Onko teillä kenellekään määrätty Ketipinoria ahdistukseen? Millä annoksella? Onko määrätty päivittäin vai tarvittaessa otettavaksi?
Ketipinor, ahdistus
12
342
Vastaukset
- Anonyymi
Älä edes kokeile.
Jos lääkäri sitä sinulle ehdottaa, älä suostu!
Ketipinoria tulee käyttää vain ja ainoastaan pskykoottisille potilaille.
Sitä ei pidä käyttää ahdistus- tai unilääkkeenä.- Anonyymi
Ja kieltäytymisellä saa hoitovastaisen leiman.
Ei toiminut itsellä ahdistukseen niin, että olisi helpottanut pelkkää ahdistusta. 25mg. Tappoi tunteet eli mukaviakaan asioita ei tuntunut. Zombiolo, eli mitään ei huvittanut tai jasanut tehdä.
Ei syvennä unta, eikä auta nukahtamaan. Väsytti jos oli univajetta, ei jos oli nukkunut edellisiä öinä hyvin jollakin toisella valmisteella. Ketiyön jälkeen on maattava silmät ummessa sängyssä koko päivä, kun unta ei vaan saa. - Anonyymi
Ja kieltäytymisellä saa hoitovastaisen leiman.
Ei toiminut itsellä ahdistukseen niin, että olisi helpottanut pelkkää ahdistusta. 25mg. Tappoi tunteet eli mukaviakaan asioita ei tuntunut. Zombiolo, eli mitään ei huvittanut tai jasanut tehdä.
Ei syvennä unta, eikä auta nukahtamaan. Väsytti jos oli univajetta, ei jos oli nukkunut edellisiä öinä hyvin jollakin toisella valmisteella. Ketiyön jälkeen on maattava silmät ummessa sängyssä koko päivä, kun unta ei vaan saa. - Anonyymi
Mieluummin uskon lääkäriä kun sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin uskon lääkäriä kun sinua.
Luuletko tosiaan, että se on sitä itse maistanut?
- Anonyymi
Kyllä sitä toiset käyttää pienellä annoksella ahdistukseen sekä päivittäin tai tarvittavaksi.
- Anonyymi
Mä käytän ketipinoria unottemuuteen ja mun tunne-elämä on ihan normaali.Tunnen erittäin hyvin ilon,surun,vihan yms.Mutta kaikille ketipinor ei sovi ja menettää tunteet.
- Anonyymi
Ketipinor on neurolepti. Tarkoitettu psykoosin hoitoon. Ahdistuksen hoito on ns.off-label käyttöä. Lue reseptiseloste ja mieti onko hyöty suurempi kuin haittavaikutukset.
Itse olen syönyt lääkettä pitkään, tosin psykoosin estoon. Haittavaikutuksia on. Niistä ikävin eli aikuisiän diabetes todettiin jokin aikaa sitten.- Anonyymi
Juuri näin. Nykyään off label -käyttö on yleistä ja sitä suositaan, vaikka toimiviakin keinoja olisi.
- Anonyymi
Minulla erittäin pieni määrä on vähentänyt tarvetta rauhoittavien lääkkeiden (tässä tilanteessa bentsojen tai sen kaltaisten lääkkeiden) käyttöön. Toimii sekä nukahtamiseen että päiväahdistukseen. Rauhoittanut olemusta kaikin puolin.
- Anonyymi
Olen ottanut 25 mg x 2, mutta uskon että jo 25 mg tekisi saman vaikutuksen.
- Anonyymi
On, mutta ei toimi siihen, vaikka psykiatri sinut haluaisi pyörryksiin sen puolesta puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076969Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4915118Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1383158Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132591Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771212Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1071084
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080