Hyviä kesätyöpaikkoja?

Anonyymi

Olen 16-vuotias lukiota käyvä opiskelija ja rupesin nyt miettimään tulevan kesän mahdollista kesätyöpaikkaa. Heittäkää jotain mielenkiintoisia ja ehkä uusia ja kiinnostavia kesätyöpaikkoja mihin voisi hakea. Ei mitään k-marketin kassa tyyppisiä tylsiä paikkoja. Muumimaailmasta olen kuullut huonoja tarinoita, joten sen voi jättää pois.

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tjaahas. Jos kaupan kassalle menisit, niin voisit edetä pikamarssia pääministeriksi asti. Mutta onhan niitä muutakin chaanseja nuorella miehellä. Golf-kentän caddieksi. Kuljetat bägiä ja jelppaat pelaajia. Golf-kentällä muutakin hommaa löytynee. Tapaat ihmisiä jotka voivat sopivassa vaiheessa edistää liikemiesuraasi. Yhdestä turkukaisesta keilahallin keilapojasta tuli presidentti. Toki ensin piti höökiä törnin erikoisjoukoissa etulinjassa. Se on sitä itsevarmuuden kasvattamista. Joo, en minäkään muumi-hommiin menisi. Hiki tulee niissä kledjuissa ja koko ajan piilossa pelleasun sisällä. Jotain muuta säpinää sen pitää olla. Hoteiliin kantamaan ihmisten laukkuja brightoniin . keräät vesparahat. https://www.youtube.com/watch?v=KVZ_47CHK6c

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt hakemaan kesätöitä, nopeimmat saa parhaat paikat, kesätyöt on tulleet hakuun jo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mites hieman tuli aloituksesta mieleen, että "ei kelpaa" on vakiovastaus melkein kaikkeen? 16-vuotiaalla kun ei hirveesti ole valinnanvaraa. Otat sen mitä saat tai olet ilman. Noh, kyllä maailma opettaa kun ei näköjään vanhemmat sitä ole tehnyt.

      • Anonyymi

        eihän se nyt ihan noinkaan mene. Aloittaja kysyy ihan oikeita kysymyksiä. Kun osaa fiksusti etsiä itsellensä ensimmäiset kesätyöpaikat vähän spesiaalimmalta alalta, niin voi se potkaista tulevaisuuden uran kivasti käyntiin. Jos tyytyy vähään, niin vähän myös tulee saamaankin, Hyvä että aloittaja koettaa pitää rimaansa riittävän ylhäällä. Itse en kyllä sanoisi lapselleni että sinun tulee lapsikulta tyytyä vähään, kun et yhtään mitään ole. Sinusta ei mitään tule, Sillä tavalla syntyy vain niitä alistuneita pudokkaita. Itse en perusta "maailma opettaa" fraasisista tuon taivaallista. Ei maailma opeta mitään. Itse on opittava jutut erehtymällä, kokeilemalla, Aina pitää tavoittella parempaa eikä tyytyä vähään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän se nyt ihan noinkaan mene. Aloittaja kysyy ihan oikeita kysymyksiä. Kun osaa fiksusti etsiä itsellensä ensimmäiset kesätyöpaikat vähän spesiaalimmalta alalta, niin voi se potkaista tulevaisuuden uran kivasti käyntiin. Jos tyytyy vähään, niin vähän myös tulee saamaankin, Hyvä että aloittaja koettaa pitää rimaansa riittävän ylhäällä. Itse en kyllä sanoisi lapselleni että sinun tulee lapsikulta tyytyä vähään, kun et yhtään mitään ole. Sinusta ei mitään tule, Sillä tavalla syntyy vain niitä alistuneita pudokkaita. Itse en perusta "maailma opettaa" fraasisista tuon taivaallista. Ei maailma opeta mitään. Itse on opittava jutut erehtymällä, kokeilemalla, Aina pitää tavoittella parempaa eikä tyytyä vähään.

        No juu, siitä vaan tavoittelemaan tähtiä ekan kesätyöpaikan etsinnässä. Voi vaan jäädä tyhjä arpa käteen jos on liian valikoiva. Eipä siinä, jokainen tyylillään. Tsemppiä vaan, nyt korona-aikana voi kesätyöpaikat olla kiven alla jos asenne on "ei mitään tylsiä hommia". 😉


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe