Näin kävi taas parille miehelle. Melkein alkaa olla sääntö kuin poikkeus, että jotkut miespuoliset kaverit ihastuu minuun, halusin sitä tai en. Yleensä en, eli en anna mitään merkkejä, että kiinnostaisi. Olen normaalin ystävällinen jne. kuten kaikille kavereille.
Nyt tämä on poikinut kaksi (mahd. kolme) ihastunutta joista kaksi vasta kuuli, että olen ollut sinkku kesästä asti. Yksi jo yrittää väkisin nähdä minua ja ”tutustua paremmin”. Yritin kohteliaasti sanoa, ettei hän ole tyyppiäni ja että tahdon nyt olla ihan vain yksin. Mutta ei.
Yksi taas sanoi, että joutuu varmaan lopettamaan kaiken yhteydenpidon jos en kerta tunne häntä kohtaan mitään.
Jotenkin tämä tilanne harmittaa itseäni. Miten tämä tuntuu niin usein menevän tähän? Ymmärtäisin jos flirttailisin ja muutenkin keimailisin, mutta kun ei. Ihan samalla tavalla kohtelen kuin muitakin kavereita, oli naisia tai miehiä.
Tahdoin vain avautua tästä jonnekin.
Ystävyys muuttuu ihastukseksi
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli ennen sama ongelma ja se oli todella ärsyttävääkin kun tuli ystävämiesten taholta ihastumisia.
Ajattelin silloin ettei itselläni ole mitään osuutta asiaan. Nyt muutamia vuosia myöhemmin olen eri mieltä.
Mikä sutten on muuttunut. Olen parisuhteessa jossa haluan olla loppuelämäni jos se vaan minusta on kiinni. Koen, että olen tehnyt valintani. Se on hän tai ei kukaan.
ystävyydet miespuolisten ystävien kanssa ovat jotenkin selkiytyneet. Vaikka en ollut minkään flirtti heille niin ilmeisesti tiedostamattomasti lähetin näille miehille jotain signaalia. Nyt kun sitä ei enää tapahdu, välit miespuolisiin ystäviin on asialliset, rennot ja hauskat eikä mitään ihastumisia. - Anonyymi
No täähän on ihan yksinkertaista. Kun ystävvystyy jonkun kanssa niin sehän yleensä johtuu siitä että juttu luistaa ja on samanlaisia intressejä, esimerkiksi harrastukset, elokuvagenret tai vaikka maailman pelastaminen. Sitten kun heteromies tapaa naisen vaikka työssä ja ystävystyy edellämainituista asioista johtuen, niin mikä ihme se nyt on että herää muunlainenkin kiinnostus.
Jos taas juuri mitään yhtäläisyyksiä ei ole niin eipähän siinä sitten edes ystävystytä. Fiksu - tai ujo, saamaton tms - mies ei kuitenkaan sano mitään ja vaan jättäytyy suosiolla friendzonelle koska tietää saavansa rukkaset kuitenkin, ja hyvässä lykyssä kaveruus kestää aikojen loppuun saakka. Nainen tajuaa tapahtuneen siitä että muutaman viikon tai kuukauden jälkeen yhteydenpito harvenee mutta olette kuitenkin selvästi vielä hyvissä väleissä ja luottokavereita.
Itselläni on yksi naiskaveri yli 20 vuoden takaa jonka kanssa kuvio meni juuri noin. Toinenkin olisi mutta taisin tehdä sen kanssa virheen siinä että ylistin hänen kaikinpuolista loistavuutta jonkun verran niin hän kai luuli että yrittäisin päästä pitemmällekin - mitä en tietenkään olisi yrittänyt koska se olisi ollut nykytilanteessa väärin ja mahdolliset ehdotukseni ja hänen kieltäytymisensä olisivat olleet melko kiusallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740