Kyttääminen parisuhteessa

Anonyymi

Eikö ole ahdistavaa,että toinen kyselee kelle kirjotat ja mitä teet. Siis watsup viestejäkin ukko kyttää. Nyt se nukkuu niin kirjotan tänne salaa ja poistan sivuhistorian. Samoin mies änkeää mukaan,jos on tyttöjen ilta. Kuvitelkaa. Oikeasti. Mietin eroamista tässä. Miten sen nätisti toiselle sanon. Ajattelin maanantaina sen tehdä. Emme asu kirjoilla yhdessä niin ei ole sen kummempaa kuin otan kaikki omat tavarat täältä hänen luota nyt sunnuntaina,kun lähden kotiin ja sitten maanantaina pitää jotenkin sanoa kasvotusten,kun näemme keskustassa...On kyllä ärsyttävää,kun muuten hän on kiva,komea,teemme kaikkea yhdessä,seksi on hyvää. Mutta tämä kyttäys. Epäileekö,että minulla on joku toinen? Jos olisi niin kyllä se olisi tässä pienessä kaupungissa jo tullut ilmi. Täällä kyläpoliiseja riittää. Minulla ei ole edes miespuolisia kavereita nykyään,kun mies ei tykkää,että niitä on.

102

8619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelkää että petät koska itte pettäää. Mullakin on veli joka näkee omat vikansa mussa. Sellaisia jotkut ihmiset on.. sääliks käy sen mahdollisesti tulevaa naista...

      • Anonyymi

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        miehesi oli kuitenkin kotona?, jos sulla on tylsää ja laitat silmät kiinni, mitä näet . . . . . ei kai vaan naapurin lihaskimppu Erno ole näkyvillä ;)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        Mies oli tietokoneella, ei vieraissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        Mies oli tietokoneella, ei vieraissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        Mies oli tietokoneella, ei vieraissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        Siitä sivustosta saa vain viruksia ja suurin osa niin sanotuista naisista on feikkejä. Tai robotin ohjauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        Voisko olla niin,ettei seksiä saa tarpeeks kotona,eikä tuu siis oloja et juma mitä seksiä.monesti siitä on kyse,ellei sit oo ihan tapaorjapettäjä,jännityksen hakija koko ajan.nimimerkillä mun tarvinnu koskaan pelätä joku pystyis pettää,itse tykkään seksistä aina,huom aina.ja jos pettäiskin,entäs sitten,kokemuksiahan ne vaan on,juoksee takas kuitenkin😂.itsetunto pitää olla niin hyvä,et tietää osaavansa kaikkea seksistä, ei kieltäydy koskaan, niin ettei tarvii ees miettiä,et toisen energiat riittäis ees pettään.sitäpaitsi pettäminen on ihan normaalia.
        Onks sitä seksiä monipuolisesti vaik 6-9 krt vkossa,toki välil vähempikin riittää.
        Kunhan vaan kysyin.mielipiteensä kullakii.


      • Anonyymi

        Joo miksi oikein minun pikkuveli on koko ajan Mia kiusaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarkkana saa olla! Itse kyttään miehen tietokoneen käyttöä ja kappas lauantaina yöllä hyökkäsin tietokonehuoneeseen ja mies oli pettämissivustolla. Sivuston nimi panemua.net ei jättänyt mitään arvailujen varaa

        358 44 983 7142


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies oli tietokoneella, ei vieraissa!!!

        358 44 983 7142


    • Anonyymi

      Onhan se raskasta. Mutta minä sentään rehellisesti kysyn. Kun taas toinen käy puhelimella ilman lupaa. Itse se pettää selvästi mutta todisteita ei ole enkä halua "hullun mainetta. No minä kun aloin käydä katsomassa sen viestit ja mitä löysinkään. En olisi ikinä uskonut että pitää näin toimia. No onneksi olen nörtimpi. Ei löydä mitään eikä voi syyttää kun sammuu raukka itseppä leikkiin ryhtynyt. Sääli ettei tuo salainen ystävä tiedä. No jos ero tulee kostan molemmille.

      • Anonyymi

        Tuo kostoajattelusi on yhtä alhaista kuin se pettäminenkin. Yritä edes sinä nousta paremmalle tasolle.


    • Anonyymi

      Jokaisella pitää olla yksityisyys, mua ei vois vähempää kiinostaa mitä muija viestittelee ja kenen kanssa, jos on joku vieras mies niin sitten on. Muijani on kyllä lähestyessään viitäkymppiä tullut jotenkin mustasukkaiseksi, kovasti kyselee kelle minä näpyttelen viestii kun se on kuulemma kovin harvinaista tai kenen kanssa puhuin kun vaihdan huonetta.

    • Anonyymi

      "tyttöjen illat" on käytännössä lopun alkua.
      Lähde hippasemaan niin ei tartte kieroilla enempää.

      • Anonyymi

        Entä tyttöjen ulkomaan matkat? Vaimoni on tehnyt 3vrk - 3 viikkoa kestäneitä tyttöjen matkoja. Lyhyimmät Tallinnaan. Pisin Espanjaan. Kestoltaan tuolta väliltä mm. Kroatiaan, Italiaan, keskieurooppalaisiin kaupunkeihin. En ota migreeniä koska minua parempaa miestä hän ei löydä!
        Itse asiassa suhteemme on täysin luottamuksellinen, ettei epäilys edes käväisisi mielessäni.

        Kotioloissa voimme käyttää tietsikoitamme ristiin. Kummallakin on toisen salasanat ja pankkitunnukset. Minun puhelimeni lojuu oh:n pöydällä joten vaimo vastaa siihen useimmiten. Saapuneista tekstiviesteistä ilmoittaa jolloin minä sanon, että katsoo keneltä se on. Helppoa ja hauskaa.


      • Anonyymi

        No ei kyllä todellakaan oo,tyttöjen illat olleet pääsääntöisesti ja aina pelkästään hauskanpitoa,jutteluja ja saunomista,baareissa tanssitaan,joskus miestenkin kans,ei muuta.harva lähtee,en oo koskaan nähnyt,panoille mihkään!
        Hoh hoh


    • Anonyymi

      Eroo ihmeessä. Saa poikaystäväsikin takaisin mielenrauhansa.

    • Anonyymi

      Minun puhelin menee kiinni automaattisesti minuutin kuluttua, kun käyttö loppuu ja aukeaa vain pinkoodilla/sormenjäljellä. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Jos noin pitää kännykkä suojata koodeilla & tunnisteilla, niin taatusti pelaat epärehellistä peliä, joka ei kestä päivänvaloa.
        Oletko kuullut, että parisuhde rakentuu keskinäisen kunnioituksen & luottamuksen varaan, ei suojakoodin taakse salatun elämän varaan?!


      • Anonyymi

        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin pitää kännykkä suojata koodeilla & tunnisteilla, niin taatusti pelaat epärehellistä peliä, joka ei kestä päivänvaloa.
        Oletko kuullut, että parisuhde rakentuu keskinäisen kunnioituksen & luottamuksen varaan, ei suojakoodin taakse salatun elämän varaan?!

        Kaikki järkevät vähänkään omasta tietosuojastaan kiinnostuneet pitävät puhelimessa käytössä ruudunlukituksen. Lukitus joko koodilla tai kuviolla. Sitä ei tarvitse selitellä kenellekkään, miksi näin tekee. Mikäli puhelin varastetaan, niin sitä ei ihan samantien avata.


    • Anonyymi

      Kovin huono on itsetunto miesystävälläsi ja tuskin siitä kohenee, joten parempi kun otat kamppeesi ja menet mahdollisimman kauas tyypistä. Huonon itsetunnon lisäksi mies on omistushaluinen ja läheisriippuvainen, ei sellaisten kanssa suhteesta pidemmän päälle tule mitään, liian raskasta.

      • Anonyymi

        Aika hyvät analyysit tuntematta.. 😂


    • Anonyymi

      Minua on taitanut onnistaa kun vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä kohta neljäkymmentävuotta, eikä yhtään vaimon touhuja ole tarvinnut kyttäillä?

      • Anonyymi

        Sitä on naapuri pannut aina kun olet poissa kotoa. Varma tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on naapuri pannut aina kun olet poissa kotoa. Varma tieto

        Niinkös teillä?


      • Anonyymi

        Arvostan.Tuolla pariskunnalla kunnioitus ja luotto kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan.Tuolla pariskunnalla kunnioitus ja luotto kohdillaan.

        Samoin. Arvostan kun toiseen voi luottaa.
        En ymmärrä tuollaisia selän takana touhuamisia.
        Jos haluaa pettää ja jättää, niin kertokoon rehellisesti. On paljon parempi rehellisyys, kuin valehtelu.
        Ei se ole ihme, jos toinen pettää ja salaa asioita, toisesta tulee epäluuloinen. Kun luottamus menee, se menee. Alkaa epäluottamus kaikesta. Minne menee, onko totta jne.
        Nauttivatko nämä pettäjät teoistaan. Onko isottelua, kun saa toiselle valehdella?
        Halutaan pitää narrina?
        Kyllä, nämä pettäjävalehtelijat ovat paska kasoja itse. Raukkoja ja pelkureita. Ne pitää jättää heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Arvostan kun toiseen voi luottaa.
        En ymmärrä tuollaisia selän takana touhuamisia.
        Jos haluaa pettää ja jättää, niin kertokoon rehellisesti. On paljon parempi rehellisyys, kuin valehtelu.
        Ei se ole ihme, jos toinen pettää ja salaa asioita, toisesta tulee epäluuloinen. Kun luottamus menee, se menee. Alkaa epäluottamus kaikesta. Minne menee, onko totta jne.
        Nauttivatko nämä pettäjät teoistaan. Onko isottelua, kun saa toiselle valehdella?
        Halutaan pitää narrina?
        Kyllä, nämä pettäjävalehtelijat ovat paska kasoja itse. Raukkoja ja pelkureita. Ne pitää jättää heti.

        Paskakasa on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Nykyään kun voi fasebuukissa valehdella itsensä miten ihanaksi tahansa niin ei ole ihme että kysyntää riittää.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo kakkonen ihmettelee miten pääsen käsiksi puhelimeen. Helppoa kuin heinänteko. Jäi kiinni aikanaan pettämisestä. Aina kun kakkonen on ollut yhteydessä avaa pullon vitutukseen. Sammuu aukaisen puhelimen ja näen riitelyt minusta. Kauankohan jaksavat saikata? Olisi parempi että soitat mulle kakkonen kuulet sen syyn miksei voi erota ja mitä sinusta kertoi. Minä en voi ottaa yhteyttä sinuun kun kuulemma hakenut sinulle lähestymiskiellon joka koskee koko perhettä. En usko kerta itse soittelee ja vistittelee sun kanssa. Ellei vedätä sua lisää eikä kertonutkaan minkä päätöksen teki ja miksi.

    • Anonyymi

      Miksi tarvitsisi! Jos toinen on mennäkseen se menee, kyttäät tai et.
      Säälittäviä ihmiset joilla niin heikko itsetunto että koko ajan pitää pelätä ettei ole riittävä eikä tarpeeksi hyvä ja että toinen etsii parempaa!
      Ihmettelen miten jotkut jaksaa tuollaisten kanssa. Itse en sietäisi hetkeäkään.
      Kyllä äijän pitää tajuta missä hän itse loppuu ja minä alan, selkeät rajat. Kenenkään elämään ei ole lupa mennä sörkkimään eikä kyttäämään. Jos luottamusta ei ole, sitä ei kyttäämälläkään tule, ja pakottamalla rakkautta ei saa. Päin vastoin, ajaa toisen pois.

      • Anonyymi

        No kun koet saman mitä petetyt kokevat niin et enää puolustele toisten tekemisiä. Ihminen joka elää kaksoiselämää on otettava vastaan mitä siitä seuraa. Kostaa toki voi ja nolauttaa ehkä se helpottaa. Toki kysymällä et saa oikeaa vastausta. Aikanaan kun kumppani kävi käsiksi puhelimeeni arvasin heti mikä takana. Mulle oli kakkonen laittanut viestin jota en koskaan saanut lukea kun oli kerennyt sen poistaa. Eli kun kiinni jäi oli jo monta kertaa käynyt. Kun vaadin nähdä sen ei suostunut. Toki tuli tilaisuus ja käytin sen samalla verukkeella kerta kävi mun puhelimen läpi. Ja mitä löysinkin kakkosen josta mulla ei ollut aavistustakaan. Kun laitoin valitsemaan ei uskaltanut eroa ottaa. Tiesi että kerron kaikille. Meillä vielä yhteisiä tuttuja. Nyt on molemmat toisiaan loukannut ja muutokset tehty ja anteeksi annettu. Totta epäilyjä tulee vielä vuosia puhuuko totta. Se on loogista ja ymmärrettävää.


      • Anonyymi

        Komppaan, itsetunto kohdillaan, ei mikään hetkauta, menköön jos on mennäkseen.


    • Anonyymi

      Sit vaan, että maailmassa on myös luotettavia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Mutta niin ei pääse osalliseksi kunnon palkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin ei pääse osalliseksi kunnon palkoihin.

        millainen palko sulla mielessäs? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millainen palko sulla mielessäs? :D

        ...Aika hyvä kyyti...kun oli noin pitkä....hmm...aksilan välikin…..


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla niitä kiertopokaaleja jotka eivät koskaan tule tietämään että kenelle lopultakaan kuuluvat?

      • Anonyymi

        puolisonsa kyttääjä spotattu. hanki itsetunto. ihan oikeasti.


    • Anonyymi

      Epävakaa persoonallisuushäiriö. Tunnistan itsessäni. On hieman kyttääjän vikaa. Juontuu turvattomasta lapsuudesta. Aikuisena pelkää hylätyksi tulemista. Terapia vois auttaa!

    • Anonyymi

      Ihan sairasta tuollainen kyttääminen.

      "Miten sen nätisti toiselle sanon."

      Älä sano nätisti vaan lujasti. Aseta raja.

    • Anonyymi

      Koittakaa kestää, se on tät nykymaailmaa. Älkää olko suhteesaa jos ette pysty luottamaan toiseen. Ei siellä sen suurempia vietitellä kuin kavereille ja sukulaisille. Voisin jopa ennustaa että somen myötä kukaan ei vuotta pitempään suhteessa ole.
      Onnea vaan kaikille :)

      • Anonyymi

        ...juuri näin. Asiaa jokainen sana. Pakko ei ole elää ihmisen kanssa, jonka elämää koet tarpeelliseksi vahtia 24/7. Sähköinenviestintä ja kirjallinenviestintä on yksityistä, eikä kuulu kenellekään vastaanottajan lisäksu. Näin näiden kyttääminen ei ole edes lain silmissä oikein.

        Jos ei pysty/voi kumppaniinsa enää luottamaan on parasta lopettaa molempia varmasti ahdistava suhde. Ei ole esteitä, joita ei voi selvittää eroamisen ollessa ajankohtainen...


    • Anonyymi

      Voi ryökäle millaisia muka aikuisia ihmisiä !?

      Mitä te oikein etsitte kun mikään ei riitä, ettekö ole ollenkaan kasvaneet aikuiseen ajatteluun, no ette ole, teillä ei ole hajuakaan mistään perheäelämästä, ette kykene mihinkään sitoutumaan, kauheinta jos tuolalisille kakaroille syntyy vielä lapsiakin, mihin t e niitä meinaatte tarvita ja mitä niille osaatte antaa kun ette itsekkään tiedä elämästä mitään hah !

    • Anonyymi

      Ei savua ilman tulta. provo provo

    • Anonyymi

      ja entäs "tyttöjen viikonloppu Tainan mökillä", ei pahempaa ole, alkuillasta ihan kivaa, kun saunotaan ja pari sidukkaa on otettu, kuulumiset vaihdettu, sitten hiustenkuivausten yhteydessä... ahaa, meikataan ja laitetaan ja päätetään mennä lähikylään katsomaan "elämää", eikun baariin, siitä se (minun) riemu alkaakin, monet kerrat olen tämän kokenut ja aina nauttinut.
      t. Komistus baarista

    • Anonyymi

      Kännykät, tietsikat, somet, kaikki nämä mahdollistavat vaikka mitä ja näistä tulee todellakin vitsaus, mutta toki tietääkseni suurin osa, oikeista syistä aloitetuista suhteista toimii hamaan loppuun, ilman kakkosia/kolmosia.
      Nykyään ollaan vaan niin pinnallisia suhteen aloitusvaiheessa ja luullaan tän olevan sitä oikeaa, muutetaan yhteen 1kk seukan jälkeen ja 1,5 vuotta menee kivasti, mutta sitten vasta on opittu tuntemaan se toinen ja ehkä ei vastaakaan odotuksia ja ymp. vaikutuksesta jatketaan ja jatketaan, mutta paloa ei ole, vaihtareita (eivät tunne sinua=uusi alku) löytyy muutaman näppäilyn päästä, helppoa - eikö totta, seuraukset jää huomioimatta.
      Perinteet kunniaan, seukkaus väh. 1 vuosi, iloineen ja riitoineen, ehkä sitten on parempaa tietoa sopiiko vai ei, yhteen muuttaminen vasta varmistuksen jälkeen.
      Nuorena maailma on kuitenkin erillainen ja helposti saatavilla, väkisin ei tuu kuin savolaisittain sanottuna "vespäisii mukuloit" ja lapsia en tarkoita vaan sitä suhdetta.
      Liian nopeasti mulle kaikki nyt ja heti, ei ole aina hyvä tulos.

      Jaksamisia kaikille ja hyvää loppuvuotta!

    • Anonyymi

      Jos ei ole luottamusta, ei ole mitään!
      Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kertomaan toiselle, että parisuhde on ohi, silloin kun huomaa että on tarvetta pettää. Yksi suhde kerrallaan, kunnioitusta ja rehellisyyttä!

    • Tee hyvin ja lähe tuollasesta suhteesta poijes kannata itteensä pilata ja menettää mielenterveyttä tuollasen otuksen kanssa joka on sairaalla tavalla mustasukkanen toisesta eli sinusta... Pakkaa kamasi ja katoa siittä.. Sano että nyt loppu ja kävelet pois heleppoa :) Sulle hyväksi se on

    • Anonyymi

      Tämähän on yksinkertaista. Kerro puolisolle mitä teet, niin ei ole enään kyttäämistä. Salailusta ja valehtelusta se mustasukkaisuus alkaa normi ihmisellä. Aika järjetöntä asua yhdessä ja toisen elämästä ei saisi mitään kysyä. Jakakaa asiat puolisoiden kanssa, niin saatte sen luottamuksen ja sitä myötä myös hyvin voivan parisuhteen.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse erikseen kertoa mitään kun elää normaalissa, avoimessa suhteessa.
        Kaikki asiat ilmenevät luontevassa kanssakäymisessä.


      • Anonyymi

        Ja vielä jatkan.....jos ihminen kuvittelee, et toinen on tyyväinen sellaiseen parisuhteeseen jossa puoliso on kännykällä ja tietokoneella suurimman osan yhdessä olo ajasta, niin ei ole. Kysymys ei aina ole mustasukkaisuudesta vaan myös siitä, et toinen osapuoli kokee elämänsä menevän hukkaan someilijan kanssa. Tässä elämässä kun on muutakin mukavaa nähtävää. Miksi olla parisuhteessa jos toisen ajatukset ovat jatkuvasti muualla. Sellainen on aika yksinäinen parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä jatkan.....jos ihminen kuvittelee, et toinen on tyyväinen sellaiseen parisuhteeseen jossa puoliso on kännykällä ja tietokoneella suurimman osan yhdessä olo ajasta, niin ei ole. Kysymys ei aina ole mustasukkaisuudesta vaan myös siitä, et toinen osapuoli kokee elämänsä menevän hukkaan someilijan kanssa. Tässä elämässä kun on muutakin mukavaa nähtävää. Miksi olla parisuhteessa jos toisen ajatukset ovat jatkuvasti muualla. Sellainen on aika yksinäinen parisuhde.

        Tämä... sinkkuna on kivampaa. Jotkut ei kai osaa olla itekseen. Itse osaan ja nykyään en edes kaipaa parisuhdetta. Jotkut ihmettelee,mutta minä nautin elämästä näin. Eipähän ahista ja kuka väittää,että sinkku on huonompi ihminen;)


    • Anonyymi

      Oletko ollut jotekin epäluotettava? Tarviiko tehdä salassa. Tee se toisen nähden niin ei tule epäillyksi. Pitäisikö katsoa sun myös peilistä.

    • Anonyymi

      Nainen käyttäytyy kyllä ihan samoin.

    • Anonyymi

      Ei 🚫

    • Anonyymi

      Juu, kiireesti oman elämän herraksi. Sairastuu vaan tommosessa suhteessa.

    • Anonyymi

      Sama här.. Ja eilen kävin jo kämppää kattomassa hänen tietämättään.. Rasittavaa.. T. Mies 50

    • Anonyymi

      Avoin pitää olla,vain se antaa vapauden olla hyvässä suhteessa..Miksi pitää salata asioita..kerro rehellisesti!!Arvostakaa toisianne ja kertokaa toisillenne kenelle kirjoitat ja mitä teet...se ei ole kyttäämistä,vaan vapauttavaa mielenkiintoa toista kohtaan...Ei liene vaikeaa rakentaa luotettavaa ilmapiiriä...

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä ole yätä tavanomaista "purkautumista" siis tässäkin tapauksessa on molemmilla syytä katsoa peiliin.

    • Anonyymi

      Moi, tiedän tunteen.
      Ihana mies ja seksi, mutta mustasukkainen ja omistushaluinen.
      Lopetin lyhen suhteen kahdesti, ei pysty olemaan toisen kanssa jos on tällaiset piirteet.
      Itse oli pettänyt toista aikaisemmassa suhteessa, joten mitä tekee itse niin ei osaa ajatella että toinen on rehellinen.
      Ei sellaista pitemmän päälle jaksa.
      Tahdon löytää ihmisen joka pystyy luottamaan toiseen rehellinen ja avoin.
      Mustasukkaisuus kertoo huonosta itsetunnosta.
      Hyvää jatkoa sinulle.

    • Anonyymi

      No näytä äijällesi ne viestit. Vai eivätkö ne kestä päin valoa?

    • Anonyymi

      Se mitä luen tässä on kamalaa ja ahdistavaa, ei tämä ole elämää vaan toisen vankina olemista.
      Mutta olet jo lähdössä ja jättämässä tämmöisen vankilan. Älä todellakaan jää siihen koska se muuttuu vielä pahemmaksi ja sitten on vaikeampi lähteä.
      Tällä miehellä on todella suuria ongelmia itsensä kanssa ja hänellä ei ole luottamusta toiseen ihmisen.
      Hyvä kun huomasit näitä jo heti alussa ettei kerkiän juurtumaan suhteeseen.
      Nyt vain kimpsut ja kampsut kassan ja ONNEA uudelle omalle elämälle jossa ei ole vartiaa.

    • Anonyymi

      On ahdistavaa,miten olet antanut hänen kytätä alkujaankaan,jos ei luota,kysy miksi äläkä usko selityksiä vaan tee niinkuin oman elämäsi haluat olevankin.kenellekään ei kuulu sun kirjoittelut,mulla oli kans hiukka mustasukkainen ekan vuoden ja rauhottui sit kun itsekään en lietsonut enää.mutta...toisen huonoa itsetuntoa tuo on ylipäänsä,keskittykää sen itsetunnon kehittämiseen psykologian keinoin,jos auttais.tai sit vaan nostaa kytkintä.itse mietin samaa aika ajoin,mutta seuraavassa miehessä,jos samaa vikaa,tai muuta vikaa,niinkuin meissä kaikissa joku vika,täydellistä kun ei ole.ei tarkoita tietty et olis siedettävä kauheuksia.

    • Anonyymi

      Eli mun komea älykäs väliaikainen mies ei kyllä pääse mukaan tyttöjen iltaan,vaikka on yrittänyt mukaan kysyä,ei..ja vaikka se tois kivaa pirteyttä ja seurallinen kun on,komea" naistenmies "varmasti.eikä kattois yhen yhtäkään whatsapp viestejäni.mikä siin on et naiset on niin kilttejä monesti.koska me rakastetaan renttuja,ja kärsitään samalla.
      Järki ei siin pal puhuttele🙈

    • Anonyymi

      Kerro asiasta ja jos ei sitten tajuu lopettaa niin se on hullu ja voit heivaa menee

    • Anonyymi

      Jotain on, ettei voi olla avoin..

    • Anonyymi

      On se outoo että täällä näitä ihmisiä riittää joilla seurustelu kumppani on sellanen ja tällänen mitä te sitten seurustelette ootteko ite sekasin tai jotain eikö asiat tehdä selväksi suhteen alussa niinkuin minä ja puolisoni mutta jos toinen pettää ja salaa sen ei se silloin toista rakasta/välitä toisesta oikeesti

      • Anonyymi

        Voi pyhä yksinkertaisuus! Jos se pettäjä toimisi niin kuin on sovittu, niin ei kai se silloin pettämistä olisi???


    • Anonyymi

      18 vuotiaasta 24-vuotiaaksi olin helvetin mustasukkainen. Kännyköitä ei ollut, mutta tuota kaikkea muuta. Eikä väkivaltaa tietenkään. Huono itsetuntohan siinä on takana. "Ihmeparantuminen" tapahtui tällä tavalla:
      Tulin jostain reissusta kotia ja aloitin taas vähän ajan päästä sen normaalikuulustelun: "Missä oot ollu, mitä oot tehny, ai kuka kävi. vain niin ai yksinkö ? eiks sen vaimo ollu mukana? jne..... Vastaukset eivät tietysti tyydyttäneet ja ainakin se ilta meni mökötykseksi ja kenties seuraavakin päivä. Ehkä seuraavan päivän iltaan mennessä pakahduttava tunne rinnasta (tunne joka tuli vaikka järki sanoi aivan muuta) oli vähentynyt tai poistunut ja pystyin keskustelemaan enemmän normaalisti.
      Olin huomannut, että vaimon pystyessä (alentumaan) kertomaan missä hän oli ollut, tai mitä tehnyt, eli kertomaan ns. uskottavan alibin itselleen, tilanne yleensä laukesi nopaeasti. Sillä kertaa kävimme taas keskustelun turhista hölmöistä epäilyistä ja sain kuin sainkin ehdotettua, että jos vaimo viitsisi vastailla minun hölmöihin kysymykseeni asiallisesti eikä aina "ja taas se alkaa, tai luulet ihan hölmöja jne." , niin tilanne joka tapauksessa menisi nopeammin ohitse.
      Se oli kova pyyntö, koska se vaati vaimolta voimakasta alentumista kumomaan aiheettomia epäilyjä, mikä ei hänen luoteellaan ollut varmaan helppoa. Mutta se myö tepsi. Ja aika nopeasti.
      En tiedä johtuiko se pelkästään siitä, mutta vaimon alentuminen selittelemään " enhän minä voinut siellä olla, kun olin siskon luona ", "lapsihan oli mukana", " siellähän oli Riittakin" jne ...... entisen "taas se alkaa" vastausten sijaan.
      Jostain syytä se sai minun huonon itsetuntoni kohentumaan ja jotenkin vaan sen jälkeen, aika nopeasti, alkoi tuo paha ahdistava mustasukkaisuustunne rinnassani pienentyä ja oma järkeni alkoi hallita sitä. Korostan "järki alkoi hallita tunnetta". koska sitähän se kai lopulta on.
      Sen jälkeenkin on yhdessä oltu 38-v eikä mustasukkaisuus ole hallinnut minun elämääni. Ajoittain kenties toisinpäin, mutta johtuen soittoharrastusmenoistani se on ollut ymmärettävämpää niihin liittyvien, enimäkkseen tarinoihin perustuvien, juttujen takia.
      Olen asian esiin tullessa muistanut kehua luonteeltaan ylpeän vaimoni uhrautumista tuohon, varmaan luonteensa vastaiseen, alentumiseen kumoilla aiheettomia syytöksiä, mutta mitäpä siihen maailman aikaan nainen ei olisi tehnyt perheensä ja miehensä hyväksi. Elettiin vielä sitä maskuliinista aikaa!

    • Anonyymi

      Hei, ihan oikein teet jos asiaa ei kerran pysty puhumaan selväksi, toisen kunniotus tuntuu vajavaiselta hänen puoleltaan

    • Anonyymi

      Hakkaa se vasaralla

    • Anonyymi

      Eikö tuommoiset suhteet ole rasittavia. Eikö pitäisi olla hellyyttä. Yöllä tietokoneella? Miksei se oo pitämässä sua hyvänä? Hyvänä pito ei ole aina seksiä. Voi silitellä,pitää kainalossa. Minulla oli suhde,jossa mies ei halannut tms ja netissä laitteli naisten kuviin Seksikäs ja muuta iljettävää. Miksi olisin jatkanut siinä, kotihommat tein hänen puolesta. Jätin kylmästi hänet. Ja kehtasi ihmetellä mikä meni vikaan. En ikinä enää jää suhteeseen,jossa ahdistaa ja kaikkea negatiivista vaan tapahtuu. Ei ole normaalia,että muita pitää kuolata,jos on parisuhteessa. Sinkkuna saa tehdä mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Naisilla on toisinaan vähän se ongelma, että heiltä puuttuu kriittinen itsetarkastelu kokonaan. Minä olen prinsessa, tee elämästäni täydellinen. Sitten kun mies oirehtii jostain niin se on rikki ja vaihdettava uuteen. Tiedän tämän, koska olen kahden sellaisen kanssa ollut. Eikä nyt kannata sekoittaa instapyllyprinsessoihin.


    • Anonyymi

      Me naiset, miehen ilta tai aamu aivot on kovana, kun ne pehmyttää tai kunnolla myllyttää kakskertaa päivä aina pikkasen paremmin kuin edellisen kerta.
      Saa siinä itekki ei vilkuile ympärillä olevia, oottaa kun pääsis patukalle.
      Tehkää hyvät akat aloitteita ei ukko käy vieraissa jos on kotonakin liikaa.

      • Anonyymi

        Kokeiltu on, ei tuputtaminenkaan toimi. Kuulit vaan seuraavanlaisia vastauksia, älä lääpi, inhoon silittämistä, ei nyt jaksa, kun aamulla pitää nousta aikaisin, älä nuole, kun suukotteli jne. Viimeinen yritys loppui, kun yritin antaa suukon, niin irvisteli hampaat irvessä takaisin ja huusi voi vittu, sitä tullaan oikeen päälle. Totesin, että toimii paremmin, kun olen vaan edelleen pelkkä huushollerska eli hoidan kodin ja lapset, avaan haarat, jos pyyntö tulee, niin tulee vähemmän stressiä aiheesta.


    • Anonyymi

      Vielä valvonta panta jalkaan seuranta laite autoon

    • Anonyymi

      Äijä kierrätykseen niin loppuu kyttäys.

    • Anonyymi

      Kontrolli friikki.
      Ja kannattaa hankkiutua eroon. Tulee pahenemaan ja lopulta sä oot henkisesti ja jopa fyysisesti pieksettynä ihan romuna.
      Nm.kokemusta on

    • Anonyymi

      Kun ja jos ei tuputtaminenkaan auta, miehen haluissa on jotain vikaa.
      Olisko hormooni vaje, mutta mitä tapahtuu jos sen puuroon veistää salaa,
      viagraa niin että sillä jöpöttää vaivaksi asti, siihen saumaan kun nousee
      hajareisin päälle ja tussua tanassa olevalle, jo varmasti maistuu.
      Välit korjaantuu, ihan itsestää, kokemusta myöskin on. Sillä miehen mieli
      muuttuu kun uutta siementä joutuu kehittämään.

    • Anonyymi

      viime viikonlopppuna oli juuri tallainen seurusteleva nainen minulla jolla pitka suhde. Hi,..hii? hyva kun lahti aikaisin aamulla pois hotellihuoneestani miehensa luokse. .. hi hii,..

    • Anonyymi

      Miu mielestä parisuhde perustuu aina luottamukseen johon kuuluu yksityisyys. Eikös tuo puhelimen viestien tai sähköpostin lukeminen oo "kirjesalaisuuden"rikkomista. Ei kyttääminen kuulu toimivaan suhteeseen.

    • Anonyymi

      Minä en aiemmin ollut kiinnostunut, kenen kanssa mieheni viestittelee, mutta kun hän alkoi toistuvasti töiden jälkeen käymään kotona suihkussa ja lähti takaisin "töihin", aloin minäkin kiinnostua, että missä mennään.
      Tilaisuus teki varkaan ja kävin hänen koneellaan ja sieltähän sitä löytyi, todistusaineistoa! Hellittelynimiä viesteissä, sovittuja tapaamisia...
      Asia käytiin silloin perin pohjin läpi, oli todella raskasta aikaa minulle, koska alkuun mieheni valehteli päin naamaa.
      Tuosta on nyt kulunut pari vuotta ja olen nyt taas huomannut, että mieheni ei vahingossakaan jätä konettaan auki, jos lähtee jonnekin. No... en ihmettele... ei olisi pitänyt rikkoa "kirjesalaisuutta"...
      En tiedä mitä siitä pitäisi ajatella, tällä hetkellä en jaksa ajatella mitään! Toivon vaan, että jos mielii toisen naisen kainaloon, hoitaa sen suoraselkäisesti jättämällä minut, eikä pettämällä.

    • Anonyymi

      Miksi sitä sitoutua/avioitua yleensäkkään kenenkään kanssa, jos aina vaan täytyy etsiä parempaa?

    • Anonyymi

      Pitää todeta sivusta, että pettäjä itse on mustasukkainen kyttääjä. Tietää pelin hengen nääs.
      Parisuhteessa ei kannata olla lainkaan, jos on tarve viestitellä ja lässyttää muiden kanssa.

    • Anonyymi

      Minusta ton aloittajan ei kannata harrastella millaisiakaan parisuhteita. Eikös sitä vaan voisi olla koko ikänsä ns. vapaillamarkkinoilla?

    • Anonyymi

      mulla sama juttu...mutta kivaa ollu lomilla ja pantu aina ku puput...siis tietenki eri kohteissa

    • Anonyymi

      ei se sinusta enää tykkää - pistä ukko kiertoon

    • Anonyymi

      on niitä akkojakin, jotka kyttää ja kyylää ja kyselee vihaisina kuin petolinnut, yrittävät mustasukkaisella käytöksellään erottaa kaikista ystävistä ja suvusta - akka on yli 10 v. vanhempi kuin minä ja hirrrrrveän äkäpussi, mutta onneksi on paksu lompsa :P

    • Anonyymi

      Sama tilanne oli minulla ja voin kertoa sinulle,että hän on Narsisti.Kun eroatte siitä se vasta sotatanner aukeaa😟

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole täydellinen.
      Mutta toisaalta, miksi vaivautua jos suhteesta puuttuu rakkaus.

    • Anonyymi

      Heips, mitä jos näyttäisit tämä kirjoittamasi viestinä hänelle ? Jos ei anna, ei otakaan.. kun olet eroamassa.

    • Anonyymi

      Onhan toi törkeetä käytöstä sun puolelta. Mä en kattois sellasta ihmistä saman katon alla kuukautta pidempään joka istuu kotona vaan nenä kiinni luurissa tai ruudussa illat pitkät.

      Sulla on elävä kumppani siinä vieressä. Keskity teidän yhteisiin hetkiin ja ole läsnä sille/niille jotka on sun kanssa samassa asunnossa!

    • Anonyymi

      Meilläkin kiinni jäi uudestaan viestittelystä kakkoselleen joka tietoisesti sen kanssa leikkii. Tarttuu pulloon ja sammuu pitää se tarkistaa syy juomiseen. Joka kerta löydän virstit juuri tuolle. Kehtaavat vielä tapella minusta. En ymmärrä tätä leikkiä kun laitoin valitsemaan sen tekikin. Kun kysyin kadutko päätöstäsi vai minkä takia leikkii sun kanssa edelleen. Kertoi sinun mankuvan rahaa siltä. Siis oliko se sun avioero niin kallis että pit ystävältä pyydellä niinkö?

    • Anonyymi

      Jos menee yhtään pahemmaksi tuosta, niin heti eri osoitteet. Vielä tuo saattaa keskustelemalla parantua.
      Exä tunki kaikkialle mukaan ja ainoa asia minkä aikana ei koskaan epäillyt pettämistä. Kun itse meni lenkille tai lähti kolmeksi päiväksi ryyppään kavereidensa kanssa. Häiritsevää mustasukkaisuutta, kun pyykkituvalla ei saisi käydä ja pyykkiä ei kuulemma tule, kun hänellä tulee vain yksi koneellinen viikossa. Lapsilla ja minullahan ei voi tulla yhtään enempää ja varmasti on salasuhde pyykkituvalla.
      Maitopurkkia ei saa hakea kaupasta ilman seuraa tai mies hakee sen mielellään.
      Oli pinna kokoajan niin helkkarin kireällä. Että ukon heitin pihalle, ihan sama vaikka yritti murtautua tietokoneelle ja unohti sen päälle, koska ei osannut sammuttaa. Ihmetellen syytin lasta joka ei saa koko konetta edes ko. paikasta.
      Aivan sama oli sillekin, kun luki viestit sun muut.

      Mutta minua ei rajoiteta eikä kielletä pesemästä lasten vaatteita, jos toinen on päästään noin vajaa.

      Käy lenkillä yksinäs, ajattelin minä ja erosin. Myöhemmin mietiskelin, kun olen remppa alalla, et mitä se töissäkäyminen sitten olisi ollut. Luultavasti mahdotonta. Kun nykyisin mainitsee ohimennen yhdenkään työkaverin nimen, niin kuulemma heti seurustelen. Meillähän on töissä vaan 30 jätkää ja muuan akka.

    • Anonyymi

      Tuon tasoinen mustasukkaisuus on suorastaan sairaanloista, joka usein voi käydä jopa vaaralliseksi.
      Kun sanoit, että mies on komea, vanha sanontahan kuuluukin, että moni kakku päältä kaunis mutta silkkoa sisältä.
      Tuollaista suhdetta ei kannata pitkään kärsiä.

    • Ei toimi parisuhe tuolla tavalla :D Kaikkea sitä te luulettakin :)

    • Anonyymi

      358 44 983 7142

    • Anonyymi

      Älä ota tätä loukkauksena, mutta oletko mielestäsi antanut jollain tavalla aihetta moiseen kyyläilyyn? Onko historiassanne jotain, joka on tehnyt miehen epäluuloiseksi? Onko miehen mahdollisissa aikaisemmissa suhteissa pettämistä, joka on aktivoinut mustasukkaisuuden?

      Näin miehenä sanoisin kokemuksella, että tie tuosta selviämiseen on yleensä pitkä ja kuoppainen. Onko mies sen arvoinen, että kannattaa ottaa riski ja uhrata aikaa ja henkistä voimavaraa ongelman ratkaisemiseksi, vai siirrytkö suosiolla eteenpäin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe