Turn off Tinderissä

Anonyymi

Yllättävän moni nainen on sisällyttänyt omaan profiilitekstiinsä kehoituksen pyyhkäistä vasemmalle jos mistäkin syystä.
Minulle tuo kehoitus toimii tehokkaasti, pyyhkäisen aina tuollaisten naisten kohdalla vasemmalle.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisten profiiliteksteistä aistii ylimielisyyden ja kusipäisyyden. Ne sadat/tuhannet on mätsit on nousseet hattuun ja siinä on tulos.

      • Anonyymi

        Ei tuhansilla matcheilla tee mitään, jos etsii kumppania. Silloin pyrkii karsimaan joukosta jo pyyhkimisvaiheessa sopimattomat pois.
        Sit taas jos haluaa vaan egon pönkitystä niin varmaan ne tuhannet matchit itseä kiinnostamattomien ihmistenkin kanssa lämmittäää.


      • Anonyymi

        Siis kaikkien naisten ilman ainuttakaan poikkeusta?


      • Anonyymi

        Jos naisella on tuhat mätsiä, hän on itsekin pyyhkäissyt oikealle vähintään tuhat kertaa. Ts. ei hän kovin nirso ole.


    • Anonyymi

      Yllättävän moni mies laittaa bioonsa "sadalle ensimmäiselle ilmainen ämpäri".

    • Anonyymi

      Sama täällä, paitsi että olen nainen. Jos mies omassa profiilitekstissäsi kehoittaa naista pyyhkimään vasemmalle mistä tahansa syystä, minä yleensä noudatan kehoitusta. Viimeksi käskettiin pyyhkiä vasemmalle jos on huumorintajuton. Huumori oli sitä että miehellä oli yksi takaapäin otettu valokuva jossa näkyi persevako. Olin pelkkä tosikko, täysin huumorintajuton - ja tein työtä käskettyä.

      • Anonyymi

        Kaikilla ihmisillä on jonkinlainen huumorintaju. Toisilla se voi olla kainalopieruja ja pyllistelyä. Toisilla taas näppäriä sanaleikkejä. Joillain pikimustaa hurttia huumoria. Muilla henkilökohtaisuuksiin menevää naljailua. Mikä on yhden mielestä hulvattoman hauskaa, voi toisen mielestä olla tappavan tylsää, mautonta, liian hankalaa ymmärtää tmv...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä on jonkinlainen huumorintaju. Toisilla se voi olla kainalopieruja ja pyllistelyä. Toisilla taas näppäriä sanaleikkejä. Joillain pikimustaa hurttia huumoria. Muilla henkilökohtaisuuksiin menevää naljailua. Mikä on yhden mielestä hulvattoman hauskaa, voi toisen mielestä olla tappavan tylsää, mautonta, liian hankalaa ymmärtää tmv...

        Jos mies pyyhkii naisen vasemmalle, syynä on naisen kusipäinen ja ylimielinen teksti. Naisen vika. Jos nainen pyyhkii miehen vasemmalle, syynä on naisen nirsoilu eli naisen kusipäisyys ja ylimielisyys. Naisen vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies pyyhkii naisen vasemmalle, syynä on naisen kusipäinen ja ylimielinen teksti. Naisen vika. Jos nainen pyyhkii miehen vasemmalle, syynä on naisen nirsoilu eli naisen kusipäisyys ja ylimielisyys. Naisen vika.

        Ei kaikki miehet ajattele noin.
        Miehenä en tietenkään voi tietää miesten profiilitekstejä, voi tosiaan olla että miehistäkin löytyy ylimielisiä yksilöitä. Tiedän vain sen, että itselleni tuo aloituksessa esitetty ilmiö profiiliteksteissä on ehdottomasti pahin tuen off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki miehet ajattele noin.
        Miehenä en tietenkään voi tietää miesten profiilitekstejä, voi tosiaan olla että miehistäkin löytyy ylimielisiä yksilöitä. Tiedän vain sen, että itselleni tuo aloituksessa esitetty ilmiö profiiliteksteissä on ehdottomasti pahin tuen off.

        Huh, helpotus. Tällä palstalla tuo kuvailemani ajattelutapa vain tuntuu olevan normi. Täällä meille naisille yleensä kerrotaan mitä me ajattelemme, tunnemme ja toivomme - ikään kuin emme itse tietäisi sitä paremmin! Täytyy välillä muistutella itseään siitä että suuri osa tänne kirjoittavista miehistä ei ole niitä ns. taviksia vaan keskimääräistä lapsellisempi äijiä, vaikka itse itsensä "tavis miehiksI" (erikseen kirjoitettuna!) määrittelevätkin. Maailmassa on niitäkin miehiä jotka ovat aikuisia, itsenäisesti ajattelevia, fiksuja, vastuuntuntoisia ja muutenkin ihan täyspäisiä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, helpotus. Tällä palstalla tuo kuvailemani ajattelutapa vain tuntuu olevan normi. Täällä meille naisille yleensä kerrotaan mitä me ajattelemme, tunnemme ja toivomme - ikään kuin emme itse tietäisi sitä paremmin! Täytyy välillä muistutella itseään siitä että suuri osa tänne kirjoittavista miehistä ei ole niitä ns. taviksia vaan keskimääräistä lapsellisempi äijiä, vaikka itse itsensä "tavis miehiksI" (erikseen kirjoitettuna!) määrittelevätkin. Maailmassa on niitäkin miehiä jotka ovat aikuisia, itsenäisesti ajattelevia, fiksuja, vastuuntuntoisia ja muutenkin ihan täyspäisiä. 😂

        Minä luulen että Suomi24-sivustolla on pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi katkeroituneiden miesten joukko, joka jankuttaa noita omia totuuksiaan hamaan loppuun asti.
        Mielestäni Tinder on hyvä sovellus, ja sieltä löytyy myös tavallisia naisia joiden profiilista huomaa että he ovat oikeaa parisuhdetta vaille.
        Joukossa on kyllä myös profiileja, joista paistaa läpi se, että haetaan miestä jolla on tulotaso kohdillaan. Se voi ärsyttää niitä miehiä jotka eivät täytä tuota kriteeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että Suomi24-sivustolla on pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi katkeroituneiden miesten joukko, joka jankuttaa noita omia totuuksiaan hamaan loppuun asti.
        Mielestäni Tinder on hyvä sovellus, ja sieltä löytyy myös tavallisia naisia joiden profiilista huomaa että he ovat oikeaa parisuhdetta vaille.
        Joukossa on kyllä myös profiileja, joista paistaa läpi se, että haetaan miestä jolla on tulotaso kohdillaan. Se voi ärsyttää niitä miehiä jotka eivät täytä tuota kriteeriä.

        Onneksi nämä "tavis miehet" ovat löytäneet toisensa täältä ja voivat keskenään näsäviisastella ja rutkuttaa täällä vertaistukiryhmässään maailman tappiin asti! Pitäähän näidenkin johonkin saada pahaa oloaan ventiloida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nämä "tavis miehet" ovat löytäneet toisensa täältä ja voivat keskenään näsäviisastella ja rutkuttaa täällä vertaistukiryhmässään maailman tappiin asti! Pitäähän näidenkin johonkin saada pahaa oloaan ventiloida.

        Luulen ettei ne "tavis miehet" olekaan muuta vailla. Riittää kun joku muukin purnaa samasta "epäkohdasta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että Suomi24-sivustolla on pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi katkeroituneiden miesten joukko, joka jankuttaa noita omia totuuksiaan hamaan loppuun asti.
        Mielestäni Tinder on hyvä sovellus, ja sieltä löytyy myös tavallisia naisia joiden profiilista huomaa että he ovat oikeaa parisuhdetta vaille.
        Joukossa on kyllä myös profiileja, joista paistaa läpi se, että haetaan miestä jolla on tulotaso kohdillaan. Se voi ärsyttää niitä miehiä jotka eivät täytä tuota kriteeriä.

        ja ainahan se niin menee rahalla paikkaa lihavuuden ja pälvikaljun, kesämökillä ja purjeveneellä saa anteekis hienhajun ja pehmeän kullin, uudella autolla kompensoi kaljavatsaa ja tyhmyyttä kummasti , isolla asunnollakin saa osumia paremmin kuin jos onkin pitänyt itsestään huolen ja on fit , mutta ei varoissaan ja omaisuuksissaan , mikään ei ole muuttunut ,,,,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe