En välitä yhdestäkään

Anonyymi

Miehestä enää koskaan. Kaikki ovat valehtelelijoita.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse menit sen luokse,joka hetken palaa. Ja et kysynyt sen perään,joka palaa ikuisesti ja ei sammu. Syytä itseäs.

      • Anonyymi

        Koska tiedän että et ymmärrä vertauksen kautta niin avaan hieman.

        Se joka palaa hetken, on haureuden himo, saastainen lihan halu syntiin.

        Se joka ikuisesti palaa ja ei sammu, on se rakkaus, joka on annettu uskolliselle miehelle, jolla on sydän rinnassa ja "oikeat" arvot. Ei uskottomalla ihmisellä ole tekojen puolesta muuta kuin uskottomuutta.

        Mutta ihminen jolle on annettu totinen oikea sydämen usko, on myös annettu uskollisuus, uskosta tulee uskollisuus, uskon kautta tulee myös rakkaus, samasta puusta kuin se uskollisuus. Ja jos et ymmärrä. Syytä itseäs, itse itses viettelit haureuteen.


      • Anonyymi

        Koska tiedän että et ymmärrä vertauksen kautta niin avaan hieman.

        Se joka palaa hetken, on haureuden himo, saastainen lihan halu syntiin.

        Se joka ikuisesti palaa ja ei sammu, on se rakkaus, joka on annettu uskolliselle miehelle, jolla on sydän rinnassa ja "oikeat" arvot. Ei uskottomalla ihmisellä ole tekojen puolesta muuta kuin uskottomuutta.

        Mutta ihminen jolle on annettu totinen oikea sydämen usko, on myös annettu uskollisuus, uskosta tulee uskollisuus, uskon kautta tulee myös rakkaus, samasta puusta kuin se uskollisuus. Ja jos et ymmärrä. Syytä itseäs, itse itses viettelit haureuteen.


    • Anonyymi

      Niinhän ne on, ennemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Sama pätee hameväkeen.

    • Anonyymi

      Jorma on aina kohteena
      vain kokeiltavana

    • Anonyymi

      ei ole Jorman syy naisten ihastumiset.

    • Anonyymi

      Jorma joutuu olemaan kotonaan, kun ihastuvat ongelmia alkaa tulla.

    • Anonyymi

      Jorma on poikkeusihminen vahva tunteiltaan siksi ihastuvat. Jorma aikamme Kari Grandi kaikkien janoisten ystävä.

      Tiedän mitä se on.

    • Anonyymi

      Kiitos lupauksesta.

      • Anonyymi

        Hyvät huomenet sulle tähän aamuun.
        Joltain joka ei ole luvannut mitään.


    • Anonyymi

      Kiitos ystävällisistä sanoista

      Kari Grandi

    • Anonyymi

      Kiitos kun kerroit Kari Grandi

    • Anonyymi

      Otan vastaan tänään kaikki puhelut ja myös vastaan soita


      Jorma

      • Anonyymi

        Pirr,kuka siellä , Mia, Jorma, hei Jorma täällä Miia kaupan tiskiltä ooksä valehtelija, Ee Öö oikeestaan mä oon Jorma ja aa mä tota en muista valehdelleeni tänää, no hyvä aletaaks tänää vähä niiku seurustelee ku sul on tota lompakkoo, noo Jorma täällä yhä linjoilla sopii mulle ota vaa kumii mukaa ku sopivasti oot siinä tiskillä... siis mitä, nii sähän et valehtelijoista tykkää niinhän sä sanoit...


    • Anonyymi

      Olette ihastuneet Kari Grandiin, mutta ette voi kaikki yhtä aikaa olla Karin kaa.
      Soitelkaa ja kirjoitelkaa, mutta ei joka päivä. Kaikkea hyvää teille kaunokaiset.

      Karin kaveri Jorma Grandi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe