Vienyt kielen? Missä on koko kissa?
Onko kissa
19
185
Vastaukset
- Anonyymi
Pöllö söi kissan suihinsa sekä kaksi käärmettäkin samallla :D
- Anonyymi
Kaksi käärmettä.
- Anonyymi
Pöllö valvoo.
- Anonyymi
Kahdessa on sulattelemista. Tulee vatsanpuruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöllö valvoo.
Kiitos pöllölle.
- Anonyymi
Hiljaisuus on hyve ja vaikeneminen kultaa.
- Anonyymi
Mut tekeehän se mieli kertoa jos on pannut tai kannut :D
- Anonyymi
Vaikeneminen on myöntymisen merkki
- Anonyymi
Riippuen aina mihin.
- Anonyymi
Vielä tulee yllätys ellei kissa ennen sitä.
- Anonyymi
Kotka söi koirasi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotka söi koirasi :D
Ei siihen koiraa tarvita.
- Anonyymi
Fyysinen kissa on mennyt menojaan mutta tarkoitatko hologrammia, se pitää hiljaiseloa.
Meillä ei ole nyt mitään lemmikkejä. Viimeisen kissan kuoleman jälkeen päätin, etten ota enää elukoita. Luopuminen on vaikeaa ja surutyötä teen pitkään. 3 kissaa olen haudannut ja se riittää. Yksi kuoli vanhuuteen, toisen vei onnettomuus ja kolmannella todettiin syöpä, joka vei nopeasti. Oltaisiin lopetettu se kolmas, ettei kärsi, mutta meidän ajoitus oli pari päivää pielessä. Se ehti nukkua pois.
Ikävähän niitä on, ne olivat niin ihania ja suloisia.- Anonyymi
Miten hyväksyt jos onkin lemmikki? Ettet ole vain nähnyt?
- Anonyymi
Ota minut lemmikiksesi?
Anonyymi kirjoitti:
Miten hyväksyt jos onkin lemmikki? Ettet ole vain nähnyt?
Mikä lemmikki täällä nyt olisi? Ei ole, eikä tule.
Vai tarkoitatko jotain mielikuvituslemmikkiä, tai huippusalaista ja näkymätöntä lemmikkiä?Anonyymi kirjoitti:
Ota minut lemmikiksesi?
Minkälainen otus sinä sitten olet? Kerro itsestäsi. Meillä ei ole ollut tapana hankkia sikaa säkissä. :)
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Mikä lemmikki täällä nyt olisi? Ei ole, eikä tule.
Vai tarkoitatko jotain mielikuvituslemmikkiä, tai huippusalaista ja näkymätöntä lemmikkiä?Unohda. En tarkoita mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453