suomi24 treffit - miten aloittaa keskustelu naiseen ?

Anonyymi

Hyvät suomi24 naiset, kertokaa minulle mikä ensi viestissä / profiilissa on teille turn off ?

ihan sama miten yhteen sopiva profiili kyseessä niin 90% ei vastaa viestiin vaikka on kyllä aktiivinen käyttäjä (online joka päivä), mielestäni teen asiallisen ensiviestin, ei ole vain 1-2 sanaa vaan koitan panostaa ensi viestiin, loput 10% sitten vastaa takaisin 1-2 lauseella ja heti kohta ei kiinnosta sitäkään vähään.

onko ulkonäkö instant turn off jos ei täysin miellytä ?

onko joku tietty yksi lause jos ei satu miellyttämään instant turn off ?

ihan mielen kiinnosta muutenkin olisi hauska tietää miten paljon teillä on kävijöitä teidän profiileissa, minulla on tasan sen verran kun lähetän viestejä muille.

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa panostaa määrään.

      Jos olet oikein tosissasi nyt treffikumppania etsimässä, niin ala hardcore - harrastajaksi.
      Päätä laittaa viestejä päivässä ainakin 50-80 profiiliin.

      Aamulla 20, päivällä 20, iltapäivällä 20 ja illalla 20..

      Moni on kiireinen ja vähän laiska, eikä jaksa vastata kuin vähän aikaa, jos sitäkään. Älä siis luota viestiin - pariin päivässä, vaan pistä kaikki peliin.

      Turnoff noin yleisesti on katkeruus, kyynisyys, luovuttaneisuus, innostumattomuus, intohimottomuus, kunnioituksen puute, käytöstapojen puute, kuuntelemattomuus, empatian puute.

      Ja luonnollisesti em asioiden vastakohdat kiinnostaa piirteinä.

      Nyt vaan paljon viestejä menemän, ajatuksella, että normaali tilanteessa 1 kuudestasadasta kiinnostuu vähän. Ja 1/1500 kiinnostuu vähän enemmän.

    • Anonyymi

      vähävitsillä,moimuru onko mitä tekemistä,on se kyllä vaikeeta ekat sanat,lyödäänkö läskiks,no ei, nähääkö tänään mua voit tavata koska vain haluutko hyvääseuraa ei olis nyt kaukana tähäntyyliin katsominen silmiin

      • Anonyymi

        Suoli24 ei kannata lähettää mitään viestejä Naisille.Kun vastausta ei kuulu kumminkaan.Samat naamat vuodesta toiseen aikaa tappamassa.Sitten kun saat vastauksen ja jos tulee treffit niin Naiselle tullut 10-15 kiloa lisää painoa mitä oli sen profiilissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe