Aavistelen, että Venäjä kellistää Kanadan.
Kanada vai Venäjä?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta sitten niin yhtään!
- Anonyymi
Ei kaikkia ole penkkiurheilijoita tosiaankaan. Mukava kuulla mielipiteesi, Anonyymi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkia ole penkkiurheilijoita tosiaankaan. Mukava kuulla mielipiteesi, Anonyymi.
Kiitos. Halusin välttämättä sanoa. Onnea nyt kuitenkin.
Kanada on parhaimmillaan ilman kotiyleisön luomaa painetta, eli vastaan....Kanada
- Anonyymi
Uskallato lyödä kanssani vetoa? Häviäjä keksii ja kirjoittaa palstalle rakkausrunon? Voittajan pitää sitten lukea se.
- Anonyymi
ja vetoehdotus menee siis pujottelijalle.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Taidan jättää väliin, kun en varsinaisesti mikään runonikkari ole
Harmi! Ei niin vakavasti olisi tarvinnut ottaa. Ja olisithan voinut voittaa. Ja joutua lukemaan mun kilometrien mittaisen rakkausrunoni.
Anonyymi kirjoitti:
Harmi! Ei niin vakavasti olisi tarvinnut ottaa. Ja olisithan voinut voittaa. Ja joutua lukemaan mun kilometrien mittaisen rakkausrunoni.
Mutta jos kirjoitat, niin voin kyllä lukea runosi
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mutta jos kirjoitat, niin voin kyllä lukea runosi
Onneksi et vetoon uskaltautunut. Joutuisin nyt runoilemaan. Jännä matsi.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi et vetoon uskaltautunut. Joutuisin nyt runoilemaan. Jännä matsi.
Nyt kaduttaa
Canada.
En seuraa lasten lätkää olleskaan..
- Anonyymi
Kalinka vai Kanada?
https://youtu.be/KywA5ikRnOQ- Anonyymi
Hahhah, Kalinka siis. Yllättävä video.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah, Kalinka siis. Yllättävä video.
Kalinkkaa ja kana da kotkottaa. Musta ei ole vieläkään tullut urheiluhullua.
Maantieteellisesti..?
- Anonyymi
Melkein mutta ei ihan. Pitäisi voittaa jos johtaa 1-3 mutta kanukki tuli ohi perkele.
- Anonyymi
Putinille terveisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540