Olen sikarikas sovinisti ja kusipää

Anonyymi

Itse asiassa olen myös ruma kuin vuorenpeikko ja melkein yhtä vanha.

Eniten mua ihmetyttää mun maailmassa se, miksi mun ympärillä pyörii jatkuvasti niin paljon kauniita, nuoria naisia??

Oletteko naiset niin tyhjäpäitä, että iso asunto Helsingin Eirassa ja mersu ovat teille ne maailman tärkeimmät asiat??

Tajuatteko, että mä halveksin teitä syvästi vai onko se teille samantekevää, kunhan vaan saatte multa rahaa, millä mällätä?

Kaikille tiedoksi, kaunis 22v nainen on valmis tiputtamaan mekkonsa lattialle vanhan, raharikkaan pierut edessä!!

T. Minä

30

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo en mä välitä sovinistista enkä kusipäästä. Mutta raha kyllä kelpaa! Tänne vaan kaikki ylimääräinen. Joo ja olen kaunis, vaikka vanha kuin vuorenpeikko. Enkä todellakaan riisu edes villapöksyjä edessäsi tms.

    • Anonyymi

      naisen eku on n.0,85 ja joku saatanan paska nihilisti HUUTELEE!!!teiän uko kääkkien paskoja joku vanhusten hoidossa (nainen)korrjailee ja oot siel ku PIKKUVAUVA!oon ruma suustani ,mut OIKEESSA!katso eteenpäin ja anna PALKKA sinua hoitavalle ihmiselle,nääss . mikän inhimillisyys ei ole MUOTIA!siis oon vi...n ruma.en ole edustamassa kun naisena pitkää elämääåni ja pelko on SUURI miten HOITAJANI minua...kohtelee?

      • Anonyymi

        Jatkuvasti lehdistä esitetään kysymys. Miksi nainen ei saa samaa palkkaa kuin mies, sosiaalisessa kanssakäymisessä nainen on paljon etevämpi kuin mies. Työelämässä naiselle on huomattavasti tärkeä itsensä sekä vartalossa myyminen kuin työn tekeminen ja siihen keskittyminen. Tässä syy Minkä takia naisen työteho on paljon huonompi kuin miehen jos töissä tulee jotain poikkeavaa missä tarvitaan älyä tai voimaan kutsukaa Pekka paikalle. Tämä on ikuinen ja Vanha virsi naisten työpaikalla Naisen kohtuullinen palkka olisi noin puolet miehen palkasta. Naiset kuitenkin seksuaalisella häirinnällä ja kidutuksella päättävät noin seitsemästä kymmenestä prosentista miesten ansaitsemista rahoista.
        Naiselle se on kyllä kannattavaa.


    • Anonyymi

      Tyypillistä peikkovonkaamista sulta, sitähän kirjoituksesi on.
      Kuvittelet olevasi kauniiden nuorten naisten ympäröimänä, mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Happamuuden piikkiin kuuluvaa olotilaasi ei voi olla tuntematta.

      Luuletko että sun asuntokuvitelma ja tähtiautosi ovat yhtään mitään kaikille normiaivoisille naisille. Monet naiset elävät elintasosi yläpuolella, tiedoksi laisellesi vuorenpeikkometsästäjälle. Eivätkä luo katsettakaan puoleesi, vaikka rehvastelisit mielin määrin!

      Sunlaisille tiedoksi, ei edes normi ulkomuodoltaan oleva nainen pudota ainuttakaan vaatekertaa edessäsi. Eikä ole euromäärää, joka saisi oman pääni käännettyä puoleesi.

      • Anonyymi

        Älä nyt viitti ihan aikuisen oikeesti naiset on riisuutuneet mun edessä niin monta kertaa, ettei siitä kannata avata väittelyä.

        Mua kiinnostaa vaan yksi asia ja se on MIKSI ne tekee sen.

        Selityksiä, please ja kannanottoja :)

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti ihan aikuisen oikeesti naiset on riisuutuneet mun edessä niin monta kertaa, ettei siitä kannata avata väittelyä.

        Mua kiinnostaa vaan yksi asia ja se on MIKSI ne tekee sen.

        Selityksiä, please ja kannanottoja :)

        AP

        Jokaisessa naisessa asuu pieni seksityöläinen, eikä se ole meidän miesten syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti ihan aikuisen oikeesti naiset on riisuutuneet mun edessä niin monta kertaa, ettei siitä kannata avata väittelyä.

        Mua kiinnostaa vaan yksi asia ja se on MIKSI ne tekee sen.

        Selityksiä, please ja kannanottoja :)

        AP

        Raha ratkaisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti ihan aikuisen oikeesti naiset on riisuutuneet mun edessä niin monta kertaa, ettei siitä kannata avata väittelyä.

        Mua kiinnostaa vaan yksi asia ja se on MIKSI ne tekee sen.

        Selityksiä, please ja kannanottoja :)

        AP

        Syitä on varmaan useita, mikä saa naisen riisuuntumaan edessäsi. Tarjoat ruuat ja juomat todennäköisesti, eli puoliksi jo homma hoidettu. Tähtäätkin seksuaalisuuteen ymmärrettävästi.
        Pohdin ikäeroa tapauksessa...
        Nuori nainen saa sinulta sanahelinää, mitä ei ikäisiltään saa. Yksi asia johtaa toiseen.
        Nuori nainen hakee turvaa taloudellisesti ja mahdollinen korvaus on edetä kanssasi tasolle mihin itsekin olet valmis hänen kanssa.
        Hyvin voin väitellä aiheesta jos katson aihetta syvällisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä on varmaan useita, mikä saa naisen riisuuntumaan edessäsi. Tarjoat ruuat ja juomat todennäköisesti, eli puoliksi jo homma hoidettu. Tähtäätkin seksuaalisuuteen ymmärrettävästi.
        Pohdin ikäeroa tapauksessa...
        Nuori nainen saa sinulta sanahelinää, mitä ei ikäisiltään saa. Yksi asia johtaa toiseen.
        Nuori nainen hakee turvaa taloudellisesti ja mahdollinen korvaus on edetä kanssasi tasolle mihin itsekin olet valmis hänen kanssa.
        Hyvin voin väitellä aiheesta jos katson aihetta syvällisemmin.

        Noh, minä nyt en koskaan ehdota naiselle mitään. Annan hänen itse keksiä asioita, joita asettelen hänen tielleen, kunnes hän uskoo itse löytäneensä kaiken. Kaikki kohtaamiset naisten kanssa ovat rajattomista mahdollisuuksien logiikkaa.

        En ole koskaan pyytänyt naista sänkyyn, en ole koskaan riisunut häntä, en ole koskaan ohjaillut heitä mihinkään. He uskovat tietävänsä, mitä minä haluan ja toimivat intuitiivisesti sen mukaan, vaikka en painosta heitä millään tavoin. Osaan esittää oikeat kysymykset ja anna heidän keksiä niihin oikeat vastaukset. Se toimii, aina.

        Muutama harva nainen on ollut tarpeeksi fiksu tajutakseen tämän logiikan. Erään kerran rakastuin naiseen, joka oli aina askeleen edelläni. Hän tiesi sen ja hänen viimeiset sanansa erotessamme olivat ”Tämä tulee sattumaan sinuun, myöhemmin ja se on sinulle oikein, koska olet täynnä pahuutta.” Sen jälkeen en ole koskaan halunnut alkaa henkistä suhdetta kenenkään naisen kanssa.

        Naiset ovat minulle nukkeja, jotka tulevat ja menevät. Olen heille vain tarkkojen taloudellisten laskelmien kohde, luullakseni. Mutta sitä peliä voi pelata kaksi.

        T. Minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, minä nyt en koskaan ehdota naiselle mitään. Annan hänen itse keksiä asioita, joita asettelen hänen tielleen, kunnes hän uskoo itse löytäneensä kaiken. Kaikki kohtaamiset naisten kanssa ovat rajattomista mahdollisuuksien logiikkaa.

        En ole koskaan pyytänyt naista sänkyyn, en ole koskaan riisunut häntä, en ole koskaan ohjaillut heitä mihinkään. He uskovat tietävänsä, mitä minä haluan ja toimivat intuitiivisesti sen mukaan, vaikka en painosta heitä millään tavoin. Osaan esittää oikeat kysymykset ja anna heidän keksiä niihin oikeat vastaukset. Se toimii, aina.

        Muutama harva nainen on ollut tarpeeksi fiksu tajutakseen tämän logiikan. Erään kerran rakastuin naiseen, joka oli aina askeleen edelläni. Hän tiesi sen ja hänen viimeiset sanansa erotessamme olivat ”Tämä tulee sattumaan sinuun, myöhemmin ja se on sinulle oikein, koska olet täynnä pahuutta.” Sen jälkeen en ole koskaan halunnut alkaa henkistä suhdetta kenenkään naisen kanssa.

        Naiset ovat minulle nukkeja, jotka tulevat ja menevät. Olen heille vain tarkkojen taloudellisten laskelmien kohde, luullakseni. Mutta sitä peliä voi pelata kaksi.

        T. Minä

        En usko ettet ehdota tapaamallesi naiselle mitään. Mietihän uudestaan kuinka asia etenee. Naisten erityispiirre se ei ole, ei ainakaan hyvässä mielessä.
        Pohdin nuorten naisten yksinkertaisuutta saavuttaa elintaso avullasi, jota heille tarjoat. Valitsemiesi naisten on pakko olla vähävarasia, elämän valinnoista mitään tietäviä, seksistä ei varsinkaan. Jotain hekumaa hakevat ja saavat korvauksen palveluksistaan jossain muodossa. Älyllinen nainen ei toimi noin edessäsi vaikka mitä rahatuppua heiluttelisit puolelta toiselle.
        Miehen on sanottu sanelevan tyhmyyden sisällön, jonka kuvittelen kohdallasi sovellettavan naiseen logiikkaan perustuen.

        Tiedätkö että naisen näkemys miehestä voi olla tyydyttävää hyväksikäytettyään taloudellisesti hyvin tulevaa miestä, samalla kun mies kuvittelee olevansa älyn jättiläinen. Peli kuulostaa pelimiesmäisyydeltä logiikkaa sivuten, jonka nykynainen hallitsee yhtä lailla.

        Puhutaanhan me taikkutytöistä, joille jokainen mies on lottovoitto? Kirjoituksesi aihe sopisi hyvin heihin. Riisuuntumisen voi laskea sekunneissa, mikä helpottaa lopputulokseen pääsyä. On maita, jotka elävät sinunlaisista miehistä. Sieltähän mahdolliset esimerkkisi ovat aikuisen oikeesti.
        Älykäs, tunnerikas nainen osaa hyödyntää itselleen.

        Oletko/osaatko koskaan olla epäitsekäs? Uskon itsekkyytesi olevan sinun mainitsema kyyninen luonnepiirre, jonka hylätyksi tuleminen on sinulle aiheuttanut. Et ole sinut asian suhteen. Muistista et saa sitä koskaan. Katkeroidut entisestään.
        Ihan turhaa vihaa kannat naisille vaikka satuit rakastumaan. Sentään myönsit jääneesi miettimään tekojasi.

        Kasva miehisyytesi mittaan, elämässä on sinullekin tarkoitettua hyvää läheisyyttä ilman laskelmointeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko ettet ehdota tapaamallesi naiselle mitään. Mietihän uudestaan kuinka asia etenee. Naisten erityispiirre se ei ole, ei ainakaan hyvässä mielessä.
        Pohdin nuorten naisten yksinkertaisuutta saavuttaa elintaso avullasi, jota heille tarjoat. Valitsemiesi naisten on pakko olla vähävarasia, elämän valinnoista mitään tietäviä, seksistä ei varsinkaan. Jotain hekumaa hakevat ja saavat korvauksen palveluksistaan jossain muodossa. Älyllinen nainen ei toimi noin edessäsi vaikka mitä rahatuppua heiluttelisit puolelta toiselle.
        Miehen on sanottu sanelevan tyhmyyden sisällön, jonka kuvittelen kohdallasi sovellettavan naiseen logiikkaan perustuen.

        Tiedätkö että naisen näkemys miehestä voi olla tyydyttävää hyväksikäytettyään taloudellisesti hyvin tulevaa miestä, samalla kun mies kuvittelee olevansa älyn jättiläinen. Peli kuulostaa pelimiesmäisyydeltä logiikkaa sivuten, jonka nykynainen hallitsee yhtä lailla.

        Puhutaanhan me taikkutytöistä, joille jokainen mies on lottovoitto? Kirjoituksesi aihe sopisi hyvin heihin. Riisuuntumisen voi laskea sekunneissa, mikä helpottaa lopputulokseen pääsyä. On maita, jotka elävät sinunlaisista miehistä. Sieltähän mahdolliset esimerkkisi ovat aikuisen oikeesti.
        Älykäs, tunnerikas nainen osaa hyödyntää itselleen.

        Oletko/osaatko koskaan olla epäitsekäs? Uskon itsekkyytesi olevan sinun mainitsema kyyninen luonnepiirre, jonka hylätyksi tuleminen on sinulle aiheuttanut. Et ole sinut asian suhteen. Muistista et saa sitä koskaan. Katkeroidut entisestään.
        Ihan turhaa vihaa kannat naisille vaikka satuit rakastumaan. Sentään myönsit jääneesi miettimään tekojasi.

        Kasva miehisyytesi mittaan, elämässä on sinullekin tarkoitettua hyvää läheisyyttä ilman laskelmointeja.

        ”Älyllinen nainen ei toimi noin edessäsi vaikka mitä rahatuppua heiluttelisit puolelta toiselle.”

        Eilen minulla oli treffit filosofian tohtorin kanssa. Parempia selityksiä saat keksiä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Älyllinen nainen ei toimi noin edessäsi vaikka mitä rahatuppua heiluttelisit puolelta toiselle.”

        Eilen minulla oli treffit filosofian tohtorin kanssa. Parempia selityksiä saat keksiä ...

        "Eilen minulla oli treffit filosofian tohtorin kanssa. Parempia selityksiä saat keksiä "

        Minun ei tarvitse keksiä, vaan totean.

        Noinkohan olit eilisillä treffeillä tohtorskan kanssa. Treffejä on aina tehty moniin tarkoituksiin, niin varmaan omasi eiliseltä. Ettei vaan ollut kortistosta bongattu Kerttu?:) Työttöminä on nykyään paljolti huippuosaajia, ei sillä.

        Filosofi ja sinä olette hyvin voineet sopia tapaamisen aiemman tunnettavuuden perusteella, ei suinkaan mikään taloudellinen hyöty kiiluvana numeraalisena uunona. Eli treffinne ovat olleet puhtaasti "tunnettavuus ja ystävyys". Naisen koulutus on nyt ollut mikä on, ja sehän on vain plussaa omalta kannalta teidän tuttavuudessanne. En yleensä selittele enempää mitä aihe vaatii.
        Nyt saat kehitellä paremman selityksen, eikä se tule olemaan sulle helpoimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eilen minulla oli treffit filosofian tohtorin kanssa. Parempia selityksiä saat keksiä "

        Minun ei tarvitse keksiä, vaan totean.

        Noinkohan olit eilisillä treffeillä tohtorskan kanssa. Treffejä on aina tehty moniin tarkoituksiin, niin varmaan omasi eiliseltä. Ettei vaan ollut kortistosta bongattu Kerttu?:) Työttöminä on nykyään paljolti huippuosaajia, ei sillä.

        Filosofi ja sinä olette hyvin voineet sopia tapaamisen aiemman tunnettavuuden perusteella, ei suinkaan mikään taloudellinen hyöty kiiluvana numeraalisena uunona. Eli treffinne ovat olleet puhtaasti "tunnettavuus ja ystävyys". Naisen koulutus on nyt ollut mikä on, ja sehän on vain plussaa omalta kannalta teidän tuttavuudessanne. En yleensä selittele enempää mitä aihe vaatii.
        Nyt saat kehitellä paremman selityksen, eikä se tule olemaan sulle helpoimmasta päästä.

        Olipa erikoinen kokemus eilen tämän nuoren filosofia. tohtorin kanssa. Mun ei tarvinnut tehdä itse yhtään mitään, seurasin vain ihan tyhmänä kun hän hoiti homman itsenäisesti alusta loppuun saakka :D Keikkui muuten niin kovasti, kuin ei olisi saanut pitkään aikaan :D


      • Anonyymi

        Ihanan katkeraa.


    • Anonyymi

      Kielenkäyttösi on kyllä niin teinimäistä, ettet kuolemaksesikaan ole vanha ja sikarikas - ehkä unelmissasi!

      • Anonyymi

        Voi, kiitos! Niin kaikki tytötkin sanoo, että olen niin ihanan poikamainen!

        En aio koskaan kasvaa aikuiseksi :)


    • Anonyymi

      Et kai vaan anna noille naisille euron euroa?

    • Anonyymi

      En ole aloittaja mutta joka kerta kun nainen minua lähestyy niin tiedän ettei häntä oikeastaan kiinnosta kuka olen vaan miltä näytän ja mitä minulta voisi mahdollisesti saada. Olenkin alkanut soveltamaan tätä omiin kiinnostuksen kohteisiin. Haluan vain seksiä mikään muu naisissa ei kiinnosta. Kuulostaako pinnalliselta ja ilkeältä? Todellakin. Mutta eihän siinä mitään väärää ollutkaan. ;)

    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta sovinistit eivätkä rikkaudenrakastajat, vaan rakkauden rikkaus!
      Sovinistit elävät yli 100 vuotta jäljessä YK:n säännöistä (Agenda 2030), joten he ovat autisteja.

      • Anonyymi

        Ne YK :n säännöt ovat sivistymättömien ja kehittymättömien maiden enemmistön luomia. Meidän valistuneiden länsimaisten ihmisten ei tarvitse niistä välittää ja voimme ohittaa ne olankohautuksella.

        Terv AP


    • Anonyymi

      No Börje.
      On tuokin tapa tulla ulos kaapista.

    • Anonyymi

      No niin minäkin. Naiset tykkää sellaisesta.

    • Anonyymi

      Hmm, miksipä ei. Kukapa kenellekään sanoisi tai määrittelisi, mitkä elämän arvot kenel aläkin on, Jos olet vanha pieru, ruma mutta rikas su n muuta materiaalisesti menestyvää, et suinkaan ole vastenmielinen monenkaan naisen mielestä.

      Nainen, jolla on terve itsetunteo ja selkeä näkemys siitä, mitä haluaa, voi myös haluta rikasta miestä ja siihen kriteerit sitten loppuvatkin.

      Itse olen koulutettu, hyvännäköinen jo ikääntynyt nainen. Voisin kuvitella hyvinkin yhtenä kriteerinä tulevaisuuden kumppanille taloudellisen varauden mutta se ei kuitenkaan riitä vaan pitää olla älykkyyttä ja fiksuutta. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Fiksuus on kaiken a ja o.

      • Anonyymi

        Rikkaat on yleensä niitä fiksumpia.

        Köyhät on tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaat on yleensä niitä fiksumpia.

        Köyhät on tyhmiä.

        Noinkohan, aika monta rikasta Suomessakin on julkisuudessa, harva heistä on fiksu, tyypillisenä esimerkkinä vaikkapa Sukari tai se Aitolehden sussu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkohan, aika monta rikasta Suomessakin on julkisuudessa, harva heistä on fiksu, tyypillisenä esimerkkinä vaikkapa Sukari tai se Aitolehden sussu

        Niin niin, mutta YLEENSÄ rikkaat on fiksuja ja köyhät tyhmiä.

        Jos köyhät olisi fiksuja, ne ei olisi köyhiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta YLEENSÄ rikkaat on fiksuja ja köyhät tyhmiä.

        Jos köyhät olisi fiksuja, ne ei olisi köyhiä.

        On myös fiksuja köyhiä, joille omaisuuden kokoaminen ei ole keskeisiä arvoja. Heidän intohimonsa ja osaamisensa voi suuntautua aloille, jotka eivät ole rahakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös fiksuja köyhiä, joille omaisuuden kokoaminen ei ole keskeisiä arvoja. Heidän intohimonsa ja osaamisensa voi suuntautua aloille, jotka eivät ole rahakkaita.

        Se nyt ainakin on osoitus jonkinlaisesta järjen köyhyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ainakin on osoitus jonkinlaisesta järjen köyhyydestä.

        Varallisuuden ihannointi ja sen pröystäily tekevät ihmisestä perskärpäsen silmissäni.
        Arvostus laskee lähelle nollaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varallisuuden ihannointi ja sen pröystäily tekevät ihmisestä perskärpäsen silmissäni.
        Arvostus laskee lähelle nollaa.

        Naiset kuitenkin pyörii perskärpäsinä sen varallisuuden ympärillä.

        Sellaisia ne on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe