Nettideittailu sopii vain tusina-urpolle!

Anonyymi

Kaikkiin profiileihin tuntuu tulleen tiettyyn kohtaan ruksit..

-savuton
-hyvässä seurassa
-viini..
-TRENDIT!

Jos et elä TRENDEISSÄ seuraa salkkareita,,vain elämää,julkkisjuoruja,katso tositv:tä SINUN EI KANNATA tuhlata aikaasi nettideiteissä.. sinun paikkasi on silloin LIVE! sillä tupakoivat,heviä kuuntelevat naiset ovat siellä! sellaiset naiset eivät kusekaan deitteihin päin! itse en ole nähnyt deitissä ainuttakaan hevarinaista joka pukeutuu nahkarotsiin ja tupakoi..mutta silti niitä on vapainakin pilvin pimein! olen myös huomannut ettparhaiten tulen juttuun sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät juurikaan somea käytä! olen livenä tutustumani hyvän tyypin somen monesti tarkista ut, eikä se joko käytä ollenkaan tai sitten viimeisin päivitys on vuodelta nakki ja peruna..

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä on sitten palstan älykkömiesten uusin dogmi. Vuonna 2019 miehet hokivat että nainen - jokainen nainen - haluaa komean miehen. Komean komean komean komean komean. Sitäkös jankutettiin suurella suulla ja vihan voimalla. Että tavallisen näköinen ei kelpaa.

        Nyt vuonna 2020 uusi totuus on että jokainen nainen - siis jokikinen - haluaa alkoholistimiehen. Juopon juopon juopon juopon juopon. Että raitis mies ei kelpaa vaan nainen haluaa juopon.

        Miehethän ne tietävät mitä nainen haluaa.
        Te jotka ette saa naista ja luulette sen johtuvan siitä että olette kunnollinen, tavallisen näköinen, raitis tms. Kerron nyt minä on se oikea syy:

        Olette tylsiä jankuttajia! Ei kukaan nainen jaksa miestä joka hokee ja hokee samoja juttuja. Teitä ei jaksa.


      • Anonyymi

        Ei kyllä monikaan savuton ihminen huoli tupakoivaa kumppaniehdokasta. Tupakointi on muutenkin onneksi vähentymään päin, harvempi ihminen enää röökaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä monikaan savuton ihminen huoli tupakoivaa kumppaniehdokasta. Tupakointi on muutenkin onneksi vähentymään päin, harvempi ihminen enää röökaa.

        Te savuttomat olette lähes JUMALIA tupakoitsijoihin verrattuna.. teidän henkiset kykynne ovat JUMAL-tasolla tupakoitsijoihin verrattuna ja te istutte aikanaan TAIVAAN KORKEUKSISSA timanttina loistaen! teidän älynne ja viisautenne ja henkinen kypsyytenne on jotain mistä tupakoitsija voi vain UNEKSIA!!! tupakoitsijan pitää kumartua savuttoman edessä ja nuolla sen varpaita kunnioittaen!!!! te olette JUJMALIA!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te savuttomat olette lähes JUMALIA tupakoitsijoihin verrattuna.. teidän henkiset kykynne ovat JUMAL-tasolla tupakoitsijoihin verrattuna ja te istutte aikanaan TAIVAAN KORKEUKSISSA timanttina loistaen! teidän älynne ja viisautenne ja henkinen kypsyytenne on jotain mistä tupakoitsija voi vain UNEKSIA!!! tupakoitsijan pitää kumartua savuttoman edessä ja nuolla sen varpaita kunnioittaen!!!! te olette JUJMALIA!!!!!!!!

        Tuollahan joku katkera naista vailla oleva mies juuri väitti että tupakoimattomat naiset haluavat nimenoman tupakoivan miehen eikä tupakoimaton kelpaa tupakoimattomalle naiselle. Nyt sitten väitetäänkin että savuton nainen haluaa savuttoman miehen ja paasataan siitä miten epäreilua se on tupakoivia miehiä kohtaan.

        Miten päin se asia siis on? Onko se suuri miehiin kohdistuva vääryys siinä, että savuton nainen haluaa savuttoman miehen vai siinä, että hän haluaa tupakkamiehen? Se nyt ainakin tuli selväksi että haluaa hän kumman vain, hän on joka tapauksessa paha ja väärässä ja miesparkojen sortaja.

        Itse savuttomana naisena en TIETENKÄÄN itse tiedä mitä haluan. Tämän palstan miehet tietävät sen paremmin. Mutta nyt hekin ovat asiasta keskenään eri mieltä. Yhdestä asiasta he ovat samaa mieltä: naiset ovat pahoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan joku katkera naista vailla oleva mies juuri väitti että tupakoimattomat naiset haluavat nimenoman tupakoivan miehen eikä tupakoimaton kelpaa tupakoimattomalle naiselle. Nyt sitten väitetäänkin että savuton nainen haluaa savuttoman miehen ja paasataan siitä miten epäreilua se on tupakoivia miehiä kohtaan.

        Miten päin se asia siis on? Onko se suuri miehiin kohdistuva vääryys siinä, että savuton nainen haluaa savuttoman miehen vai siinä, että hän haluaa tupakkamiehen? Se nyt ainakin tuli selväksi että haluaa hän kumman vain, hän on joka tapauksessa paha ja väärässä ja miesparkojen sortaja.

        Itse savuttomana naisena en TIETENKÄÄN itse tiedä mitä haluan. Tämän palstan miehet tietävät sen paremmin. Mutta nyt hekin ovat asiasta keskenään eri mieltä. Yhdestä asiasta he ovat samaa mieltä: naiset ovat pahoja!

        Asia on aina just niin päin kuin mikä milloinkin parhaiten tämän sivuston saamattomien kitisijöiden päivän valitukseen sopii.


    • Anonyymi

      Jep,mä kuulun samaan mies ryhmään kuin aloitajakin,eli en somettele.Joskus seurustelin naisen kanssa jolla oli FB. sanoin kerran hänelle että kerropas nyt kun olet siellä Naamakirjassa että millasia juttuja siellä on? Hän siihen että täällä Ulla(en muista enää oliko Ulla mutta joka tapauksessa someystävä)Ulla kertoi että hän leipoo pulaa,tänään käy kaupassa ostaa siideriä ja käy saunassa,ehkä lähtee ilalla baariin.Kysyin häneltä että tunetko kyseisen someystävän? vastaus kuului että..ei ei tunne oikestaan ei tiedä onko kyseinen ihminen edes nainen..Semmosta se sometus näemmä on.Tosin en ole ns. hevari kuten nykyään asiaan ilmeiseti suhdautaan..heviä tosin kuuntelin jo 80-luvulla ja myös punkkia,rockkia.Juoroilu ei kiinosta ei lehtien eikä muusakaan muodossa.Enkä muuten omista hipasiuluuriakaan.

      t:mies53tre

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe