En rakasta sua enää nainen

Anonyymi

Tein sulle aloituksen, ei kelvannut, et ollut kiinostunut.

Rakastin vuosia, nyt se on enää muisto hyvästä rakkaudesta. Tuhat kertaa yhdessä päivässä olisin antanut kaikki viat anteeksi ja vielä suudellut poskiasi, silittänyt suloisia poskiasi,halannut hellästi, kuiskannut hiljaa korvaasi, rakastan sua ikuisesti.

Mutta, hylkäsit minut kuin rotan. Ei riittänyt että saalistit. Halusit vielä nöyryyttää ja viedä viimeisenkin turvapaikan. Nyt olen yksin. Mutta kerännyt taas itseni,ja löytänyt ne sydämen palat jotka rikki musersit ja puhalsit tuulen. Kauan meni niitä etsiä. Kohta on jo viimeinenkin löytynyt. En halua sua enää. Silti salaa vielä hiljaa rakastan, niin syvälle sydämeen kävit,ja kauniiksi itses teit,petollinen nainen.

Rakkauteni oli suurempi kuin sinun petollisuutesi,silti et nähnyt lyhtyä pimeydessä.... menit nuotion viereen. Koska halot ja puu loppuu, loppuu sinulta valo, mutta minun öljyni vuotaa pohjattomuuden kaivosta ja ei lopu koskaan,
Paljon menetit tyttö raukka, niin paljon olisin sulle antanut...

En ikävöi, en kaipaa, suru vain mieltä painaa,oi tyttö pieni, miksi ei hyvä valo kelvannu, vaan pian loppuvan hetken loistehessa itses viettelit ,petollisen valkian tykönä, itses pimeydessä jälleen löydät,ei kukaan sua rakasta enää, hylkäsit rakkauden. 💔

L tytölle, ikuisesti lapsi.

20

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kasvanut aikuiseksi, vaikka niin toivoin, ei kasvanut sydämelliseksi, vaikka niin toivoin, ei kasvanut irti katkeruutensa pauloista, vaikka niin toivoin, ei kasvanut anteeksi antavaiseksi, vaikka niin toivoin, ei kasvanut näkemään muita kuin itsensä, vaikka niin toivoin, näetkö nyt itses, ja itses etsimässä jotakin, mahdatko löytää sitä enää, kerran se tuli tykös puettuna yksinkertaisuuden kaapun halvan miehen päällä, mutta ei kelvannut sinulle, mahdatkohan vielä löytää sen, tuleekohan se vielä tykös tyttö pieni, jonkun uljaan orin muodossa, kerran sen jo hylkäsit. Missä vaellat nyt, mitä etsit, etsitkö sitä, joka jo kerran tuli tykös, ja ei enää. Nyt puhaltavat uudet tuulet, ja ne puhaltavat toiseen maakuntaan. Sytytä nyt valkia pimeyteen, ja hukkaa se, kuin puut ja halot loppuvat, ja ole jälleen pimeydessä, itkussa, riidoissa, hammasten kiristyksissä, katkeruudessa, anteeksi antamattomuudessa, vihassa ja ilman lämmintä valkiaa kylmässä ja pimeässä. Katso uljas ori, hetken sinä lämpiät, mutta katso puita, ne palavat, ja palavat, ja hiljaa valkia sammuu, ja taas tulee pimeys. Haluan että tiedät, minkä hylkäsit.
      Hylkäsit iankaikkiseti palavan palon ja rakkaudesta ylitsevuotavaisen valon ja lämmön. Joka kyllä palaa vieläkin, mutta ei enää sinulle sinun luonas, vaan siellä jossa se otetaan vastaan ja iloitaan yhdessä.

      L tytölle, ikuisesti lapsi

      • Anonyymi

        L tytölle, joka on ikuisesti lapsi. Fyysisesti ja henkisesti.


    • Anonyymi

      Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Sivusta

      • Anonyymi

        Joka kristusta rakastaa, tuntee rakkauden. Ja se rakkaus ei sammu. Koska kristus on iankaikkinen. Mutta se rakkaus joka hetken palaa, on lihan himo. Ja se sammuu. Ei tyttö pieni tuntenut lopunto rakkautta rinnasani.

        Vaan käänty pois halvasta miehestä. Ja katsoi parempaan päin. Vaan missä kulkee nyt raukka, mahtaneeko vielä löytää rakkauden, jonka jo kerran hylkäsi, kolkuttaako sw kahdesti? Vai löytääkö toisen jota rakastaa?


      • Anonyymi

        Joo ei nyt puhuta uskon asioista vaan luonnollisesta rakkaudesta vertauksien kautta,jotka voi kyllä sekoittaa uskon asioihin, mutta ei ole sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei nyt puhuta uskon asioista vaan luonnollisesta rakkaudesta vertauksien kautta,jotka voi kyllä sekoittaa uskon asioihin, mutta ei ole sitä.

        Ei kaikki uljaat oriit kanna rakkautta sydämellään. Siksi puhuin, että mahtaakon vielä löytää,kun kerran jo hylkäsi. Puhe on rakkaudesta koko ajan alusta loppuun. Kyllä lihan himojen valkiassakin hetken lämpiää kunnes valo sammuu ja tulee taas pimiä ja kylmä.

        Ei tyttö pienelle kelvannu rakkaus joka palaa ikuisesti ja ei sammu. Jos sen vielä jostakin muualta löytää, olkoot se armo hänelle, jos niin käy, jos se kahdesti kolkuttaa. Avaako hän silloinkaan, malttaako istua paikoilleen ja laskea kulutusta, vai säntääkö taas himojensa perässä ja itkee kerran kylmyyttä, kuin ei koskaan saanut rakkautta kokea, vain miesten hyväksi käyttöä.


    • Anonyymi

      Nämä tuntuivat sairailta teksteiltä jostakin syystä.

      • Anonyymi

        Hei. Tyttö. Pedofiili. Joo. Sairasta. Olin lapsi sillon. Kasvoin aikuiseksi. Hän tosin jäi lapseksi. Kaikki ei kehity.


      • Anonyymi

        Sairasta sinulle. Koska et tiedä ja tunne mitä on rakkaus. Ja kuinka tyhmä ihminen on joka sen hylkää. Sinä tunnet vain sanalaskut:

        "Pian se ensihuuma loppuu ja arki tulee vastaan"

        Tiedätkö, se ensihuuma ei ole rakkautta vaan lihan himojen tyydyttämistä.

        Koska et tunne rakkautta en keskustele enempää sinun kanssa. Etsi toinen avaus.


      • Anonyymi

        Sairasta sinulle. Koska et tiedä ja tunne mitä on rakkaus. Ja kuinka tyhmä ihminen on joka sen hylkää. Sinä tunnet vain sanalaskut:

        "Pian se ensihuuma loppuu ja arki tulee vastaan"

        Tiedätkö, se ensihuuma ei ole rakkautta vaan lihan himojen tyydyttämistä.

        Koska et tunne rakkautta en keskustele enempää sinun kanssa. Etsi toinen avaus.


      • Anonyymi

        Yhden asian kyllä sanon, mietitkö koskaan miksi ihmiset riitelevät, sehän on normaalia? Riidellä välillä, huutaa välillä, tapella välillä, haukkua toisia välillä?

        Mikä siinä on normaalia? Normaalia on se, että eivät muutkaa sen enempää rakkautta tunne, koska muutkin elävät näin, se on normaalia.

        Mutta rakastaa jotakin, se ei ole normaalia, niin kuin sanoit ,se on sairasta.


    • Anonyymi

      Outoja kirjoituksia. Jotenkin en usko että tosissaan kirjoitettuja, vaan joku sivullinen haluaa tehdä taas pilaa, mikä jo itsessään sairasta ja sopii hyvin palstan luonteeseen. En kirjoittaisi tällaista hänestä vaikka kirjain voisi täsmätä.

      • Anonyymi

        Et kirjoittaisi kenestä?

        Annoin hänelle koko sydämeni, hän vietteli minut, otti kauniisti sydämeni vastaan, painoi käteensä, puristi, ja hiljaa rikki musersi, ja riittänyt 10 osaa, vaan tuhansiksi paloiksi, puhalsi ne tuuleen ja häipyi pois. Olen niitä murusia kerännyt, mistä milloinkin olen löytänyt, ja nyt kirjoitan siitä täällä.

        Ihan sama mitä ajattelet. Tiedän itse totuuden, ja eihän mua ennenkään kukaan ole uskonut, miksi nyt välittäisin, mihin sinä uskot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kirjoittaisi kenestä?

        Annoin hänelle koko sydämeni, hän vietteli minut, otti kauniisti sydämeni vastaan, painoi käteensä, puristi, ja hiljaa rikki musersi, ja riittänyt 10 osaa, vaan tuhansiksi paloiksi, puhalsi ne tuuleen ja häipyi pois. Olen niitä murusia kerännyt, mistä milloinkin olen löytänyt, ja nyt kirjoitan siitä täällä.

        Ihan sama mitä ajattelet. Tiedän itse totuuden, ja eihän mua ennenkään kukaan ole uskonut, miksi nyt välittäisin, mihin sinä uskot?

        Olisi sydämeni vain vienyt, vielä vei nuo paikan jonne murheellinen sydän itkien rukouksilla tuli, jos sais anteeks jonkun vian ja puutokset, mutta sydän on kultaa vielä rakkaus palaa, ei sitä saanut sammutettua, tuo häijä kaino ja niin viaton neitonen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi sydämeni vain vienyt, vielä vei nuo paikan jonne murheellinen sydän itkien rukouksilla tuli, jos sais anteeks jonkun vian ja puutokset, mutta sydän on kultaa vielä rakkaus palaa, ei sitä saanut sammutettua, tuo häijä kaino ja niin viaton neitonen..

        "tuo häijy, kaino ja niin viaton neitonen.."

        Mut ei herra silleen kuitenkaan hyljännyt, et viel antaa rakkauden tuntea, ja viel saan iloita, kuinka suloinen on halu rakastaa. Mutta ei naisille kelpaa. Köyhä ja yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kirjoittaisi kenestä?

        Annoin hänelle koko sydämeni, hän vietteli minut, otti kauniisti sydämeni vastaan, painoi käteensä, puristi, ja hiljaa rikki musersi, ja riittänyt 10 osaa, vaan tuhansiksi paloiksi, puhalsi ne tuuleen ja häipyi pois. Olen niitä murusia kerännyt, mistä milloinkin olen löytänyt, ja nyt kirjoitan siitä täällä.

        Ihan sama mitä ajattelet. Tiedän itse totuuden, ja eihän mua ennenkään kukaan ole uskonut, miksi nyt välittäisin, mihin sinä uskot?

        En tiedä, palstalla näkee kaikenlaista, joten voihan tänne toki kirjoitella, mutta ei kannata odottaa että niitä kukaan kovin vakavissaan ottaa.

        Otan silti osaa suruun jos se aitoa on. Rakkauden ja menetyksen tunne on todella raskas ja siitä toipuminen voi viedä aikaa silloin kun se sattuu omalle kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, palstalla näkee kaikenlaista, joten voihan tänne toki kirjoitella, mutta ei kannata odottaa että niitä kukaan kovin vakavissaan ottaa.

        Otan silti osaa suruun jos se aitoa on. Rakkauden ja menetyksen tunne on todella raskas ja siitä toipuminen voi viedä aikaa silloin kun se sattuu omalle kohdalle.

        Kiitos. "Kukaan"

        En haluakkaan että "kukaan" vaan hän. Hän tunnistaa itsensä, jos lukee nämä, ja ottaa vakavasti. Ei kenenkään muun tarvikkaa, ei vois vähempää kiinostaakaa.

        L tyttö/nainen, toivottavasti löydät jostain paremman rakkauden ja vilpittömän sydämen.... vilpitömän rakkauden... paremman kuin mitä mulla oli antaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. "Kukaan"

        En haluakkaan että "kukaan" vaan hän. Hän tunnistaa itsensä, jos lukee nämä, ja ottaa vakavasti. Ei kenenkään muun tarvikkaa, ei vois vähempää kiinostaakaa.

        L tyttö/nainen, toivottavasti löydät jostain paremman rakkauden ja vilpittömän sydämen.... vilpitömän rakkauden... paremman kuin mitä mulla oli antaa...

        Ja mistä tunnistaa, kukaan muu kuin minä ei puhu näin "sekoja"

        Olkoon se L tyttö/nainen sinulle niin, en usko että kukaan myöskään yhtä vilpittömästi sinua rakastaa... se sekous oli hinta siitä rakkaudesta.... loputtomasta rakkaudesta..... toivon että muistat ikuisesti... loputtomasta rakkaudesta..... hyvästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä tunnistaa, kukaan muu kuin minä ei puhu näin "sekoja"

        Olkoon se L tyttö/nainen sinulle niin, en usko että kukaan myöskään yhtä vilpittömästi sinua rakastaa... se sekous oli hinta siitä rakkaudesta.... loputtomasta rakkaudesta..... toivon että muistat ikuisesti... loputtomasta rakkaudesta..... hyvästi!

        LR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LR

        hyvästi LR

        Minun nimimerkkiä ei tarvitse kirjoittaa, uskon että viimeistään tästä tunnistat, en silloinkaan halunnut kertoa nimeäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe