Moikka, mikäköhän olisi minulle sopiva sähkö/hybridi auto, kun minulla on kokonaispainoltaan 1500kg oleva matkailuvaunu ja nyt olen sitä diesel "veturilla" vetänyt, mutta kun nykytrendin mukaan pitäisi päästöjä vähentää, niin mikä olisi "ympäristöystävällinen" vaihtoehto nykyisen BMW:n tilalle?, kesällä matkailemme perheen kanssa n. 5000km vaunun kanssa, päivämatkat n. 400km, joten löytyykö meidän käyttöön minkäänlaista sähkö/hybridi/ladattava hybridi veturia, vai pitääkö lopettaa mukava harrastus, on käyty Norjat ja Euroopat yms., mutta nyt taitaa tulla stoppi, no hotellit on hotelleja, ei karavaanari yhteisöjä.
T. Millä vedetään jatkossa?
Mikä olisi minulle sopiva sähkö/hybridi
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Duracell tuollaisia painoja pysty vetämään.
Vastaus kommenttisi on, vedä ihan itse - Anonyymi
tesla Cybertruck parin vuoden päästä.
- Anonyymi
Uutena esim.
Passat Variant GTE (plugin-hybrid), CO2-päästöt 31 g, vetopaino jarruin 1600 kg
Mitsubishi Outlander PHEV (plugin-hybrid), CO2-päästöt 46 g, vetopaino jarruin 1500 kg
Käytettynä esim. Volvo V60 D6 / D5 (plugin-hybrid), CO2-päästöt alle 50 g, vetopaino jarruin 1800 kg
Eli vaihtoehtoja kyllä on, jos vaan vaivautuu etsimään.- Anonyymi
Hankin vuosi sitten Outlanderin ja hyvin on pelannut vaunun kanssa ja ilman. Normikaupunkiajot menee ihan sähköllä kotona ladattuna. Omani ostin uutena, mutta käytettynäkin näköjään löytyy hyvä valikoima. https://www.kamux.fi/vaihtoautot/mitsubishi/outlander-phev?CarCategory=Mitsubishi/Outlander PHEV
- Anonyymi
Hybrid RAV4 AWDi malli 1650kg vetomassa.
- Anonyymi
Lexus rx hybridi maasturi on ehdoton voittaja ainakin 2000 kg vetomassalla mitattuna, niitä saa käytettynä alta kymppitonnin. Uuten maksaa 100 tonnii, eli pitäs olla Premiumauto. Kulutus luvataan paperilla 8 l/100 3.3 litran koneella ja 6.3 l/ 100 uudemmalla 3.5 koneella, niitä saa käytettynä 20 tonnilla.
- Anonyymi
Lexus rx, kärrynvetomassa 2000kg
- Anonyymi
Karavaanari sähköauto. Siinäpä oiva yhdistelmä. Leirinuotioilla (eiku kaasugrillillä) saa sitten kuunnella ihan uusia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759