Älä luota mieheen

Anonyymi

Älä luota mieheen, joka käy työssä toisella paikkakunnalla ja on ainoastaan viikonloput kotona. Mitä todennäköisemmin toisella paikkakunnalla on myös toinen nainen.

10

742

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläkä laske miestä yksin edes kauppaan. Sehän saattaa panna muuten kaupantätiä.

      • Anonyymi

        Aivan. Sain riesakseni aivan hullun kakkosen, joka väitti, että pidän miehestäni kiinni. Ja paskan marjat, aina on saanut tulla ja mennä niinkuin haluaa ja reissutyöläisenä oli varmaan houkutuksia ympäri ämpäri. Ei eronnut, vaikka sanoin ,että eroa ihmeessä, jos se toinen on parempi kuin minä. Siis on aivan hullua, että kakkonen kuvittelee siellä toisella paikkakunnalla tai vaikka kuussa, että kun mies ei eroa niin, niin vaimo sitä kiinni pitää. Ei pidä, aivan turhaa kuvitelmaa ja kakkosen päänsisäistä höttöä. Ihan kivaa varmaan tylsinä työviikkoina flirttailla siellä täällä, itse en harrasta, mutta ymmärrän, että tylsyys johtaa moneen ikävään asiaan, mutta ei sen vuoksi kannata erota, jos arki sujuu hyvin. Aika aikaa kutakin.


    • Anonyymi

      Juu ei, lenkillekin vain mukaan, tiedä jos vaikka jossakin pensaikossa odottaa joku misu miestäsi.

    • Mieheni pitkämatkalaiset työkaverit kaksi miestä asuvat meillä viikot.
      Työnantaja maksaa majoituksesta ja ruuasta.
      Miehet käyttää kohtuullisesti alkoholia ja tulevat majapaikkaan aina yöksi. Iltaisin ollaan pantu samaan aikaan ja vuorotellen.

    • Anonyymi

      Mulla on ollut nyt 6kk suhde varattuun mieheen. Asun lähempänä duunipaikka, joten on viikot mun luona.Pe kotiin ja su taas tulee takasin.Eletään yhdessä, kuin pariskunta.Tehdään julkisesti ihan arkisia asioita yhdessä.Tiedän, kotona on se vaimo, minä se en ole.On vain ruvennut kutsumaan mun kotia myös omakseen ja vihjailemaan, et mitäs jos muuttaisin tänne kokonaan ja kertoo myös kavereille olevansa kotona(mun kaupunki perään), kun soittavat.Osa tästähän on valhetta, mutta näillä nyt mennään.Olen häneen rakastunut, mutta en sitä ole koskaan sanonut ääneen ja en usko ihan heti sanovanikaan. Molemmat ollaan myönnetty tykkäävämme toisistamme ja nautitaan yhdessä olosta paljon, ei ole siis pelkkää seksiä vaikka sitäkin on paljon ja hyvää sellaista.

      • Anonyymi

        Olet vain tavannut miehen, joka ei selviydy elämästä ilman naista. Nyt hänellä on kaksi huolenpitäjää, jotka ruokkivat tuota jonkun äidin poikaa. Tee, mitä haluat, mutta kannattaa muistaa, että kun nytkään hänelle ei riitä oma vaimo, kuten olet nähnyt, niin ei se riitä jatkossakaan. Sellaista se on, sinuna perisin kyllä jotain pientä vuokraa, kun saa ilmaisen huollon. Aika kätevää, muutoinhan joutuisi asustamaan hotellissa tai vuokraamaan oman kalustetun kämpän, melkoinen säästö siis hänelle, kun on löytänyt kaltaisesi aarteen.


    • Anonyymi

      Älä luota naiseen joka sanoo että työkaveri on vain työkaveri, se muuttuu panokaveriksi.

      • Anonyymi

        Mitä vittua kirjoittelet muiden kanssa!! sulle ei saa olla muita kuin minä olen aina sinun!! kenen kanssa olet nussinut!! unohda jo ne muut!! niille jotka sinua haluu nussia niin vääntyy niskat nurin päin!! sinua en koske pahalla mielellä!!en ikinä mitään pahaa tee omalle rakkaalle rouvalle!!muut kyllä leikkaan osiin jos edes haaveilla sinusta!!! tämä ei ole mitenkään vitsi!


    • Anonyymi

      Nyt kun itselläni on parisuhde kunnossa
      ei tulisi mieleenkään, vieraissa käynti.
      Ajatuskin tuntuu vastenmieliseltä.

      Me sentään asutaan jopa eri maanosassa.

      En minä pulmunen ole. Mut kun asiat on oikeasti kunnossa, ei tarvitse epäillä itseään eikä toista.

    • Anonyymi

      Älä luota mieheen, joka käy töissä. Mitä todennäköisimmin se panee työpaikalla ja työaikana toisia naisia. Myös kauppareissulla ehtii vetää hätäiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe