https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/fca2fd5e-3804-4b9a-806a-158b0da49fe2
"Ihmiset ovat eronneet, koska he ovat olleet varmoja siitä, että kumppani on heille ”väärän värinen”.
On se varmasti järkytys vuosien yhteielon jälkeen huomata että kumppani on ihan väärän värinen, kaikki myötätunto on nyt kyllä noiden eronneiden puolella.
Väärän värinen kumppani
7
50
Vastaukset 7
Nyt on sen värinen temperamentti, että hilipati hei!
https://omaaikalehti.fi/artikkeli/persoonallisuustyypit-testaa-mita-varia-edustat-6.147.93499.95bc903f29
Se on moro.- Anonyymi
Uskoohan naiset ennustajiin ja horoskooppeihinkin. Tuo menee samaan sarjaan.
- Anonyymi
Tuollaista tapahtuu oikeasti. Ex kertoi tunteneensa noin erään mustan exänsä suhteen.
- Anonyymi
Aiinä oli kyse kylläkin ihonväristä.
- Anonyymi
Punainen
● ekstrovertti, energinen, kilpailuhenkinen, tiukka, itsenäinen, nopea, kärsimätön, lujatahtoinen, määrätietoinen ja ratkaisukeskeinen.
”ETEENPÄIN!”
Tiedän tuon kyllä testaamattakin.
Ja itsestään selvää on että en jaksa kumppanin kanssa joka on flegmaattinen ja hidas. Päättämätön ja epävarma. Sanotaan sitä sitten vaikka väriksi, mitä en ymmärrä koska kysehän on persoonallisuudesta. Miksi siihen jotain värejä tarvitaan ja kuka niitä alkaa testaamaan. Kyllä minä ainakin hyin äkkiä huomaan sovinko jonkun ihmisen kanssa yhteen vai en. - Anonyymi
C ja D vastauksia tuli eniten ja yhtä paljon
- Anonyymi
Ei mulle ole ikinä tullut mieleenkään valita kumppania jonkin testin perusteella. Tai lukea joku testitulos ja dumpata toinen sen takia.
Humpuukkia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479