En rakasta sua enää nainen.

Anonyymi

Tein sulle aloituksen, ei kelvannut, et ollut kiinostunut.

Rakastin vuosia, nyt se on enää muisto hyvästä rakkaudesta. Tuhat kertaa yhdessä päivässä olisin antanut kaikki viat anteeksi ja vielä suudellut poskiasi, silittänyt suloisia poskiasi,halannut hellästi, kuiskannut hiljaa korvaasi, rakastan sua ikuisesti.

Mutta, hylkäsit minut kuin rotan. Ei riittänyt että saalistit. Halusit vielä nöyryyttää ja viedä viimeisenkin turvapaikan. Nyt olen yksin. Mutta kerännyt taas itseni,ja löytänyt ne sydämen palat jotka rikki musersit ja puhalsit tuulen. Kauan meni niitä etsiä. Kohta on jo viimeinenkin löytynyt. En halua sua enää. Silti salaa vielä hiljaa rakastan, niin syvälle sydämeen kävit,ja kauniiksi itses teit,petollinen nainen.

Rakkauteni oli suurempi kuin sinun petollisuutesi,silti et nähnyt lyhtyä pimeydessä.... menit nuotion viereen. Koska halot ja puu loppuu, loppuu sinulta valo, mutta minun öljyni vuotaa pohjattomuuden kaivosta ja ei lopu koskaan,
Paljon menetit tyttö raukka, niin paljon olisin sulle antanut...

En ikävöi, en kaipaa, suru vain mieltä painaa,oi tyttö pieni, miksi ei hyvä valo kelvannu, vaan pian loppuvan hetken loistehessa itses viettelit ,petollisen valkian tykönä, itses pimeydessä jälleen löydät,ei kukaan sua rakasta enää, hylkäsit rakkauden. 💔

L tytölle, ikuisesti lapsi.

15

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäköhän vaiheessa näin kävi? En ole ollut petollinen tai loukannut sua millään tavalla. Minähän olen ollut se, joka on yhteyttä pitänyt yllä. Sinä et ole vaivautunut vastaamaan kuin silloin tällöin yhden viestin.

    • Anonyymi

      Vihdoinkin.
      Olet vapaa. Onnea elämääsi.

    • Anonyymi

      Kumpi jätti - ei kumpikaan. Mitään emne sopineet koskaan. Olet elämäni rakkaus. Halusin, mutta heräsit liian myöhään. Voimme jatkaa siitä mihin jäätiin🤗😘

      • Anonyymi

        Minunkin mielestä voimme jatkaa. 2020/2021 vuonna nähtiin joulukuussa, saanko nhdä sinut samalla paikalla missä viimeksi näimme ekan kerran niin tulisin itse juttelemaan sinulle sillä puhelinnumeroa en saanut kun se vietiin minulta. Kaipaus, en pääse eteenpäin kuin nykyään vasta henkisesti ja usko ja toivo näkemisestä hyvästä rakkaudesta antaa hyvää toivoa vielä.


    • Anonyymi

      paras uutinen vuosiin. kiitos ja anteeksi. Mut jos vois jatkaa vaan siitä ku viimeks nähtiin, ni missäs sitten seuraavaksi nähtäis. börssi on remontoitu, sielt vois ottaa jonkun viikonlopun ja vähän kylpeä ammeessa.

      • Anonyymi

        😅 ei olla ammees koskaan kylvetty - toistemme hies vuosien varrella🤭.


      • Anonyymi

        Börssiin, sopii😊. Oletko jo varannut monta viikonloppua?


    • Anonyymi

      Börssi testattu🤑

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      No ammemies, menikö pupu/käsi pöksyyn?

    • Anonyymi

      Linnealleko se oli? Voi voi on se ollut pimeydessä sekä mies että nainen...

      Toivottavasti toinen kuitenkin valoon löysi...

      Mutta valkeus ei paista ihmisten välisestä rakkaudesta vaan Siionin vuorelta ja Golgatan keskimmäiseltä ristiltä Jeesuksen Kristuksen verisistä haavoista siinä on luja kallio joka ei horju ja valkeus joka sen päällä seisoo uskon kautta†

      Kuka seisoo itkien tai kuka seisoo ilman kyyneleitä mutta ei perustus eli kallio siitä miksikään muutu kuinka sen päällä istut kyyneleillä tai ilman, kuka on asettanut määrän eli mitan eli Kuinkas kallion päällä seisot että se luja olis? Kristus on Jumalan Poika ei kukaan sen voimaa aseta vaan hän itse, se on tunnusta syntisi ja usko Herraan Jeesukseen ja anna kastaa sinua Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen syntien anteeksi saamiseksi, Mutta ei kukaan tee perustuksesta lujempaa kasteella taikka synnin tunnustuksella vaan joka kalliolla seisoo se on uskon kautta† ja ei muuta valkeutta ole kuin Jeesus Kristus! Ja Hän itse on kallio joka ei järky!

      Kuka asettaa kallion vahvuuden ihmisten mielen eli tekojen jälkeen ja sanoo; katso minä tein ja ymmärsin ja myös tunsin näin ja näin niin pitää myös nyt kallio järkkymättä oleman! Mutta ei kallio eli Kristus siitä miksikään muutu mitä ihminen tekee, vaan se on kallio siksi, mitä Jeesus Kristus on itse tehnyt† ja se ei järky Kristuksen Jeesuksen ansiosta yksin ilman ihmisen omaa tekoa!

      Kuka asettaa vaaksallaan armon mittaa ja osoittaa Herran teitä? Eikä kenkään taida tehdä suurempaa kristillisyydestään mitä ylhäältä annettu on yksin Kristuksessa ja Jeesuksen kautta joka on uskon kautta omistettavaksi annettu jokaiselle jota Jumala armossaan kutsunut on ennalta valittavan armon kautta ettei yksikään joka Isä kutsuu hukkuisi vaan Kristuksen kautta olis iankaikkinen elämä!

      • Anonyymi

        Kysymys oli tahallinen, olen tuon viestin kirjoittaja, luulen vain että olen kirjoittanut sen aikaisemmin ja tämä avaus on kopio alkuperäisestä koska keskustelu jatkui...

        Kuitenkaan jos Linnea luet nämä niin älä välitä tuosta ku olin taas masennus tilassa hieman häriintyneenä niin... tottakai maapallolla on muitakin kristityitä kuin minä ja sitä kautta ei ne oo mitään halkoja ja puita mitkä palaa hetken vaan ihan hautaan asti... varmaa oli vähän katkeruutta tuossa viestissä ottaen huomioon että oltiin muutenkin vähän eri paria niin... oikeastaan en edes tiedä miksi rakastuin minkä sille sydämelleen voi?

        Mutta tänäpäivänä olen tyytyväinen yksinolemiseen...En tiedä haluanko edes parisuhteeseen jos haluan niin pitää kyl olla aika erikoinen vrt muut naiset siis sisäisesti...

        Ja en oo sitte koskaan ollu naisten kanssa mitenkään, kun laitoin sille silloin viestin että" en halua sen koskaan tapahtuvan uudestaan " Sillä tarkoitin että en halua enään jättää sanomatta että rakastan ettei taas mene ohi tilaisuus ja ns rakkaus ottaa toisen miehen, no se tapahtui kuitenkin...

        Ja siitä huoruudesta josta kirjoitin sen T Sukarin nettisivuilla sillä tarkoitin itsetyydytystä.

        Nämä sanoin vain koska en halua että pidätte mua huorana koska vaikka sisäinen huora olen ollut niin fyysisesti en kuitenkaan edes silloin kuin uskon asiat ei kiinnostanut yhtään. Silloinkin olin vain sisäinen huora... fyysisesti en ole koskaan ollu mitenkään naisten kanssa...omalla tavallaan se tuntuu hyvältä, että on voittanu itsensä ettei oo periaatteessa langennut himojensa vietäväksi vaikka Jumalan edessä se ei varmaan merkitse mitään koska armo tulee yksi uskosta mutta maallisesti se tuntuu hyvältä kuitenkin olla siinä mielessä puhdas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli tahallinen, olen tuon viestin kirjoittaja, luulen vain että olen kirjoittanut sen aikaisemmin ja tämä avaus on kopio alkuperäisestä koska keskustelu jatkui...

        Kuitenkaan jos Linnea luet nämä niin älä välitä tuosta ku olin taas masennus tilassa hieman häriintyneenä niin... tottakai maapallolla on muitakin kristityitä kuin minä ja sitä kautta ei ne oo mitään halkoja ja puita mitkä palaa hetken vaan ihan hautaan asti... varmaa oli vähän katkeruutta tuossa viestissä ottaen huomioon että oltiin muutenkin vähän eri paria niin... oikeastaan en edes tiedä miksi rakastuin minkä sille sydämelleen voi?

        Mutta tänäpäivänä olen tyytyväinen yksinolemiseen...En tiedä haluanko edes parisuhteeseen jos haluan niin pitää kyl olla aika erikoinen vrt muut naiset siis sisäisesti...

        Ja en oo sitte koskaan ollu naisten kanssa mitenkään, kun laitoin sille silloin viestin että" en halua sen koskaan tapahtuvan uudestaan " Sillä tarkoitin että en halua enään jättää sanomatta että rakastan ettei taas mene ohi tilaisuus ja ns rakkaus ottaa toisen miehen, no se tapahtui kuitenkin...

        Ja siitä huoruudesta josta kirjoitin sen T Sukarin nettisivuilla sillä tarkoitin itsetyydytystä.

        Nämä sanoin vain koska en halua että pidätte mua huorana koska vaikka sisäinen huora olen ollut niin fyysisesti en kuitenkaan edes silloin kuin uskon asiat ei kiinnostanut yhtään. Silloinkin olin vain sisäinen huora... fyysisesti en ole koskaan ollu mitenkään naisten kanssa...omalla tavallaan se tuntuu hyvältä, että on voittanu itsensä ettei oo periaatteessa langennut himojensa vietäväksi vaikka Jumalan edessä se ei varmaan merkitse mitään koska armo tulee yksi uskosta mutta maallisesti se tuntuu hyvältä kuitenkin olla siinä mielessä puhdas...

        Vaikka mikäs siinä vaikka pitäisittekin, kun tiedän itse että puhtaampi olen kuin te.

        Muut sinkkumiehet ketkä seurakunta ns hyväksyy niin käy huorissa ja näin mutta minä joka joskus lankean itsetyydytykseen ja siinä kaikki minä olen sitten niin suuri syntinen ja paska ihminen kenet saa ylönkatsoa, hauska seurakunta teillä muuten, jos mietit joskus sitäkin miksi lopetin seuroissa käymisen, niin ei johtunut sinusta, vaan ylönkatseesta saarnaajien ja monen kristityn puolelta, ei ollu mitään lohdutusta enään siellä, en löytäny Kristusta siellä seurakunnassa armoa ja apua rietasta vastaan siksi lopetin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mikäs siinä vaikka pitäisittekin, kun tiedän itse että puhtaampi olen kuin te.

        Muut sinkkumiehet ketkä seurakunta ns hyväksyy niin käy huorissa ja näin mutta minä joka joskus lankean itsetyydytykseen ja siinä kaikki minä olen sitten niin suuri syntinen ja paska ihminen kenet saa ylönkatsoa, hauska seurakunta teillä muuten, jos mietit joskus sitäkin miksi lopetin seuroissa käymisen, niin ei johtunut sinusta, vaan ylönkatseesta saarnaajien ja monen kristityn puolelta, ei ollu mitään lohdutusta enään siellä, en löytäny Kristusta siellä seurakunnassa armoa ja apua rietasta vastaan siksi lopetin...

        Muistutan vielä siitäkin vaikka tiedän ettet pidä jumalansanan puhumisesta vihasi sitä jo silloin..

        Mutta sanon kuitenkin Linnea, ettei seurakunta ole kallion vaan Kristus yksin ja ei kukaan muu!


    • Anonyymi

      Ei stana... hullui on monenlaissii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe