En välitä yhdestäkään

Anonyymi

Miehestä enää koskaan. Kaikki ovat valehtelelijoita.

16

59

Äänestä

Vastaukset

• Itse menit sen luokse,joka hetken palaa. Ja et kysynyt sen perään,joka palaa ikuisesti ja ei sammu. Syytä itseäs.

• Koska tiedän että et ymmärrä vertauksen kautta niin avaan hieman.

Se joka palaa hetken, on haureuden himo, saastainen lihan halu syntiin.

Se joka ikuisesti palaa ja ei sammu, on se rakkaus, joka on annettu uskolliselle miehelle, jolla on sydän rinnassa ja "oikeat" arvot. Ei uskottomalla ihmisellä ole tekojen puolesta muuta kuin uskottomuutta.

Mutta ihminen jolle on annettu totinen oikea sydämen usko, on myös annettu uskollisuus, uskosta tulee uskollisuus, uskon kautta tulee myös rakkaus, samasta puusta kuin se uskollisuus. Ja jos et ymmärrä. Syytä itseäs, itse itses viettelit haureuteen.

• Koska tiedän että et ymmärrä vertauksen kautta niin avaan hieman.

Se joka palaa hetken, on haureuden himo, saastainen lihan halu syntiin.

Se joka ikuisesti palaa ja ei sammu, on se rakkaus, joka on annettu uskolliselle miehelle, jolla on sydän rinnassa ja "oikeat" arvot. Ei uskottomalla ihmisellä ole tekojen puolesta muuta kuin uskottomuutta.

Mutta ihminen jolle on annettu totinen oikea sydämen usko, on myös annettu uskollisuus, uskosta tulee uskollisuus, uskon kautta tulee myös rakkaus, samasta puusta kuin se uskollisuus. Ja jos et ymmärrä. Syytä itseäs, itse itses viettelit haureuteen.

• Niinhän ne on, ennemmin tai myöhemmin.

• Sama pätee hameväkeen.

• Jorma on aina kohteena
    vain kokeiltavana

• ei ole Jorman syy naisten ihastumiset.

• Jorma joutuu olemaan kotonaan, kun ihastuvat ongelmia alkaa tulla.

• Jorma on poikkeusihminen vahva tunteiltaan siksi ihastuvat. Jorma aikamme Kari Grandi kaikkien janoisten ystävä.

Tiedän mitä se on.

• Kiitos lupauksesta.

• Hyvät huomenet sulle tähän aamuun.
      Joltain joka ei ole luvannut mitään.

• Kiitos ystävällisistä sanoista

Kari Grandi

• Kiitos kun kerroit Kari Grandi

• Otan vastaan tänään kaikki puhelut ja myös vastaan soita

Jorma

• Pirr,kuka siellä , Mia, Jorma, hei Jorma täällä Miia kaupan tiskiltä ooksä valehtelija, Ee Öö oikeestaan mä oon Jorma ja aa mä tota en muista valehdelleeni tänää, no hyvä aletaaks tänää vähä niiku seurustelee ku sul on tota lompakkoo, noo Jorma täällä yhä linjoilla sopii mulle ota vaa kumii mukaa ku sopivasti oot siinä tiskillä... siis mitä, nii sähän et valehtelijoista tykkää niinhän sä sanoit...

• Olette ihastuneet Kari Grandiin, mutta ette voi kaikki yhtä aikaa olla Karin kaa.
    Soitelkaa ja kirjoitelkaa, mutta ei joka päivä. Kaikkea hyvää teille kaunokaiset.

Karin kaveri Jorma Grandi

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    310
    2803