Etsin soittajia Kymenlaakson alueelta.

Anonyymi

Olen 12 vuotias tyttö, joka etsii soittajia bändiin, jos sinulla on jo bändi ja etsit pop tyylistä laulajaa tältä alueelta niin tässä on yksi. Tykkään muistakin muusiikkityyleistä kuin popista mutta ehkä sellainen vähän herkempi musiikki on enemmän minua. Jos osaat soittaa ja haluat tähän bändiin niin ilmoitathan. Olen vasta aloittelija, mutta tykkään laulamisesta ja tykkään laulaa englanniksi. Kymenlaakson alueelta ja ei tarvitse olla ammattilainen.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
        Alajärvi
        62
        763
      2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
        Naantali
        25
        720
      3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
        Ikävä
        153
        717
      4. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
        Haapavesi
        27
        698
      5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
        Ikävä
        98
        692
      6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
        Ikävä
        93
        667
      7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
        Ikävä
        193
        626
      8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
        Ikävä
        22
        582
      9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
        Ikävä
        61
        562
      10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN