Etsin soittajia Kymenlaakson alueelta.

Anonyymi

Olen 12 vuotias tyttö, joka etsii soittajia bändiin, jos sinulla on jo bändi ja etsit pop tyylistä laulajaa tältä alueelta niin tässä on yksi. Tykkään muistakin muusiikkityyleistä kuin popista mutta ehkä sellainen vähän herkempi musiikki on enemmän minua. Jos osaat soittaa ja haluat tähän bändiin niin ilmoitathan. Olen vasta aloittelija, mutta tykkään laulamisesta ja tykkään laulaa englanniksi. Kymenlaakson alueelta ja ei tarvitse olla ammattilainen.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
        Alajärvi
        62
        763
      2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
        Naantali
        25
        720
      3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
        Ikävä
        153
        717
      4. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
        Haapavesi
        27
        698
      5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
        Ikävä
        98
        692
      6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
        Ikävä
        93
        667
      7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
        Ikävä
        193
        626
      8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
        Ikävä
        22
        582
      9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
        Ikävä
        61
        562
      10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
        Iisalmi
        40
        539
      11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
        Suomussalmi
        34
        508
      12. 39
        445
      13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
        Ikävä
        57
        435
      14. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
        Ikävä
        70
        423
      15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
        Ähtäri
        9
        419
      16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
        Ikävä
        25
        417
      17. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
        Ikävä
        74
        402
      18. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
        Ikävä
        53
        399
      19. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
        Ikävä
        68
        397
      20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
        Ikävä
        40
        397
      Aihe