tiedättekö te että toi children of bodom on paras se jyrää !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja the 69 eyes jyrää se lost boys !!!!!!! korn on aivan huono ja sitte toi him ja kotiteollisuus !!!!
children of bodom
15
1913
Vastaukset
- Hynynenenenen
Kotiteollisuus on paras!
- touni 2
kuule toi kotiteollisuus ov vähä paska ja children of bodom him ja kotiteollisuus on heviä sano toi sun kaikkille kamuille !!!!!!!!!!!!!!!11...
- hynynenisbest
Perkeleen horo kotiteollisuus on paras
- fake_plastic_girl
säälittäviä lässypässylää bändejä... ei kelpais edes tuutu lauluiks....
- 12534
...Palsta C.o.b on Suomalainen samoin 69 eyes ja him. 69 Eyes ei ole edes heviä.(Eikä HIMkään mun mielestä, Enkä tiedä onko).
- 12534
...Kotiteollisuus.
- että
12534 kirjoitti:
...Kotiteollisuus.
Kotiteollisuus on suomalaista.
Kyllä se heviä on. että kirjoitti:
Kotiteollisuus on suomalaista.
Kyllä se heviä on.Kotiteollisuus aloitti Sielun Veljet-pohjaisena rock-yhtyeenä ja soittaa nykyään junttirockia hieman raskaammalla kitarasoundilla. Ei se ole heviä.
Children of Bodom on paskaa, ja sama pätee HIMiin ja 69 Eyesiin mistä löytyy muuten ärsyttävimmät mässyt tästä maasta - varsinkin tämä rumpali on semmoinen että se suorastaan kerjää nyrkkiä naamaansa.- satans child
HIM ei ole heviä vaan love metallia.
- deathguy
Kurkkupurkki kirjoitti:
Kotiteollisuus aloitti Sielun Veljet-pohjaisena rock-yhtyeenä ja soittaa nykyään junttirockia hieman raskaammalla kitarasoundilla. Ei se ole heviä.
Children of Bodom on paskaa, ja sama pätee HIMiin ja 69 Eyesiin mistä löytyy muuten ärsyttävimmät mässyt tästä maasta - varsinkin tämä rumpali on semmoinen että se suorastaan kerjää nyrkkiä naamaansa.Tuhma äijä! =) Hyvähän että jotkut suomalaisetkin "mässyt" kelpaavat suurelle yleisölle tuolla maailmalla.
- KaamosMaster
satans child kirjoitti:
HIM ei ole heviä vaan love metallia.
Him ei ole mitään metallia. Se on kitarapoppia. Children of bodom on kyllä kova. Sanokaa "true" hevarit mitä haluatte.
deathguy kirjoitti:
Tuhma äijä! =) Hyvähän että jotkut suomalaisetkin "mässyt" kelpaavat suurelle yleisölle tuolla maailmalla.
Voiko 500 000 kärpästä olla väärässä, onko paska hyvää? :)
- thegodofallmortal
huonoin provo mitä olen tähän mennessä nähny täällä
- Gethsemane
Eipä sitä varmaan tarvitse täällä kaikille ilmottaa mistä sä pidät ja mistä et.
- Trollhorn
voi kun olen vähän myöhässä keskustelussa. mutta on se niin mukava katsella kun piltit tappelevat siitä kuka heistä on kovin. junttirokkia? tämän kirjoittaja ei ole tainnut tajuta jääräpäisen suomimetallin ja lihan iloja. ah ahtaita aikoja. kirjoittakaahan takasin sitten kun karvat kasvaa. (maitohaivenia ei lasketa.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019