Postimies virtsaa talomme nurkkiin

Anonyymi

Sanokaa minne/kenelle ilmoitan kun jo kahdesti postinjakaja, varmaan useamminkin virtsannut talomme nurkkiin. Tapahtuu karhunkaatajantiellä.

49

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hommaa sille koira

      • Anonyymi

        Ilmoitin netin kautta eettisesti arveluttavasta käytöksestään postille.


    • Anonyymi

      Temat jakajalle jos ei Oo pidätyskykyä...

    • Anonyymi

      Hommatkaa ulko huussi talon nurkalle jos oot nainen pyydä kylään jos oot MIES oot aika outo...HAHHAHHAA

      • Anonyymi

        Vätti ihmisillä, varsinkaan noilla ulkomaalaisilla ole edes alkeellisia käytöstapoja. Suomessa, kaupunkialueilla ainakin kussaan käymälään.


    • Anonyymi

      Ai siksikö ne talot onki siel kusen värisiä

    • Anonyymi

      Oliko se turkkilainen jakaja.Ovat kuulemma kuseskelleet pöykkölässäkin.

      • Anonyymi

        Kun ne vielä kaikenlisäksi käy kasvimailtakin hakee kasviksii ravinnokseen.


    • Anonyymi

      Pöykkölässä on ihan suomalainen jakaja joka kusee pusikkoon.

    • Anonyymi

      On se ainakin turkkilaisen kaveri

    • Anonyymi

      Hätä ei katso paikkaa ! .Eikä tuo nyt niin iso synti ole jos vähän kastelee
      kukkia ja nurmikoita, eikö olekin pääasia ettei se vielä lannoitakkin ?

      Toisaalta voi olla niinkin että hän on tyytymätön, ja esittää näin haisevan vastalauseensa, tai sitten kukaties merkkaa reviiriään ?

    • Anonyymi

      Hätä ei katso paikkaa ! .Eikä tuo nyt niin iso synti ole jos vähän kastelee
      kukkia ja nurmikoita, eikö olekin pääasia ettei se vielä lannoitakkin ?

      Toisaalta voi olla niinkin että hän on tyytymätön, ja esittää näin haisevan vastalauseensa, tai sitten kukaties merkkaa reviiriään ?

    • Anonyymi

      Pitkä on postimiehen kierros, ei sitä jaksa koko päivää pidätellä. Avatkaa kotinne ovi ja päästäkää postimies vessaanne tarpeilleen niin ei tarvi enää vahtia ikkunassa minne hän vetensä laskee. Hätä ei lue lakia vaikka tykkäätkin katsella/kytätä pissivää miestä!
      Manneken piss............

    • Anonyymi

      Tänään taas ukko kärryinensä viipyi ainakin 15min talomme kohdalla. Minne lie tällä kertaa tyhjensi rakkonsa...uutta lunta kun on niin jäljet näkyy...

    • Anonyymi

      Voi kun olet säälittävää, kello kädessä kyttäät. HANKI PÄIVIISI SISÄLTÖÄ.

      • Anonyymi

        Jos hoitamiisi kukkapenkkeihin kustaisiin, käyttäisit Iteki. Taidat olla samanlainen ruokkiva, ukko jollei ole käytöstapoja opetettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hoitamiisi kukkapenkkeihin kustaisiin, käyttäisit Iteki. Taidat olla samanlainen ruokkiva, ukko jollei ole käytöstapoja opetettu

        Tarkoitatko, että käyttäisin itsekin kukkapenkkiä pisupaikkana? No, ei se meille naisille ole niin helppoa, elikkä en käyttäisi. En ole myöskään ruokkiva ukko vaan ruokin ukkoani oikein hyvillä aterioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että käyttäisin itsekin kukkapenkkiä pisupaikkana? No, ei se meille naisille ole niin helppoa, elikkä en käyttäisi. En ole myöskään ruokkiva ukko vaan ruokin ukkoani oikein hyvillä aterioilla.

        Sarkastinen akka oot...kirjoitusvirheitä tulee mutta kun pää on heinää täynnä ei ymmärretä jos muutama sana päin mäntyä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkastinen akka oot...kirjoitusvirheitä tulee mutta kun pää on heinää täynnä ei ymmärretä jos muutama sana päin mäntyä..

        Kyllähän siinä on aivan selvällä suomenkielellä, että käyttäisit itsekin kukkapenkkiä vessana ja ruokkiva ukko. En sitten ole se kirjoitustasi arvostellut henkilö vaan minäkin inhoan kyttääviä ja pikkuasioista kitiseviä ihmisiä.
        Oletko lainkaan varma, että se 15 min meni pissaamiseen, eihän niitä lehtiä ihan hetkessä jaeta. Lehdenjakajan kärry saattaa olla pitkään pihassa ennen kuin joka asuntoon on jakelu suoritettu. Ja voi sen jakokärryn jättää pihaan ja juoksemalla viedä lehtiä naapurustoon.
        Hanki elämä ja keskity muuhun kuin kyttäämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä on aivan selvällä suomenkielellä, että käyttäisit itsekin kukkapenkkiä vessana ja ruokkiva ukko. En sitten ole se kirjoitustasi arvostellut henkilö vaan minäkin inhoan kyttääviä ja pikkuasioista kitiseviä ihmisiä.
        Oletko lainkaan varma, että se 15 min meni pissaamiseen, eihän niitä lehtiä ihan hetkessä jaeta. Lehdenjakajan kärry saattaa olla pitkään pihassa ennen kuin joka asuntoon on jakelu suoritettu. Ja voi sen jakokärryn jättää pihaan ja juoksemalla viedä lehtiä naapurustoon.
        Hanki elämä ja keskity muuhun kuin kyttäämiseen.

        Paraskin puhuja...täällä luet näitä typeriä juttuja. Eli samanlainen kyttääjä oot,heh heh!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä on aivan selvällä suomenkielellä, että käyttäisit itsekin kukkapenkkiä vessana ja ruokkiva ukko. En sitten ole se kirjoitustasi arvostellut henkilö vaan minäkin inhoan kyttääviä ja pikkuasioista kitiseviä ihmisiä.
        Oletko lainkaan varma, että se 15 min meni pissaamiseen, eihän niitä lehtiä ihan hetkessä jaeta. Lehdenjakajan kärry saattaa olla pitkään pihassa ennen kuin joka asuntoon on jakelu suoritettu. Ja voi sen jakokärryn jättää pihaan ja juoksemalla viedä lehtiä naapurustoon.
        Hanki elämä ja keskity muuhun kuin kyttäämiseen.

        Hommaa laatikon viereen kusi teline , siihen voi salaa kustannuksella!


    • Anonyymi

      Mie kusetin koirani tänään Revontulen penkkiin...toivon että joku ukonrähjä liukastui kuseen...

    • Anonyymi

      Pitäähän postimiestenkin johonkin kusta. Ei taida maata kaataa tuokaan asia.

      • Joo. Reviiri on merkattava.


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Joo. Reviiri on merkattava.

        "Postimies soittaa kahdesti ". (Hollywood)
        Postimies kusee nurkkaan . (jänkhä Rovaniemi)


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Joo. Reviiri on merkattava.

        Ukko kuin koira, häntä vain päässä...


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Joo. Reviiri on merkattava.

        Niin, mutta kun se on Turkkilainen ja Osmaanien valtakunta on hajonnut jo aikoja sitten, täytyyhän toki omaa reviiriään jollakin tapaa pystyä puolustaa.


    • Anonyymi

      Mitä helkkaria tämä kusetusjuttu on? Jos se on se poronkusema! Eikös Lapissa tunneta sellainen juttu.
      Älkää viitikö!

      • Anonyymi

        Tosi kuin vesi...usko jos haluat. Ulkomaalainen postimies virtsaa vähän väliä talojen nurkkiin Karhunkaatajantiellä. Miksei voi käydä esim.Supermarketin vessassa välillä...outo tyyppi,mutta tuo loppuu mikäli minusta kiinni!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kuin vesi...usko jos haluat. Ulkomaalainen postimies virtsaa vähän väliä talojen nurkkiin Karhunkaatajantiellä. Miksei voi käydä esim.Supermarketin vessassa välillä...outo tyyppi,mutta tuo loppuu mikäli minusta kiinni!!

        Koeta ymmärtää ne karvaranteet on lähempänä apinaa .
        Niillä nyt on tapana kuseskella , merkata reviiri .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kuin vesi...usko jos haluat. Ulkomaalainen postimies virtsaa vähän väliä talojen nurkkiin Karhunkaatajantiellä. Miksei voi käydä esim.Supermarketin vessassa välillä...outo tyyppi,mutta tuo loppuu mikäli minusta kiinni!!

        Ja koirat paskoo joka talon liittymiin,ja se ei haittaa mittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koirat paskoo joka talon liittymiin,ja se ei haittaa mittää

        Koira tekee niinkuin omistaja ohjaa, aikuinen ihminen niinkö typerä pää ohjaa, vtun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta ymmärtää ne karvaranteet on lähempänä apinaa .
        Niillä nyt on tapana kuseskella , merkata reviiri .

        Rasistinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kuin vesi...usko jos haluat. Ulkomaalainen postimies virtsaa vähän väliä talojen nurkkiin Karhunkaatajantiellä. Miksei voi käydä esim.Supermarketin vessassa välillä...outo tyyppi,mutta tuo loppuu mikäli minusta kiinni!!

        Mene sanomaan sille, että lopettaa moisen jos se sinua niin kovin haittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sanomaan sille, että lopettaa moisen jos se sinua niin kovin haittaa!

        Eihän noille mustureille mitään tuohi sanoa...tiiä vaikka raiskais...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noille mustureille mitään tuohi sanoa...tiiä vaikka raiskais...

        Sitäkös toivot?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta ymmärtää ne karvaranteet on lähempänä apinaa .
        Niillä nyt on tapana kuseskella , merkata reviiri .

        Ai että ihan toistenkin reviirit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistinen kommentti.

        Se ei haittaa totuuden saa sanoo.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä sinä täällä meuhkaat, mene ihan itse sanomaan sille pissaavalle pojalle, että lopettaa moisen käyttäytymisen. Ei tarvi aina odottaa, että joku muu hoitaa asian mikäsä sinua risoo. Seuraavalla kyttäyskerralla hopi hopi ulos ja komentamaan, varmaan loppuu tuokin riesa ja noin helposti.

    • Anonyymi

      Me postimiehet merkkaamme aina reviirimme kolmasti kivijalan kulmaan.

      • Anonyymi

        Niin työ kun olette ulkomaalaisia.


    • Anonyymi

      kusiläikkiä postissa?

    • Anonyymi

      Tekeekön tämä postinkantaja, kuseksimisen lomassa, myös mainosta ja
      ropakantaa kalustaan, verhontakaa kurkkiville kotirouville ?

    • Anonyymi

      Tekeekön tämä postinkantaja, kuseksimisen lomassa, myös mainosta ja
      ropakantaa kalustaan, verhontakaa kurkkiville kotirouville ?

      • Anonyymi

        Tiedäthän sen, kun kyseessä on turkkilainen, on aivan itsestään selvää, houkutteleehan se tosi taitavin liikkein, kaikille nuorille pimuillehan se esittelee kaluaan samalla. Arvaathan sen minkalainen on, tumman ruskea ja suurikokoinen iso makkara, isompi, kuin sininen lenkkimakkara, kysy vaikka suomalaisilta pimuilata miltä tuntuukin. Sitä vartenhan ne tänne tulee, kaikki iseksen sotilaatkin esittelee ja panee.


    • Anonyymi

      Aletaan kaikki asukkaatki virtsalleen pitkin nurkkia, katotaan kuin kauan menee..

    • Anonyymi

      Juu se on aivan yleistä jo tänä syksynähän se alkoi, ulkomaalaiset alkoinat jakammaan posia tulee milloin sattuu ja on missä paatikossa milloinkin ja joskus ei tule edes samalla viikollakaan. Monin paikoin vasta ilta myöhällä joutuu, nainoonko välillä, ei nyt kusella luulisi niin kauan aikaa menevän.

      • Anonyymi

        Sama juttu myös Itä-Suomen alueella. Antti Rinne ja Paaterohan ne junailivat nämä halvat työmiehet jakamaan postia, pääsivät niistä kalliista ammattilaisista eroon.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe