Olen aloittelija curly girl metodin kanssa. 1,5 viikon kokeilu ei vielä ole suurta tulosta tuonut. Olen kasvattamassa hiuksia ihan lyhyistä n olkapäälle. Tällä hetkellä niska on pidempi ja sivuilla korvan alalehteen. Hiukseni ovat aina kihartuneet korkkiruuville päältä ja korvallisilta, mutta takaa vain kevyillä laineilla. Nyt olen 42 v ja hiuksissa jo harmaitakin. Periaatteessa oikeanlaiset tuotteet on kai tullut hankittua. Kannattaako metodia edes jatkaa, kun joudun kyllä pesemään hiukseni shampoolla päivittäin työni vuoksi, shampoo on metodin mukaisesti tosin sulfaatiton. Toinen mikä mietityttää, on päänahka, johon tulee märkänäppyjä ja pitkäkestoisia rupia muutenkin ja jotkut muotoilutuotteet vielä lisäävät niitä. Hirvittää ajatus laittaa yöksi hiuksiin muotovaahtoa tai geeliä, joka on sitten päässä seuraavan illan pesuun.
Curly girl päivittäinen hiusten pesu
Anonyymi
1
191
Vastaukset
- Anonyymi
CG voi toteuttaa soveltaen. Myös Wavy Girl on mahdollista. Harva jaksaa CG täsmällisesti, arvelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049