Anteeksi, etten aina ole aivoituksiesi tasalla puolesta sanasta.
Anteeksi, etten tee kaikkea sillä samalla Jumalan siunaamalla sekunnilla,
kun Sinä pyydät. Minulla saattaa olla tärkeämpiäkin töitä juuri sillä hetkellä. Teen myös sinun antamat tehtävät heti, kun saan edelliset tehtyä.
Anteeksi, että myös minulle kuuluvat työehtosopimuksessa mainitut vapaapäivät ja lomat sekä anteeksi myös siitä, että saatan kerran viidessä vuodessa olla päivän flunssassa kotona.
Anteeksi myös lakisääteisistä ruoka- ja kahvitauoista, jotka pidän joka päivä. Anteeksi myös pidetyistä ylimääräisistä kahvitauoista.
Anteeksi, että Sinun on pakko maksaa tekemästäni työstä palkkaa ja siitä että haluan myös yleiskorotukset itselleni.
Anteeksi etten aina jaksa inttää vastaan, vaikka tiedänkin Sinun olevan väärässä ja minun oikeassa. Jos asia on mielestäni iso, silloin kyllä sanon selvästi mielipiteeni ja jos et sitä kaikesta huolimatta huomioi, häpeä on kokonaan Sinun.
Anteeksi, etten ole hirveän sosiaalinen enkä kaunis, enkä pukeudu viimeisimmän muodin mukaisesti. Anteeksi myös orastavasta lihavuudesta, huonosta kuulosta ja ulosannista.
Anteeksi siitä, etten ole niin ylivertainen kaikessa missä Sinun lapsesi mielestäsi ovat ja anteeksi että ajattelen, että he eivät ole ylivertaisia.
Anteeksi, etten pidä Sinuakaan yli-ihmisenä ja kuolemattomana, myös Sinä teet virheitä huolimatta monen kymmenen vuoden kokemuksesta. Me kaikki teemme virheitä.
Pyydän anteeksi, että minulla on myös työkavereita joiden lapset sairastavat ja että meillä on omaakin elämää työnteon ohella. Ja että meille pitää ostaa kunnollisia työvaatteita ja kustantaa työterveyshuolto.
Anteeksi siitä, että me viimeisimpänä taloon tulleet olemme olleet myös muualla töissä ja tottuneet tekemään asioita eri tavalla, kun Teillä on aina tehty.
Anteeksi, että saatan jonain kauniina päivänä sanoa Sinulle: nyt vi**u kuuntelet etkä häsellä. Toivottavasti jaksan odottaa niin kauan, että olen taloudellisesti riippumaton tai löytänyt uuden työpaikan ennen kuin lauon tämän ilmoille.
Kaikella kunnioituksella pienyrittäjää kohtaan.
Työnantajalleni
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068