Sain ruusun oikeaan jalkaani. Antibioottitippa kahden päivän ajan osastolla, kolme päivän ajan kerran päivässä terveyskeskuksessa ja kahden viikon tablettihoito. Jalka turvoksissa? Häviääkö turvotus koskaan? Miten sulla? Saitko mitään jatkohoito estolääkitystä tai lymfahoitoa? Auttoiko? Olen jo hieman toivoni menettänyt! Mistä voimia tämän selätykseen? Olen voidellut ja suihkutellut jalkaa mutta turvotus on melko kova. Kerro omia kokemuksiasi.
Ruusu jalassa loppuiänkö?
4
414
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sairastanut ruusua itse, mutta tiedän että toistuvassa ruusussa imusuonet tuhoutuvat ja raaja jää pysyvästi turvoksiin.
Jos sinulla on ruusu ensimmäistä kertaa, niin luulisin että turvotus laskee vielä. Mitäänhän en uskalla luvata mutta oletan. Jos ruusu toistuu useamman kerran, turvotus jä pysyväksi. Lymfahoito saattaa helpottaa, en tiedä.- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Minä sain ruusun 5v sitten. 22 vrk 3×vuorokaudessa bioottia suoneen
Sitten 10 vrk suunkautta. Nyt estolääkkeenä V-pen 1500 pilleri 1/päivä. Jalka turpoaa iltaa kohden ja polvesta alaspäin tummanpunainen.
Olen aikuis iässä oleva mieshenkilö.
Olen ottanut käyttöön tukisukkahousut. Helpottaa päivän askareissa. Olen sisäistänyt että olen saanut ruususta ikuisen ystävän.
Ystävä ei koskaan hylkää.
- Anonyymi
Hanki oikea ruokavalio, niin ruusu häipyy!
Se on täysin kasvisruokavalio, jolla saat ruusun häipymään,
Kokeile edes!
Minulta häipyi täydellisellä kasvisruokavaliolla!
Vegaani Veijo nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657