Työnsin pääni taffelsipsipussiin. Muutamia sipsejä ja sipsirouhetta oli pussissa, koska sen jälkeen oli hiukset rasvassa ja sipsirouheessa.
Sipsipussi oli isompi, kuin kaupassa on saatavana.
Muutama taffelsipsi oli myöskin kiinni silmäripsessä.
Piti sitten mennä pesemään pää.
Havainto: Ruma mies näyttää paremmalta sipsipussi päässä, peittää ruman pärstän.
Taffelsipsi pussi päässä
16
63
Vastaukset
- Anonyymi
Niissä lukee monesti ettei saa laittaa päähän.
Hei! Toihan on oiva niksi palstalaisille... tarvia mistään foliosta taiteilla suojahattua epäilyihin, kun laittaa tahvelipussin päähän, mutta tietty kannattaa tyhjentää pussi ensin.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä ja
voit olla varma naiset katsoo lämmintä
sydäntäsi.Älä aloita säälipeliä, ei ruma mies sääliä ansaitse siitä hyvästä, että on hylkiö naisten silmissä, ojan pohjalle kuuluva roska.
R&T taitais kuvata palstaätmejä paremmin..
- Anonyymi
Kannattaa syödä ne loppumurut sillätavoin kaatamalla murut suoraan suuhun mitä on jäljellä, ei suinkaan laittamalla pussia päähän ja nuoleskella sitä pussia sitten sisäpuolelta, voi olla parempi tekniikka.
Niin yleensä teenkin ja muruja on senjälkeen naamalla.
Muruja jää pussiin seinämiin, koska alumiinipussi muodostaa staattista sähköä, joka imee puoleensa hienoimmat muruset ja sipsien pölyn.RumaMies kirjoitti:
Niin yleensä teenkin ja muruja on senjälkeen naamalla.
Muruja jää pussiin seinämiin, koska alumiinipussi muodostaa staattista sähköä, joka imee puoleensa hienoimmat muruset ja sipsien pölyn.Niin siis olennaista tuossa olis se, että muistaa avata suun..☝️
Voisiko olla mahdollista että rumuus ei ole syy vaan ennemminkin seuraus tuosta sipsien naopstelusta? nehän varmaan aiheuttaa kaikenlaista kun eivät ole mitään terveysruokaa.
- Anonyymi
Rumuus ei ole suolan ja veden napostelusta mutta suklaa sitä voi tietääkseni aiheuttaa ja sokerikarkkit, olin pettynyt hieman kun ostin jotain eukalyptys-pastilleja, on mukava mutta petyin niin pieneen piparmintun määrään pastilleissa, pakko syödä ne pastillitkin sitten pois kun tuli ostettua iso paketti. Eucalyptys taitaa olla vielä virheiden puolueiden listallakin että niitä puita ei saisi kaataa josta sitä saa...
Sipsejä syön todella harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa.
Sipsithän ovat hyvin rasvaisia, suolaisia ja lisäaineitakin niissä on paljon.
Kesähelteellä, kun hikoilee, niin sipseistä saa suolaa, kun sitä hikoilun kautta poistuu.
- Anonyymi
Käytin hanaviinipussia ja ongelmat alkoivat nenänreikää kolvatessa...
Elä söpö silloisia sano🤕🥺🤭
Minä tuun kipeäksi jos piilotat itsesi.- Anonyymi
Itse pidän päässä paperi kassia tai pahvilaatikkoa kun olen takapihallani, ei naapurit ole vielä mitään sanoneet.
Itse syön sipsejä ja sun muuta mennen tullen ja mitä sitten?🤔
Terveisin Tampereen mies 45v.- Anonyymi
Mulkoileva Fox eli kettu Moulder mulkoilee toisia paperipussi päässään hän salakatselee ja Daniel Scully vieläkin enemmän, sitten.
Myös kämmenelle voi laittaa niitä joidenkin rapeisten syömisten sirpaleita, näin vihreä ihminen ollakseen: syödään kaikki ruoka mitä on ostettu, ei tuhlata, ja siten kämmenen päältä heittää suuhunsa, silloin, jos pelkää että kaatuvat suuhun kaataessa ja pussia kalliastaessa ympäri päätä ja naamaa, silmiinkin jo menevät perunalastujen suolaiset sirpaleet ja sitten kirvelee.
Voin kyllä sanoin kyllä joo keskustelija valtakunnallekin: ostan tuollaiset tähtikiikarit, ostin sitten, todella hyvät tuli ja upeassa suuressa paketissa, Konus, Military Class :D
Ajattelin että kohta pitäisi jo säästää johonkin vähän suurempaankin peilikaukoputkeen jos tuohon harrasteeseen, suurennosta enemmänkin jos haluan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683