Pystynkö Mä Saamaan Tyttöystävää

Anonyymi

En sinänsä eti tyttöystävää mutta mulla on todella kovat ulkonäköpaineet niin mietin onko mulla mitää mahista saada joskus tyttöystävää. Oon 13v Ja harrastan kitaransoittoa, seinäkiipeilyä ja Paintballia. Oon koulussa ihmisten kesken melko ujo enkä viitsi aloitta koskaan keskustelua muiden kuin hyvien ystävieni kanssa. Oon 173 cm pitkä ja 59 kiloa painan. Välillä tuntuu kovin lihavalta muihin verrattuna. Repeän asioille pirun helposti ja yritän pidättää naurua joka on loppujen lopuksi erittäin häiritsevää. Sitten tälläinen vähän henkilökohtaisempi asia mikä painaa mieltä. Multa leikattiin luomi kainalista pois ja siihen kasvoi melko patti mitä kutsutaan keloidiksi. Nolottaa uimahalliin mennessä se koska ei ole mikää normi luomi vaan noin 3cm kokoinen luomi. Sitä yritetään kovasti poistaa mutta pelkään että kaikki kääntyvät pois jos näkevät sen. En tosin ole varma.

4

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite oon saanut nyt ekan kerran kortisonia keloideihin ja ne on vähän kuivuneet.

• Anonyymi

Tietenkin on mahdollista :) Kannattaa jo nuoresta pitäen pitää huolta omasta terveydestä, eikä päästää ylimääräistä painoa kertymään - sitä kun on aina vaikeampi pudottaa, kuin sen kertymistä ennaltaehkäistä. Jatka siis vain liikuntaharrastuksia ja syö terveellisesti!

Monella on kehossaan asioita, joita ei toivoisi muiden näkevän. Mikään ei kuitenkaan estä kumppanin löytämistä - voihan olla, että tulevalla tyttöystävälläsikin on jotakin sellaista.

• Etköhän tuota saa, kiire ei vielä ole ja kannattaa opetella tuolaisesta ujoudesta eroon, Se voi rampauttaa paljon muutakin kuin ihmissuhteet. Ota vain rojkeasti härkää sarvista ja ota yhteyttä vaikka koulusi terveydenhoitajaan, jos haluat hoitaa tuota ujousongelmaasi.

• Anonyymi

Moro! Olin itse 27v. kun minulla oli eka tyttöystävä, usko tai älä. Tämä suurimmaksi osaksi johtuen ujoudestani. Toki koen, että olisin elänyt "rikkaampaa" nuoruutta, jos minulla olisi ollut nainen aiemmin, mutta ehdin harrastaa (todellakin) kaikenlaista ja elää elämääni sitä ennen. Tästä johtuen, kun kohtasin nykyisen vaimoni, minulle ei jäänyt mitään jossiteltavaa ja harmiteltavaa, etten olisi ehtinyt harrastaa. Nyt mahdollisuudet ovat vähemmällä mm. perheestä johtuen, toki muitakin syitä on. Harmitti jollakin tasolla nuorena olla sinkku (kun varovasti kuitenkin katselin tyttöjä etäältä ja mietin mahdollista parisuhdetta). Rohkeus ei antanut myöten. Pari kertaa yritinkin, mutta sain pakit ja se vähän lisäsi arkuutta. Itse koin, että oma pituuteni (alle 170) oli yksi syy, mutta ei se todellakaan ollut ratkaiseva. Arkuus oli. Ei johtunut muuten ulkonäöstä, olin "normaalin" näköinen, en komea en ruma, ei sillä varmaankaan väliä ollut. Luulenpa, että naiset/tytöt pitävät eniten (aidosta) itseluottamuksesta. Siispä, jatka harrastamista ja odottele sopivaa kumppania rauhassa! Mutta, ota kontaktia rohkeasti! Minulle sanottiin, etteivät ne kotoa tule hakemaan. Jotkut taas kommentoivat, etteivät naiset pysy perässäni (harrastuksistani johtuen).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      62
      2848
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      126
      2541
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      8
      1762
    4. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      17
      1504
    5. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      2
      1489
    6. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      60
      1419
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      307
      1350
    8. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1154
    9. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      22
      1121
    10. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      80
      1082
    Aihe