Olen toivottoman ihastunut työkaveriini, jo monta vuotta ja hänen suuntautuneisuudesta en ota selvää... En tiedä miten kertoa asiasta, ettei mene välit kiusalliseksi.
Miten kertoa samaa sukupuolta olevalle työkaverille...?
35
1609
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hänen kanssa tekemisissä? Jos et, niin hakeudu seuraansa. Ehdota näkemistä vapaa-ajalla. Kyllä siinä aika nopeasti vaistoat voisiko olla molemminpuolista.
Itse en menisi tunteista työpaikalla avautumaan ellen vaistoaisi että jotain on ilmassa. Ja muutenkin se kannattaa hoitaa työajan ja - paikan ulkopuolella, oli sitten samaa tai vastakkaista sukupuolta. - Anonyymi
Sama tilanne täällä. Oon auttamatta ihastunut töissä olevaan nuorempaan naiseen. Välillä olen aistivina jotain, mutta.. Hankalaa, kun hän on vielä mun pomokin.
En siis ota asiaa puheeksi vaikka tää onkin niin vaikeaa. - Anonyymi
Sama homma täällä, paitsi että emme ole työkavereita vaan samassa paikassa töissä.. ja tiedän että hän on n.10v vanhempi minua.. ja nimen tiedän. Silti moikkailemme ja hymyilemme ja katse hakee toista kauempaakin, vaikka emme muuten tunne toisiamme.
- Anonyymi
Olen tuo ennen sinua kommentoinut. Meilläkin alussa katse haki toisen käytävällä tai ruuhkassa, silloin kun harvemmin oltiin ns samassa tiimissä. Se oli hämmentävää ja sykähdyttävää.
Nyt olen hänen tiimissä, se vanhempi osapuoli. Yhä hämmentynyt ja niin ihastunut ja silti en voi asialle mitään tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuo ennen sinua kommentoinut. Meilläkin alussa katse haki toisen käytävällä tai ruuhkassa, silloin kun harvemmin oltiin ns samassa tiimissä. Se oli hämmentävää ja sykähdyttävää.
Nyt olen hänen tiimissä, se vanhempi osapuoli. Yhä hämmentynyt ja niin ihastunut ja silti en voi asialle mitään tehdä.Niin, sinulla saattaa olla vaikeampi olla jos kerrot ihastumisesta ja joudutte olemaan tekemisissä ja jos hän jotenkin "säikähtää" tai tulee todella vaivaannuttavaa työskennellä yhdessä.
Itsellä ei niin, koska en tee töitä ihastukseni kanssa ja voin vältellä häntä jatkossa.. jos siis on kiusallista kohdata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulla saattaa olla vaikeampi olla jos kerrot ihastumisesta ja joudutte olemaan tekemisissä ja jos hän jotenkin "säikähtää" tai tulee todella vaivaannuttavaa työskennellä yhdessä.
Itsellä ei niin, koska en tee töitä ihastukseni kanssa ja voin vältellä häntä jatkossa.. jos siis on kiusallista kohdata.Koita siis rohkaista itsesi ja puhua hänelle ja pyytää vaikka kahville.
Me kyllä puhutaan muutakin, kun työasiaa mutta ei mitään liian henkiökohtaista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita siis rohkaista itsesi ja puhua hänelle ja pyytää vaikka kahville.
Me kyllä puhutaan muutakin, kun työasiaa mutta ei mitään liian henkiökohtaistaMitä se kahville pyytäminen hyödyttää. Tai tietenkin siinä tutustuu paremmin mutta entä kun on käyty kahvilla, lounaalla, vaikka missä ja on edelleen sama tilanne? Eli suuret tunteet mut ei voi niistä puhua?
- Anonyymi
Minkälaisessa työssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisessa työssä?
Oliko tämä kysymys aloittajalle vai joillekin kommentoijille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä kysymys aloittajalle vai joillekin kommentoijille?
Tämä; Sama homma täällä, paitsi että emme ole työkavereita vaan samassa paikassa töissä.. ja tiedän että hän on n.10v vanhempi minua.. ja nimen tiedän. Silti moikkailemme ja hymyilemme ja katse hakee toista kauempaakin, vaikka emme muuten tunne toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä; Sama homma täällä, paitsi että emme ole työkavereita vaan samassa paikassa töissä.. ja tiedän että hän on n.10v vanhempi minua.. ja nimen tiedän. Silti moikkailemme ja hymyilemme ja katse hakee toista kauempaakin, vaikka emme muuten tunne toisiamme.
No tämä oli sitten minulle 😊 työmme ovat erilaisia olemme vain samassa rakennuksessa ja jonkun verran kohtaamme välillä ja työpaikka on iso eli rakennuksessa työskentelee useita satoja työntekijöitä.. tosin nyt korona-aikana osa etätöissä. Helsingissä on työpaikka.. Enempää en sano jos ei vaikka osu ollenkaan.
- Anonyymi
Kertokaa täällä, jos tapahtuu jotain käänteitä!
- Anonyymi
Mitenkä se nyt etenisi, kun mä oon nössö (ja haluan säilyttää hyvän työkaveruuden) ja hän ei ehkä tiedä mun tunteista mitään tai pitää mua heterona. Tai jos jotain haaveileekin, tuskin kehtaa mulle mitään ehdotella. Mutta huudan varmaan koko maailmalle (ja tuun ryminällä kaapista) jos asia edistyisi..
- Anonyymi
:DDDDD
- Anonyymi
Empä uskalla itsekkään tehdä aloitusta, kännissä ehkä 🙈
- Anonyymi
Niin töissä kun ei olla kännissä ei tämäkään toteudu. Näin hänet ennen joulua harrastuksen pikkujouluissa. Mutta ei kumpikaan oltu kännissä vaikka vähän siideriä juotiinkin. Eikä siellä ahtaassa tilassa, harrastuskaverit ympärillä voi alkaa tilittää, että olen ihastunut sinuun. Hän ei lähtenyt jatkoille, joten..
- Anonyymi
Työpaikkaromassit eivät ole parhaita mahdollisia.
Ajatteleppa sitä kun romanssi hiipuu tai kokonaan rikkoutuu ja joudutte näkemään toisianne samalla työpaikalla.
Se on paljon kiusallisempaa ja energiaa vievää kuin arvaatkaan.
Joten parasta kun et tuijottele työpaikkaihastuksesi kohdetta vaan haet ihastuksesi kokonaan muualta. - Anonyymi
Ikävä Nooraa. En sitä sinulle voi kertoa, mutta sentään täällä. Eli vastaus ap kysymykseen, ei välttämättä mitenkään, jos roolit työssä ovat sellaiset, että se ei käy.
Muuten, rauhallisessa paikassa ja sitten kun tuntee jo toisen ja luulee tietävänsä, miten toinen reagoi. - Anonyymi
No Onkos joku saanut aloitetta tehtyä?
- Anonyymi
Minä en ainakaan 😟 pääsis edes joskus kahden kesken hetkeksi juttelemaan..
- Anonyymi
En mie ainakaan... 🙄
- Anonyymi
Samanlainen tilanne... Ehkä joskus. 💚
- Anonyymi
Sama ongelma täällä. Ja minä typerys aina ihastunun itsenäni 10v vanhempiin naisiin, harmillisen usein vielä varattuihin/perheellisiin. Itse N23
- Anonyymi
Etenikö tilanne koskaan? :)
- Anonyymi
Olen tuo 4. viestin kirjoittanut ja olen vähän haudannut tunteeni kun ihastuksen kohteeni ei enää ota kontaktia ja ehkä vain kuvittelin meidän välillämme olevan yhteyden/kiinnostuksen.
- Anonyymi
No oletko tehnyt mitään aloitetta? Onko asia edennyt?
Miten muilla?- Anonyymi
Ei ole itselläni edennyt, harmi kyllä. Vahempi esimiesnainen kiikarissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole itselläni edennyt, harmi kyllä. Vahempi esimiesnainen kiikarissa...
Sama tilanne... olen hulluna häneen.
Oletko ajatellut edistää omaa tilannettasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne... olen hulluna häneen.
Oletko ajatellut edistää omaa tilannettasi?Olen ajatellut, mutta hiukan esteitä löytyy...
- Anonyymi
Ei pilata työsuhdetta. Ällöttäisi ja en arvostaisi jos saman sukupuolen edustaja alkaisi lähentelemään tai sanomaan jotakin.
- Anonyymi
No huhh! Onneksi ei ole tuollaisa ongelmia.
- Anonyymi
Mulla on niinpäin, että oon huomannu yhden tai jopa kahdenkin samaa sukupuolta olevan vaikuttavan olevan ihastunut minuun. Molemmat on naimisissa, mutta toisesta en ole varma olisiko samaa sukupuolta olevan kanssa, kun kaikki merkit viittaa siihen suuntaan.
Minua ei kiinnostus häiritse yhtään ja mieltähän se vaan hivelee molempien osalta. ;)- Anonyymi
No joo, oikeastaan on kolmaskin. Hän on äärettömän älykäs ja käymme välillä vähän älyllisempää keskustelua. Saattaa olla ja vaikuttaakin siltä, että kyse voisi olla enemmästäkin. Vaikuttaa siltä, että molemmat nauttisi toistensa seurasta. Molemmat on ns hulluja älykköjä, joiden keskusteluihin ei muut pysty osallistumaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, oikeastaan on kolmaskin. Hän on äärettömän älykäs ja käymme välillä vähän älyllisempää keskustelua. Saattaa olla ja vaikuttaakin siltä, että kyse voisi olla enemmästäkin. Vaikuttaa siltä, että molemmat nauttisi toistensa seurasta. Molemmat on ns hulluja älykköjä, joiden keskusteluihin ei muut pysty osallistumaan. :D
Neljäskin tuli mieleen, jonka käytös ei ole ihan sellaista jota samaa sukupuolta kohtaan ja muita työkavereita kohtaan yleensä on! :D Tämäkin on kihloissa oleva.
Olenkonhan jotenkin erityislaatuinen vai kuvittelenkohan vaan kaiken?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljäskin tuli mieleen, jonka käytös ei ole ihan sellaista jota samaa sukupuolta kohtaan ja muita työkavereita kohtaan yleensä on! :D Tämäkin on kihloissa oleva.
Olenkonhan jotenkin erityislaatuinen vai kuvittelenkohan vaan kaiken?!Kuvittelet vaan... Sä oot tod.näk. hyvin mukava ihminen eli olet kaikille ystävällinen ja tykkäät ihmisistä yleensä.
Sukupuolella ei ole niin väliä.. kahden ihmisen välillä synkkaa ja se on hyvä niin eikä tarkoita yhtään sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3293282Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4633098- 712140
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401600Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1941482- 1051223
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1671098K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81075