"Tahtoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä."

Anonyymi

Näin sanoo Jumalan Pyhä Henki. 1 Kor. 14:6. Mutta ...

26

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kaikki eivät puhu kielillä." Se on murheellista. 1 Kor. 12:30.
      Siitä huolimatta , sanoo Pyhä Henki, "tahtoisin teidän KAIKKIEN puhuvan kielillä." 1 Kor. 14:5.

• Anonyymi

Sanooko raamattu näin?
      Miten saan tämän?

• Anonyymi

Raamattu sanoo:

Matt. 7:8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan

Jossain käännöksesä oli jopa näin: Anova vastaanottaa.

Eli jos olet uudestisyntynyt, niin ano Herralta kielilläpuhumisen armolahjaa.

• Anonyymi

Aloitus vääristää Paavalin viestiä. Lue 1 Korinttolaiskirje 14 luku, niin selviää mitä Paavali oikeasti kirjoittaa. Kielillä puhuminen on Paavalista hyvä juttu, mutta se rakentaa vain puhujaa itseään. Monet muut lahjat ovat tärkeämpiä seurakunnassa ja Paavali pyytää rukoilemaan niitä.

"Toivoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin toivoisin teidän profetoivan. Profetoiva on arvokkaampi kuin kielillä puhuva,

Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan; mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.

Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus vääristää Paavalin viestiä. Lue 1 Korinttolaiskirje 14 luku, niin selviää mitä Paavali oikeasti kirjoittaa. Kielillä puhuminen on Paavalista hyvä juttu, mutta se rakentaa vain puhujaa itseään. Monet muut lahjat ovat tärkeämpiä seurakunnassa ja Paavali pyytää rukoilemaan niitä.

"Toivoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin toivoisin teidän profetoivan. Profetoiva on arvokkaampi kuin kielillä puhuva,

Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan; mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.

Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä. "

Toivoisin todella sitä, että sinäkään et olisi yhä ymmärrykseltäsi lapsi !

Siis kielillä puhuva rakentaa itseään, se on totta, tiedän sen omasta kokemuksesta !

Mutta jos puhuu kielillä Seurakunnassa KUN ON selittäjä, niin siloin se kielillä puhuva rakentaa myös Seurakuntaa !

Älä siis opeta sellaisesta, josta ei sinulla itselläsi ole omakohtaista kokemusta/ tietoa !!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis pääsanoma oli tämä:

Älä siis opeta sellaisesta, josta ei sinulla itselläsi ole omakohtaista kokemusta/ tietoa !!!!!

Et kykene näyttämään Tietä nuoremmille, jos et ole itse kulkenut sitä Tietä jo !

Eli asiat opitaan todella vasta oman kokemuksen ja harjoittelun kautta ja avulla.

Mutta jos ei ole ITSE kokenut ja sen kautta oppinut oikeasti, ei pidä opettaa muita !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu sanoo:

Matt. 7:8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan

Jossain käännöksesä oli jopa näin: Anova vastaanottaa.

Eli jos olet uudestisyntynyt, niin ano Herralta kielilläpuhumisen armolahjaa.

Anova ei voi saada rukouksellaan mitään saaduksi, jos se on epäuskossa tehty rukous, eli uskova epäilee sitä rukousta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis pääsanoma oli tämä:

Et kykene näyttämään Tietä nuoremmille, jos et ole itse kulkenut sitä Tietä jo !

Eli asiat opitaan todella vasta oman kokemuksen ja harjoittelun kautta ja avulla.

Mutta jos ei ole ITSE kokenut ja sen kautta oppinut oikeasti, ei pidä opettaa muita !

Kokemusta mihinkään saarnaan ei tarvita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemusta mihinkään saarnaan ei tarvita,

Tarkoitan itse koettua kokemusta saarnan tekoon.
        Kokemusta saarnaamisessa tarvitaan opettamisessa,

• ttittititititttatatattataattaaakakakakakakakktktkttititittiittitikkakaktitititkkkaitgititititktktitititititititititkkakakakakakakkaak!

• Anonyymi

Sanoma tarkoittaa. Ps.59:9 Mutta sinä, Herra naurat heille, pidät kaikkia pakanoita pilkkanasi.

• Uskonharhaisten harhoittamasta siansaksan mongerruksesta ei ole mitään muuta kuin suunnatonta hupia meille täysjärkisille.

Sensijaan vaikkapa ruotsia olisi kyllä hyvä opiskella.

• Anonyymi

Armolahjoista toiseksi parhain. Mutta sitten parhaimman eli profetoimisen kanssa samanarvoinen, jos on myös selittämisen lahja. 1 Kor. 14:2-5.

• Anonyymi

Armolahjakäsityksenne on vääristynyt. Opettaminen on armolahjoista tärkein. Paavalikin sanoi, että hän puhuu mieluummin muutaman sanan ymmärryksellä kuin kymmenen tuhatta kielillä. Ilman opetusta kristityt jäävät keskenkasvuisiksi. Ja se juuri on nykyään vapaiden suuntien ongelma.

• Anonyymi

Seurakunnassa ymmärryksellä selevee savoo ja kotona, salaisuuksia hengessä ja rukouskammiossa. Näin säilyy seurakuntajärjestys opetuksen mukaan

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Paras armolahja ihmiselle on terve järki.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Jos ei ole tervettä järkeä niin muutkin lahjat kieroutuvat.

• Anonyymi

uskotte Paavalin ja hänen oppikunnan oppeja ilmeisesti Jumalan ja Jeesuksen Lakien vihaajina!
      kristittyjen todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen todellinen jeesus kristittyjen historian mukaan:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      JOTEN:
      2.Korinttolaiskirje:
      11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." eikä helluntalaisetkaan enkelit ole poikkeus!
      Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen laittomuuden omia jumalia ja jeesuksia palveleminen on suuri petos maailman ihmiskuntaa kohtaan.
      ---

Mitä uskotte uskomalla voittavan kun raamatussa Lain antanut Kaikkevaltias Jeesus kieltää uskomasta, paikan ikuiseen tuleenko????
      ---

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      Luukkaan evankeliumi:
      18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• Anonyymi

Kaikki uskoon tulleet eivät puhu kielillä, koska eivät ole ottaneet vastaan henkikastetta. Mutta jokainen Pyhän Hengen kasteen saanut puhuu kielillä.

• Anonyymi

Rukoile ja ota vastaan. Jeesus tahtoo kastaa sinut Hengellään. Ja siitä on seurauksena kielilläpuhuminen. Apt. 10:43-48.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4366
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1300
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      928
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe