On ollut vain näitä "rasismin vastustajia"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5dd85b58-5588-4f57-a610-fbec81d60231
Kekkosen jälkeen Suomessa ei ole ollut oikeaa presidenttiä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missähän mielikuvitus maailmassa sinäkin reppana elät.
- Anonyymi
Kekkonen oli mulkku
- Anonyymi
Kekkonen oli Suomen Putin.
Lainkirjaimet joustivat molemmilla mukavasti kun päätöksiä mulkkaitttiin mieleiseksi. Vuorineuvokset ja muut oligarkit juoksevat kieli pitkänä ilmaisen valtionrahan perään. Perässähiihtäjät tulkitsevat mitä kumpikin Atamaani oikeasti tarkoitti ja jo etukäteen tekevät tekoja joita sitten väittivät "maan eduksi".
Kaiken huippuna tämä vapaa tiedonvälitys kilpaili siitä kuka sai julkaista disinformaatiota suoraan presidentin kansliasta. Vapaalle tiedonvälitykselle oli suuri kauhistuksen paikka kun Koivisto ei eronnut vaikka Kekkonen halusi. Mitä se Kekkoselle olisi kuulunut vaan Eduskunnalle, kuten sitten tapahtuikin. Tästä lehdistö pahoitti mielensä ja mollasi Koivistoa kuinka hän kiusasi Kekkosta. Se oli sitä suomettumisen ajan aikaa. Tämähän on sama asia mitä Venäjällä tapahtuu eli toimittajat kirjoittavat sitä mitä Putin haluaa. - Anonyymi
Kekkonen oli aikain paras pressa!
- Anonyymi
Svinhufvud on ollut paras. Persukapina vuonna 1932 lakkasi kun Svinhufvud jyrähti laillisuuden puolesta.
- Anonyymi
Näinhän asia on. UKK oli ensimmäinen ja viimeinen koko kansan Presidentti, kun muut ovat olleet eliitin presidenttejä.
Minua mietityttää enemmänkin meidän seuraavan presidentin henkilöllisyys..
Hyviä vaihtoehtoja ei nimittäin taida kauheasti olla tarjolla kuka siihen tehtävään henkilönä sopisi.
Ainoa joka tulee mieleen olisi P. Orpo
Suht nuori ja edustavan oloinen, sekä poliitikkona jo suht kokenut kaveri.
Ei edusta puoluettani, mutta eihän presidentin tarvitsekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540