TAYS:n lääkärin lausunnoilla saa pyyhkiä takapuolen .
Asiantuntijan lausunto
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut kerran TAYS:sissa potilaana sairaskertomukset oli törkeää valehtelua.
Tuntuu uskomattomalta että tälläiset lääkärit saavat toimia virassaan. Minut haukuttiin alinpaan helvettiin. - Anonyymi
Huonot lääkärit pitää potilasjonot pitkinä ja turvaa TAYS:n toiminnan .
- Anonyymi
TAYS:n huonot lääkärit on ollut vuosia iso ongelma potilaille .
- Anonyymi
En asu PSHP:n alueella, mutta olen kerran joutunut akuuttihoitoon keskussairaalaan ja saanut hyvän hoidon. Olen myös joskus hakenut asiantuntijalausunnon (jopa Z2 osastolta) ja kyseinen lausunto on kelvannut mainiosti muille viranomaisille jotta jatkohoidot on saatu asianmukaisesti loppuun.
- Anonyymi
En asu minäkään siellä, mutta HYKS/HUS: sta on kokemusta pitkältä ajalta. Kokemusteni mukaan hoidon onnistuminen riippuu pitkä'lti siitä millainen ylilääkäri kohdalle osuu ensikäynneillä pkl:lla. Jos on ylimielinen, jyrkkä ja asenteellinen, niin voi käydä niinkin, että hänen väärä diagnoosinsa jää vallitsevaksi diagnoosiksi, jota kyseinen sairaala ei halua muuttaa koskaan totuutta vastaavaksi.
Ongelma on todellisen valvonnan puute, eikä lääkäreillä ole oikeusvaltion kuuluvaa pelotetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu minäkään siellä, mutta HYKS/HUS: sta on kokemusta pitkältä ajalta. Kokemusteni mukaan hoidon onnistuminen riippuu pitkä'lti siitä millainen ylilääkäri kohdalle osuu ensikäynneillä pkl:lla. Jos on ylimielinen, jyrkkä ja asenteellinen, niin voi käydä niinkin, että hänen väärä diagnoosinsa jää vallitsevaksi diagnoosiksi, jota kyseinen sairaala ei halua muuttaa koskaan totuutta vastaavaksi.
Ongelma on todellisen valvonnan puute, eikä lääkäreillä ole oikeusvaltion kuuluvaa pelotetta.Mutta, mutta kun niitä on sairauksia joita eivät edes ne ylilääkärit pysty hoitamaan. Joidenkin henkilöiden sairaudet kyetään pitämään vaan "aisoissa".
- Anonyymi
Siellä on ollut silloin siivooja tuuraamassa lääkäriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on todellisen valvonnan puute, eikä lääkäreillä ole oikeusvaltion kuuluvaa pelotetta.Olen menneinä vuosina käynyt aika monen HUS:n sairaalan poliklinikoilla vastaanotolla, eikä minua ole koskaan tutkinut ylilääkärit. Eipä he yleensä edes jouda tuonne poliklinikan pyöritykseen hallinnollisilta töiltään.
Vain kerran olen ollut Töölön sairaalassa niin pitkään kirurgisella osastolla että osui kohdalle ylilääkärin aamukierto. Se on ainoa kerta kun olen missään tavannut ylilääkäriä. Hoidot on tehneet muut lääkärit.
- Anonyymi
Niin saa pyyhkiä Hussin ja Malmin lausunnoillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j634373Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492464Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622120- 741330
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221120- 281065
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417994- 67837
- 64788