Onko masennus narsistin yleisin lisäsiaraus.
Tunnistusta
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ei masennus liity narsismiin.
- Anonyymi
Jos narsisti ei voi toteuttaa narsistisia piirteeitään
hän masentuu.
- Anonyymi
Narsisti masentuu vain silloin kun hänet on unohdettu,
kun hän ei ole huomionkohteena.- Anonyymi
siksikö tänne kirjoittelet, että sinut huomioidaan?
- Anonyymi
Oma BPD ex narsisti oli masentunut ja ahdistunut klinisesti.
Jouduin lähtemään suhteesta, kun oli 1 v mennyt toista roundia. Ensimmäinen kierros kesti 6 kk ja sain tarpeeksi in real life. Tiesin että oli narsisti, mutta jokin vei takaisin. Nyt opin lisää narsismista että eivät ikinä korjaudu ne ihmiset enkä aio palata.
Tunsin vuodelta 2006, mutta lähinnä meseteltiin, nyt en edes mesetä. EI KOMMUNUKAATIOTA!!!
NPD, BPD, skitsoidi ym. persoonallisuushäiriöt, niissä kaikissa on narsismia!!! Välttäkää, oma mies ja olen mies myös salasi BPD-diagnoosin! MIKSI?
Koska olisin juossut aiemmin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013