näytellä. Itsekin olin 31 vuoteen mennessä saanut vain yhden kännipanon 7 vuotta aikaisemmin, mutta näyttelin kokenutta panomiestä sekä valehtelin myös seurustelleeni eikä nainen tosin kännissä ollessaan epäillyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokenutta voi näytellä. Itsekin olin 31 vuoteen mennessä saanut vain yhden kännipanon 7 vuotta aikaisemmin, mutta näyttelin kokenutta panomiestä sekä valehtelin myös seurustelleeni eikä nainen tosin kännissä ollessaan epäillyt mitään.
Mun eka tyttöystäväni luuli mua tosi kokeneeksi, vaikka tosiasiassa vei poikuuteni 24-vuotiaana.
- Anonyymi
Olet jäänyt paitsi seksistä naisen kanssa. Onko se niin ihmeellistä, ja vastaus on ei. Olen ollut muutaman kanssa, enkä halua leveillä vaan päinvastoin, haluan kertoa miten yhdentekevää se tavismiehelle oli.
Ainoat ihmiset, jotka seksistä todella voivat nauttia, ovat missiluokan naiset ja jääkiekkoilijamiehet, joilla valmiudet todelliseen rakkauden kanssakäymiseen. Tavisseksi on ankeaa.- Anonyymi
Nainen ei nauti seksistä, miest toki nauttii jos nainen on tarpeeksi kaunis. Tavisseksin suhteen olet oikeassa, se on todella ankeaa.
- Anonyymi
Darkkis on 39 v ja neitsytsetä
- Anonyymi
DarkFina on hyvin todennäköisesti vasta 37 v mutta kylläkin neitsytsetä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DarkFina on hyvin todennäköisesti vasta 37 v mutta kylläkin neitsytsetä :)
Eikö DF ole jo täyttänyt 40? Neitsytsetä hän toki on joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö DF ole jo täyttänyt 40? Neitsytsetä hän toki on joka tapauksessa.
Entäs ne monet naiset, joita hänellä oli "nuorena"?
- Anonyymi
Eikö tosiaan vieläkään ole varaa siihen Thaimaan matkaan?
- Anonyymi
Jos palkka on 10 euroa tunnilta niin eipä siitä juuri säästöön jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos palkka on 10 euroa tunnilta niin eipä siitä juuri säästöön jää.
Säästää satkun kuussa vuoden niin kyllä sillä jo thaikkuihin pääsee.
- Anonyymi
Kun juo nuorena viinaa kylillä ja bileissä oppii tulemaan toimeen tyttöjen kanssa ja 40-vuotiaana on sitten kokenut perheellinen mies.
Raitis mies ei lähtenyt nuorena kylille juomaan eikä tavannut tyttöjä. Sitten aikuisenakin ollaan kokemattomia kun pohja ihmissuhteille jäi nuorena rakentamatta.
t. viinamies - Anonyymi
Sain koitella elämäni naisen Pillua! Monet isot O:t hänelle tein! Naidakin olisi antanut, mutta ei minulla enää seiso edes tuuman pätkissä. Olikin oikein kuuma puuma!
Olin minä joskus vähän aikaa naimisissakin. Sellaista huonoa lahnaseksiä sitä joskus harvoin tuherrettiin. Nyt vuosikymmenten jälkeen oikein kierrettiin veistä haavassani, kun koin millaista se oikea yhdessäolo olisi voinut olla.
Impotessistaniko vai muista syistä johtuen tuo vastakappale ei enää halua edes keskustella kanssani. Harras lahkolainen. Kai siellä seurakunnassa on paremmat bileet. Ja varajeesuksella oikea haaremi. Näinhän ne asiat pakkaa aina menemään. - Anonyymi
Sinulta on jäänyt kokematta muutama suuritunteisin asia elämässä. Omien lasten syntymä on ihmeellinen kokemus, miten kahdesta ihmisestä voi yhdentyä yksi pienokainen. Sekoitus isää ja äitiä. Rakkauden hedelmä.
AsianVierestä - Anonyymi
Onneksi olkoon ao. Seksi on yliarvostettua. Todella harvoin halut todella kohtaa.
- Anonyymi
Mene maksullisiin!
- Anonyymi
Mä itse kyllä sain Piparia jo 18-vuotiaana ensimmäisen kerran ja 21-vuotiaana olin avoliitossa 6kk.. nyt oon 42 eikä siinä välissä hirveästi ole ehtinyt olemaan mitään.. naisjuttuja on aina niin harvakseltaan tipoittain.. en tiedä onko se kovinkaan paljon kummempaa jos vuosien vuosien välein maistelee "todella harvinaista herkkua" kun että on kokonaan ilman.. itsetunnolle teke varmaan hallaa, mutta käytännössä ei paljoakaan eroa
- Anonyymi
Jos kokemattomuuttaan paikkaa käymällä maksullisilla niin voipa käydä niin että se tekee norminaisten saamisesta vain vaikeampaa ja seksistä heidän kanssaan huononpaa, maksullinen kuitenkin osaa ainakin esittää kiinnostusta ja aktiivisuutta.
- Anonyymi
Se yksi seksikokemus 29-vuotiaan itselläni opetti sen, että ilman tunteita seksi on tyhjää ja turhaa. Ei antanut mulle mitään. Mutta läheisyydestä, naisen ihon kosketuksesta nautin suuresti. Sen sain kokea. Kuvittelisin, että kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, niin seksi on rakastelua ja yhteyttä. Sellaista en ole koskaan tuntenut. Pelkän seksin takia en halua naista. Minussa on kai hieman demiseksuaalia. Eli määrittelisinkö itseni hetero demiseksuaaliseksi sitten? Eli en voi harrastaa seksiä ellei ole tunteita toista kohtaan. Nykymaailmassa rakkautta on lähes mahdotonta löytää, joten hautaan asti yksin.
IkisinkkuerakkoM42v- Anonyymi
Aivan sata varmasti tykkäisit seksistä ilman tunteitakin jos nätti ja innokas nainen sellaista antaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sata varmasti tykkäisit seksistä ilman tunteitakin jos nätti ja innokas nainen sellaista antaisi.
Kuinka niin? Silloinhan hän olisi jo käynyt maksullisissa.
Parisuhde seksi ei ole yhtään sen ihmeellisempää kuin seksi kaveripohjaltakaan..
Itseasiassa tutkimukset kertovat, että vakipanosuhteessa seksi koetaan parempana yleisesti ottaen vs parisuhde.
Asioita voi tietysti romantisoida mielessään, mutta todellisuudessa se arki koittaa sieltä aika piankin.
Älä siis määrittele itseäsi mitenkään, koska tuo on ihan höpön löpöä..blade83 kirjoitti:
Parisuhde seksi ei ole yhtään sen ihmeellisempää kuin seksi kaveripohjaltakaan..
Itseasiassa tutkimukset kertovat, että vakipanosuhteessa seksi koetaan parempana yleisesti ottaen vs parisuhde.
Asioita voi tietysti romantisoida mielessään, mutta todellisuudessa se arki koittaa sieltä aika piankin.
Älä siis määrittele itseäsi mitenkään, koska tuo on ihan höpön löpöä..Parisuhdeseksi = Yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin? Silloinhan hän olisi jo käynyt maksullisissa.
Maksullisiin pitää itse mennä ja se vaatii jo melkoista motivaatiota, aivan eri asia jos joku hyvän näköinen nainen tulee iskemään.
- Anonyymi
Teidän pitää mennä maksullisiin heti. Ajatelkaa nyt että olett 50 v kokemattomia.
- Anonyymi
Maksu naiset on hyviä, ei tarvii esittää mitään. siitä vaan panee eri asennoissa ja ei tarvii miettiä muuta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers544508Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt863691Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463151Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396