unelmista suurin ja pisin projekti.
Sää oot nainen mun
25
586
Vastaukset
XD.....
Munkin......
<3- Anonyymi
Meil tuskin on sama kaivattu
- Anonyymi
Kauankos tämä sun projekti on jo ollut käynnissä?
- Anonyymi
2008 mää siihen ihastuin, sit oon ollu sen frendi ja nähny kun se on seurustellut muutamien luuseri ukkojen kans ja aina se on itkuu päätyny. Kiltit tytöt valitsee aina rentun
- Anonyymi
Samoin mies ja tärkein
- Anonyymi
Miks et sit sanonu niin eilen kun olin sun kämpil?
- Anonyymi
Koita anoo sille projektilles eu-tukee, että saat sen joskus valmiiks
- Anonyymi
Eiköhän tää tuu maaliin täs kuus. Likka alkaa ymmärtään parhaansa
- Anonyymi
???????
- Anonyymi
Säkin olet minulle pitkä projekti. Monta kertaa olen päättänyt, että ei ikinä tekemisissä enää mutta tässä sitä ollaan edelleen😂. Jokin tarkoitus tässä on ehkä meille molemmille. Tämä koulii meistä molemmista mukavampia ihmisiä. Sinun kanssasi minun pitää aina miettiä omaa käyttäytymistäni ja se tekee minulle kieltämättä hyvää. Sinä osoitat minulle suuntaa, niin sen voisi lyhyesti ilmaista. Palautat minua maan päälle. Jos olisimme palstaystäviä edelleen, kyllä siitä olisi itsellekin hyötyä...
- Anonyymi
Emmä oo sun ystävä. En oo ystävä kenenkää kaa tääl
- Anonyymi
Kauniisti haastat.
- Anonyymi
Emmää savoo ymmärrä vaik se eukko sari niina tai mikä narsisti akka nyt onkaan imartelee itteään ajatuksel et mää ja se tunnetaan!
- Anonyymi
Kenelle naiselle tämä?
Keneltä? - Anonyymi
Kenelle naiselle tämä?
Keneltä? - Anonyymi
Kuulostaa lapiohommilta.
- Anonyymi
Huomenta. Ollaan projekteja toisillemme. Meitä yhdistää jonkinlainen perusnäkemys maailmasta emmekä kumpikaan ole kyynisiä. Uskomme hyvään.
Minä olen iloinen, että tapasin sinut. Sinä olet viitoittanut tietäni.
Uskon, että olet jotenkin umpikujassa ja et pääse sieltä pois. Sinun täytyy keksiä keinot, että pääset tilanteessasi eteenpäin. Minä lupaan auttaa. Selviät varmasti🙂- Anonyymi
Kuinka tahtoisit auttaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tahtoisit auttaa ?
Keskusteluapua ainakin täällä. Olet myös tervetullut esim. käymään meillä kotona vieraisilla mutta et taida suostua. Sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja jostakin se on vain aloitettava. Minä ja perheeni emme ole yhtään pelottavia. Harkitse edes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusteluapua ainakin täällä. Olet myös tervetullut esim. käymään meillä kotona vieraisilla mutta et taida suostua. Sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja jostakin se on vain aloitettava. Minä ja perheeni emme ole yhtään pelottavia. Harkitse edes!
Ketähän kaikkia sinun perheeseesi kuuluu...ja ainahan kotoaan pois pääsee.
kuin pahast projekti on viel kesken?? v
- Anonyymi
Hullukin tykkää puurosta , eiköstä juu?
- Anonyymi
Luomukaura on parasta puuroa.
Maistuu osastolla ja avopuolellaki😅 - Anonyymi
Eli siis ap:n kaipaama nainen on todella iso kaikin puolin.😝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151877Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541342Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551297- 491022
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126972Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926- 52844
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36837Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56791