Yrittäjä palkkaa halvimman työntekijän

Anonyymi

Kuten Hjallis harkimo joka palkkasi halvimman urakoitsijan ja heti oli vesi vahingoa joten hjallis purki pari huonetta ettei tule isompaa vahingoa. Sen siitä saan kun palkkaa halvan konkurssiin menneen firman jossa ulkomaalaiset ei osaa edes rakentaa. Jos oot ammattilainen niin turha hakea töitä koska osaamisesi ei ketään kiinnosta, olet liian kallis joten ne palkkaa jonkun halpatyöntekijän joka tekee sutta ja sekundaa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      htyrytthhtthhh

    • Anonyymi

      Tämäpä se on nykyajan vitsaus. Uutta asuntoakaan ei kannata ostaa koska ne on halvalla ala-arvoisesti rakennettuja pahvilaatikoita. Muillakin aloilla näkyy sama ongelma. Toivottavasti jossain vaiheessa otetaan taas järki käteen ja palataan vanhaan toimivaan kestävän kehityksen tekemiseen.

      • Anonyymi

        Kestävä kehitys=asutaan Itä-Helsingin vuokraslummissa koko loppuelämä.


    • Anonyymi

      Eli maksetaan mielummin paska palkka ja sen päälle virheellisestä työstä aiheutunut haitta, kuin se että saataisiin hyvää jälkeä ammattilaiselta.

      • Anonyymi

        No, pyytämällä tarpeeksi korkeaa palkkaa et vahingossakaan joudu töihin...


    • Anonyymi

      vesi vahingoa?

    • Anonyymi

      Ehkä pitää olla vaan tarpeeksi hyvä jossaki,ei se kopio massasta joka tekee justs saman asian kuin 10 000 muuta.On ammatinharjoittajia joiden palkkaa ei kauhistella, vaan homma tehdään vaikka kovalla rahalla koska muuten tulee katastrofi!Esim tehtaassa jossa tehdään levytyöstökeskuksilla ja särmäypuristimilla töitä.Siellä menee ko kone rikki,niin remonttimies pitää saada nopeasti paikalle,ei ole aikaa jäädä ihmettelemään,muutoin tilaus kusee ja asiakas ottaa hatkat.Tämä on hyvin karkea esimerkki,mutta erikoistua kannattaa ammattiosaamisessa..Henkilöautojen mittariviat/ecu ongelmat,kaikki nämä vaatii erikoisosaamista mistä maksetaan,ei kannata olla se keskiverto jätkä,mitä on maailma pullollaan.

    • Anonyymi

      Tiedän arvoni että olen hyvä työntekijä ja täällä varsinais suomessa monet arvostaa. Pyydä palkkaa 17 euroa tunti. Yrittäjät ei maksa mutta on paljon tuttuja ja sana levii niin teen sitten pimeetä hommaa. Joku aina haluaa kaivaa jotain ojaa vesiputkelle joka tulee rännistä että vedet menis ojaan eikä talon kellariin ja mä kaivan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe