Mitähän tuumais jos tulisin suukotteleen. 😗 Mukavaa duunia.. t j
Kaunis, siellä sä olit koneella
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hän teki koneella?
- Anonyymi
Ei mielellään työkavereiden nähden. Pyydä johkai sivummalle. 😊
- Anonyymi
Tutustutaan ensin, moro tere heippa sanojen sijaan voisimme sanoa paljon muuta kaksistaan 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustutaan ensin, moro tere heippa sanojen sijaan voisimme sanoa paljon muuta kaksistaan 😊
Kuulostaa hyvältä 😊
Nyt toivotan kauniita unia sinne jonnekin 😴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Mä vaan meen aikas solmuun vieraitten kommeitten miesten seurassa, kun olen tällainen ätmi. Vaikkakin ulkoisesti aikas kaunis ja nuorekas ja varmaan annan kuvan toisenlaisesta, olen kuitenkin aikas ujohko ja varautunut vieraiden seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 😊
Nyt toivotan kauniita unia sinne jonnekin 😴Jos olet Sirke?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 😊
Nyt toivotan kauniita unia sinne jonnekin 😴Oletko vai et?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433453- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122