E-pillerit+alkoholi --> agressiivisuus??

Tuleeko kenestäkään muusta alkoholin vaikutuksenalaisena agressiivinen? Voikohan e-pillerit olla syynä siihen?? En uskalla nykyään enää edes ottaa kuin siiderin tai kaks etten sais mitään raivareita. Onko kohtalotovereita? Neuvoja?
81229
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Eli en ole aikaisemmin käyttäytynyt agressiivisesti. Sen jälkeen kun aloin syömään e-pillereitä, saan jotain ihme raivokohtauksia, varsinkin kännissä..

Äänestä
  • siinä sitten jotain vikaa, että ottaa vain sen pari siideriä??

    Äänestä

  • Joo, minä sain kauheita raivareita ja itkukohtauksia pillereiden, laastareiden ja renkaiden käytön aikana. Nyt on kuparikierukka, ja eipä ole sen jälkeen enää ollut mitään "perheriitoja" humalassa. Eli ainakin minut yhdistelmä "hormonit-alkoholi" saivat käyttäytymään agressiivisesti.

    Äänestä

  • mmmmm kirjoitti:

    Joo, minä sain kauheita raivareita ja itkukohtauksia pillereiden, laastareiden ja renkaiden käytön aikana. Nyt on kuparikierukka, ja eipä ole sen jälkeen enää ollut mitään "perheriitoja" humalassa. Eli ainakin minut yhdistelmä "hormonit-alkoholi" saivat käyttäytymään agressiivisesti.

    Alkoholi nostaa muutenkin testosteronitasoa (mieshormoni) ja e-pillerit+alkoholi nostavat sitä aika pirusti. Siitä siis mahdollinen aggressiivisuus. Ei 100% varmaa tietoa mutta lähes :)

    Äänestä

  • mmmmm kirjoitti:

    Joo, minä sain kauheita raivareita ja itkukohtauksia pillereiden, laastareiden ja renkaiden käytön aikana. Nyt on kuparikierukka, ja eipä ole sen jälkeen enää ollut mitään "perheriitoja" humalassa. Eli ainakin minut yhdistelmä "hormonit-alkoholi" saivat käyttäytymään agressiivisesti.

    Väkeviä en ole voinut nauttia ollenkaan pillereiden aikana, hävettää niin pirusti jälkeenpäin. Onneksi olen yleensä autuaasti unohtanut kaiken, mutta kun kavereiden muistia ei olekaan niin helppo pyyhkiä.

    Äänestä

  • alisa81 kirjoitti:

    Väkeviä en ole voinut nauttia ollenkaan pillereiden aikana, hävettää niin pirusti jälkeenpäin. Onneksi olen yleensä autuaasti unohtanut kaiken, mutta kun kavereiden muistia ei olekaan niin helppo pyyhkiä.

    Oma muisti on kyllä ihan varmasti mennyt jos on ollu kauheessa "änkyräkännissä", mut kavereiden muisti ei..Joskus toivoo et vois palata ajassa taaksepäin ja korjata kaikki sanomansa ja tekemänsä. On tullu pahoitettua niin monen ihmisen mieli et ei varmaan koskaan saa välejä korjattua. Jospa se elämä tasaantuis tässä kun lopetin pillereiden syönnin. Jätkäkaveri oli kans sitä mieltä et nyt saa riittää mielialanvaihtelut. Pitää yrittää saada gynelle aika ja kysellä siitä kuparikierukasta, jos sen sais...

    Äänestä

  • Milla83 kirjoitti:

    Oma muisti on kyllä ihan varmasti mennyt jos on ollu kauheessa "änkyräkännissä", mut kavereiden muisti ei..Joskus toivoo et vois palata ajassa taaksepäin ja korjata kaikki sanomansa ja tekemänsä. On tullu pahoitettua niin monen ihmisen mieli et ei varmaan koskaan saa välejä korjattua. Jospa se elämä tasaantuis tässä kun lopetin pillereiden syönnin. Jätkäkaveri oli kans sitä mieltä et nyt saa riittää mielialanvaihtelut. Pitää yrittää saada gynelle aika ja kysellä siitä kuparikierukasta, jos sen sais...

    Harkitse tarkkaan sitä kuparikierukka juttua. Omien kokemusten perusteella en kyllä uskalla sitä(kään) suositella. Kuukautiset kestää nykyään lähes kaksi viikkoa ja vuoto on todella runsasta. Kuukautiskivut ovat myös pahentuneet. Eli ei se kuparikierukka välttämättä mikään autuaaksi tekevä kapistus ole :-( Joillekin sopii, joillekin ei... ja tottakai mun pitää olla sellainen, jolle se ei sovi :-/

    Äänestä

on tullut nykyisillä pillereillä aivan tajuton krapula (kestää seuraavan päivän ilta yhdeksään), jolloin siis halataan posliinia sellaset 12 h. Ei ollenkaan mukavaa. Pidin muutaman kuukauden pilleritauon ja kas- krapulani olivat vain pieniä autuaita päänsärkyjä. Nyt taas pillereillä, eikä sitä uskalla oikein mitään ottaa. Muutaman siiderin sentään kestää, mutta eipä juuri enempää. Mun kokemuksen mukaan melkeinpä minkä omituisuuden voi laittaa pillereiden piikkiin :(

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Milla83 kirjoitti:

Tuleeko kenestäkään muusta alkoholin vaikutuksenalaisena agressiivinen? Voikohan e-pillerit olla syynä siihen?? En uskalla nykyään enää edes ottaa kuin siiderin tai kaks etten sais mitään raivareita. Onko kohtalotovereita? Neuvoja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu