kertokaa millainen on aito kaveri
onko kavereita enään ollenkaan olemassa
12
311
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen joka antaa, eikä lässytä.
- Anonyymi
Melko vääristynyt käsitys ystävyydestä.
- Anonyymi
Minun mielestäni hyvä kaveri on sellainen jonka kanssa on mukava olla. Joka ei puhu pahaa selän takana sinusta eikä myöskään muista sinulle. Kiva tyyppi joka tavalla.
- Anonyymi
Xxx
- Anonyymi
Sellainen, joka ei yritä vikitellä sun kumppania/exää/ihastusta. Sellainen , joka pätkii turpaan sun miestä, jos se lähentelee sitä, ja kertoo sitten sulle. Voi vittusaatana, en tiiä haluanko enää yhtään ystävää, kun ne on aina tämmöisiä. Mitä ihminen tekee vihamiehillä, jos ystävät on tollasia pettureita?
- Anonyymi
Hmmmmm
- Anonyymi
Kaikilla ei ole ystäviä. Siihenkin pätee sama sääntö kuin parisuhteissa, huonot jää ilman.
- Anonyymi
Jos ihminen on ujo ja ei rohkene lähestyä vieraita ihmisiä niin se ei ole huonoutta.
Erilainen käyttäytymistapa vain. - Anonyymi
Kuulostaa tutulta.
- Anonyymi
Mihinkään ihmissuhteisiin ei kuulu toisen alentaminen eikä juorujen levittely.
- Anonyymi
Seksivideoita ?
- Anonyymi
ystävyyteen kuuluu ihan sama kuin yleensäkin elämässä, hyvä käytöstavat , eikä ystävien keskenkään sovi puhua "mitä sylki suuhun tuo" ,
"ajattele ensin mitä sanot , ettet sano mitä ajattelet"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014194- 2443354
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12661En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792275Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851943Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371256
- 151208
- 481208
- 991121