Meret nousevat, vuodet kuumenevat. Käristymme kuin grillimakkarat, jotka lopulta huuhtoutuvat valtameriin. Kaikki tämä lentämisen tähden.
Lopettakaa lentäminen
23
64
Vastaukset
- Anonyymi
Jos totta puhutaan, niin ilmastomuutoskriisi edellyttäisi, että kaikki kertakäyttöpakkaukset korvattaisiin pestävillä kannellisilla lautasilla, isoilla kuljetus- ja jakeluastioilla. Esimerkiksi Moskovassa roskakatastrofi alkoi kun kertakäyttöastiakulttuuri alkoi. Kuinka suuri vahennys kaikenlaisiin mm. muoviroskien kertymiseen saataisiin aikaiseksi sillä, että luovuttaisiin kertakäyttöastioista ja kertakäyttöpakkauksista.
- Anonyymi
Jooo, minustakin lentämiene pitäisi jättää linnuille. On kyseenalaista lentää edes ikkunoista. Parempi istua vain lentokoneessa ja antaa muiden lentää. )
- Anonyymi
Finnairin henkilökuntaa lensi peräluukusta (putosi). Joko tapaus on tutkittu?
- Anonyymi
Laivat saastuttavat paljon paljon enemmän kuin lentokoneet.
Ohjeita Gretoille:
Kaiva kuoppa. Mene kuoppaan. Hautaa itsesi. Maailma pelastuu. Win.- Anonyymi
Ei tule kuuloonkaan. Melon viimeisenä Platinum-korteillanne aallokossa kun Golf-virta on kuljettanut saastuttajat horisonttiin.
- Anonyymi
Kappas kun persus keksi hyvän heiton. (sarkasmia)
- Anonyymi
Mutta kun Thaimaahan ei muuten pääse
Nimim: 3x vuodessa Thaimaassa seksilomalla- Anonyymi
Suomeen pitäisi järjestää toimivat bordellipalvelut.
Olisihan se paljon järkevämpää että lennätetään tänne lentokoneellinen naisia työskentelemään bordelleissa kuin että lennätetään satoja koneellisia suomalaisia seksilomalle etelään - Anonyymi
Toki sinne pääsee. Resiinalla ensin niin pitkälle kuin pääsee ja soutuveneellä loppumatka.
Joskus oon lennelly.. :D
Ei tuu lenneltyä läheskään yhtä paljoa kuin jollain hesalaisella globaalilla ilmastoaktivistilla..
:DJoskus oon lennelly.. :D
Ei tuu lenneltyä läheskään yhtä paljoa kuin jollain hesalaisella globaalilla ilmastoaktivistilla..
:DKai ees perseelleen saa lentää?
- Anonyymi
Viime viikkojen sääilmiöstä johtuen... jäätiköt ei sitä kysele...sitä ollaan nutullan alle aika yksikön !!!
- Anonyymi
Kas kummaa että kaksi palstan persusrassea ehti tähänkin aloitukseen heti kommentoimaan, ei muuta kun harmis ja blade vielä mukaan niin on juna valmis.
En ole persu, mutta tottahan se vaan on, että ne hesalaiset ilmaston "suojelijat" ovat niitä kaikkein innokkaimpia lentomatkailijoita, kun heille se ulkomaan matkailu on niin tärkeä asia ja se halutaan tehdä nimenomaan just lentokoneella, eikä vaikka laivalla ja/tai junalla.
Nämä samat ilmastointoilijat myös kitisevät turhaan siitä, että minkä kokoisissa asunnoissa suomalaiset asuvat ja kuinka paljon he oikein käyttävät vettä, sähköä, wc-paperia, maitotuotteita yms. vastaavaa. Varsinkin täällä tuhansien järvien ja metsien maassa on mielestäni ihan turha valittaa siitä, että miten paljon suomalaiset oikein käyttävät vettä ja puuperäisiä tuotteita.
- Anonyymi
Niin, että mitähän mä täs taannoin kirjoitinkaan Gretasta, sen kohderyhmästä, kulutusjuhlista...? :) Ja joku tais olla eri mieltäkin kanssani... :)
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006373761.html- Anonyymi
Rikkaat saastuttavat mm. lentämällä, köyhät taas ostamalla halpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat saastuttavat mm. lentämällä, köyhät taas ostamalla halpaa.
Hmmm... Jätteiden määrä ennätyslukemissa. Köyhillä ei ole varaa kuluttaa paljon edes halpoihin tuotteisiin... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... Jätteiden määrä ennätyslukemissa. Köyhillä ei ole varaa kuluttaa paljon edes halpoihin tuotteisiin... :)
Ai jaa että kuolevat nälkään vai kun ei ole varaa mihinkään? Ei täällä Suomessa ole niin köyhiä etteikö olisi varaa ostaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa että kuolevat nälkään vai kun ei ole varaa mihinkään? Ei täällä Suomessa ole niin köyhiä etteikö olisi varaa ostaa mitään.
Sitä että köyhillä ei ole nappulaa millä kuluttaa ja tuottaa sitä ennätysmäärää jätettä. Paremmin toimeentulevat sen tekevät.
- Anonyymi
Ainakin lentolippujen hinnat ylös...lentoveron voimin. Verottaja kiittää ainakin, jos ei sitten ilmasto.
- Anonyymi
Ruotsissa lentäminen vähentynyt tuntuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023