Mieheni ei taida olla enää perussuomalainen terve hetero vaan hänestä on tullut Vihreä miehestä kiinnostunut mies.
Miehellä toinen mies
Anonyymi
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
40% milleniaalikundeista kokee saman kohtalon..
- Anonyymi
Mun miehellä on itseään puolet nuorempi poitsu, jonka luona hän kävi. Pienessä kaupungissa tuollainen asia ei hevin pysy salassa. Kun suhde paljastui minulle, pyysin häntä tuomaan sen poikasen meille näytille. Nyt sitten on syntynyt tilanne, että minä olen harrastanut seksiä tuon kanssa ja myös tietenkin mieheni kanssa. Taloudessa asuu nyt kaksi BI-miestä ja hetero nainen. Että mitäs sitten ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354280- 1242184
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151811Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641784- 1791634
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601262
- 1191161