Muistuttaako lapset usein isovanhempiaan?

Anonyymi

Olemme harkinneet mieheni kanssa lapsen hankkimista, mutta minua karmii ajatus siitä, että lapsestamme tulisi yhtään mieheni äidin kaltainen saati näköinen. Mieheni serkulla nimittäin on tytär, joka muistuttaa kovasti isoäitiään. Sisareni taas sai vastikään lapsen, joka on kuin ilmetty isoisänsä.
En kestä anoppini persoonaa ja valitettavasti fysiologisissa ominaisuuksissa hänellä on myös paljon heikkouksia; yleisen harmaavarpusmaisuuden lisäksi myös mm. huonot hampaat ja jalat. Ainakin pitäisi tähdätä syntymäajankohta niin, ettei osu samaan vuoden aikaan, jottei vaan huonot persoonallisuuspiirteet pääsisi jatkumaan. Tiestysti kasvatuksella siihen voi onneksi paljon vaikuttaa, mutta se tietäisi vain paljon töitä. Onneksi mieheni muistuttaa enemmän isäänsä ja minä taas olen täysin erilaisesta puusta veistetty kuin anoppini suku.
(Joku tästä kirjoituksesta varmasti loukkaantuu, mutta jätän ne huomioitta ja keskityn asiasisältöä ymmärtäviin.)

3

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse varmistaisin monelta taholta, että onko mieheni varmasti se kuka minulle syntymän jälkeen on suunniteltu elämänkumppaniksi.
      Kun se on varmistettu alkaisin vasta miettimään sitä lapsen tekoa. Ettei tule lisää näitä yh- huteja.

Kun pamahdat paksuksi. Et enää mietti lastasi anoppina . Äidin rakkaus on ainutlaatuista.

• Isovanhemman geeneistä periytyy enää vain neljäsosa. Esimerkiksi nuoremman serkuspolven, siis meidän lasten, piirteissä ei ole enää havaittavissa mitään isovanhemmista. Mahdollisuutesi saada isovanhempien kaltainen lapsi on, mutta se on pieni.

• Anonyymi

Olisiko parasta ottaa rennosti ja jättää tällaiset asiat miettimättä. Lapsi ei kopioidu ihan tuosta vaan anopin muotoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      2031
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1674
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1147
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      919
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      875
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      814
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      785
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      676
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      653
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      612
    Aihe