Hyvät suomi24 naiset, kertokaa minulle mikä ensi viestissä / profiilissa on teille turn off ?
ihan sama miten yhteen sopiva profiili kyseessä niin 90% ei vastaa viestiin vaikka on kyllä aktiivinen käyttäjä (online joka päivä), mielestäni teen asiallisen ensiviestin, ei ole vain 1-2 sanaa vaan koitan panostaa ensi viestiin, loput 10% sitten vastaa takaisin 1-2 lauseella ja heti kohta ei kiinnosta sitäkään vähään.
onko ulkonäkö instant turn off jos ei täysin miellytä ?
onko joku tietty yksi lause jos ei satu miellyttämään instant turn off ?
ihan mielen kiinnosta muutenkin olisi hauska tietää miten paljon teillä on kävijöitä teidän profiileissa, minulla on tasan sen verran kun lähetän viestejä muille.
suomi24 treffit - miten aloittaa keskustelu naiseen ?
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kannattaa panostaa määrään.
Jos olet oikein tosissasi nyt treffikumppania etsimässä, niin ala hardcore - harrastajaksi.
Päätä laittaa viestejä päivässä ainakin 50-80 profiiliin.
Aamulla 20, päivällä 20, iltapäivällä 20 ja illalla 20..
Moni on kiireinen ja vähän laiska, eikä jaksa vastata kuin vähän aikaa, jos sitäkään. Älä siis luota viestiin - pariin päivässä, vaan pistä kaikki peliin.
Turnoff noin yleisesti on katkeruus, kyynisyys, luovuttaneisuus, innostumattomuus, intohimottomuus, kunnioituksen puute, käytöstapojen puute, kuuntelemattomuus, empatian puute.
Ja luonnollisesti em asioiden vastakohdat kiinnostaa piirteinä.
Nyt vaan paljon viestejä menemän, ajatuksella, että normaali tilanteessa 1 kuudestasadasta kiinnostuu vähän. Ja 1/1500 kiinnostuu vähän enemmän. - Anonyymi
vähävitsillä,moimuru onko mitä tekemistä,on se kyllä vaikeeta ekat sanat,lyödäänkö läskiks,no ei, nähääkö tänään mua voit tavata koska vain haluutko hyvääseuraa ei olis nyt kaukana tähäntyyliin katsominen silmiin
- Anonyymi
Suoli24 ei kannata lähettää mitään viestejä Naisille.Kun vastausta ei kuulu kumminkaan.Samat naamat vuodesta toiseen aikaa tappamassa.Sitten kun saat vastauksen ja jos tulee treffit niin Naiselle tullut 10-15 kiloa lisää painoa mitä oli sen profiilissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732