Olen nyt ollut kuukauden ajan treffipalstalla. En ole mikään missi, mutta en rumakaan. Miehet keräävät vain kuvia ja ovat siellä leikkimässä, minulla olisi pitkä lista näistä jotka eivät tosissaan ole siellä vaan urkkimassa ihmisten tietoja. Aikuisia?
Treffipalsta huijarit
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole huijari. En leiki enkä kerää kuvia , en pyydä naisilta lisää kuvia mutta naiset pyytää kuvia vaikka eivät ole mitään missejä ja sit eivät vastaa mitään asialliseen viestiin. Pinnallisia kaikki naiset on. Ei naiset kovin aikuisia ole eivätkä tosisaan siellä en ymmärrä miten voitte edes kuluttaa aikaa siellä kun ette etsi kumppania.
T 44 v mies- Anonyymi
Joo ihan sama minkä ikäinen olet, tuolla et saa vastauksia naisilta vaikka olisit mikä mr. Naisilla tuntuu olevan vielä hauska piirre haussa, jos on 30, hakee 20-32 ja 40 niin hakee miestä iältään 30-42 jne.
Oli sitten minkälainen petolintu, niin sama hauska juttu jatkuu ja naiset ovat yksin. Perin merkillistä, mutta huvinsa kullakin. Kuitenkin kuvittelisi, että on kohteliasta edes vastata viesteihin. Maksulliset sivustot taas varmaankin pitävät näitä kerran profiiin tehneitä tuolla vuosikausia kaunnistamassa tilastoa vaikka kyseinen henkilö ei olisi edes maksanut niitä kalliita maksujakaan enää. Jos sitten joku kirjoittelee näille olemattomille vanhoille profiileille niin eihän vastauksia tietty tule ja vetää kyllä maineen sivustoltakin. Kuitenkin kymmeniä euroja kuukaudessa, taitaa olla parhaimmat satakin kun pyytävät eivätkä ole sen kummoisempia kuin ilmaisetkaan palstat Tanssilavalle vaan, mutta ymmärrettävää, etteivät miehen sinne yksin juuri eksy kuten naiset kyllä.
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11243045
niin juu paljon on feikki naisiakin - Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11243045
niin juu paljon on feikki naisiakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576