Anteeksi, etten aina ole aivoituksiesi tasalla puolesta sanasta.
Anteeksi, etten tee kaikkea sillä samalla Jumalan siunaamalla sekunnilla,
kun Sinä pyydät. Minulla saattaa olla tärkeämpiäkin töitä juuri sillä hetkellä. Teen myös sinun antamat tehtävät heti, kun saan edelliset tehtyä.
Anteeksi, että myös minulle kuuluvat työehtosopimuksessa mainitut vapaapäivät ja lomat sekä anteeksi myös siitä, että saatan kerran viidessä vuodessa olla päivän flunssassa kotona.
Anteeksi myös lakisääteisistä ruoka- ja kahvitauoista, jotka pidän joka päivä. Anteeksi myös pidetyistä ylimääräisistä kahvitauoista.
Anteeksi, että Sinun on pakko maksaa tekemästäni työstä palkkaa ja siitä että haluan myös yleiskorotukset itselleni.
Anteeksi etten aina jaksa inttää vastaan, vaikka tiedänkin Sinun olevan väärässä ja minun oikeassa. Jos asia on mielestäni iso, silloin kyllä sanon selvästi mielipiteeni ja jos et sitä kaikesta huolimatta huomioi, häpeä on kokonaan Sinun.
Anteeksi, etten ole hirveän sosiaalinen enkä kaunis, enkä pukeudu viimeisimmän muodin mukaisesti. Anteeksi myös orastavasta lihavuudesta, huonosta kuulosta ja ulosannista.
Anteeksi siitä, etten ole niin ylivertainen kaikessa missä Sinun lapsesi mielestäsi ovat ja anteeksi että ajattelen, että he eivät ole ylivertaisia.
Anteeksi, etten pidä Sinuakaan yli-ihmisenä ja kuolemattomana, myös Sinä teet virheitä huolimatta monen kymmenen vuoden kokemuksesta. Me kaikki teemme virheitä.
Pyydän anteeksi, että minulla on myös työkavereita joiden lapset sairastavat ja että meillä on omaakin elämää työnteon ohella. Ja että meille pitää ostaa kunnollisia työvaatteita ja kustantaa työterveyshuolto.
Anteeksi siitä, että me viimeisimpänä taloon tulleet olemme olleet myös muualla töissä ja tottuneet tekemään asioita eri tavalla, kun Teillä on aina tehty.
Anteeksi, että saatan jonain kauniina päivänä sanoa Sinulle: nyt vi**u kuuntelet etkä häsellä. Toivottavasti jaksan odottaa niin kauan, että olen taloudellisesti riippumaton tai löytänyt uuden työpaikan ennen kuin lauon tämän ilmoille.
Kaikella kunnioituksella pienyrittäjää kohtaan.
Työnantajalleni
Anonyymi
0
67
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1883141- 941425
- 1281122
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481112Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 96831
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun110694Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid106646- 38592