TEST Anabolic Supplement - toimiiko?

Jessexxx

Löytyykö millaisia kokemuksia otsikon mukaisen lisäravinteen käytöstä. Pitäisi olla markkinoiden voimakkain laillinen anabolinen estosteronibuusteri...Itse ajattelin, josko tämä olisi se lisäbuusteri joka motivoisi aloittaan muutaman vuoden tauon jälkeen kehonrakennuksen uudelleen.

11

1741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salirotta

Älä hukkaa rahojas ja motivaatiotasi tuollaseen tuotteeseen -ei toimi!

• Rotan tappaja

Unohtiko salirotta nyt jotain? Esim. "Ei toimi, kaikki muut tuotteet ovat huonoja, paitsi NYT SUPERHALVALLA UFS.FI SUOMEN PARHAASTA KAUPASTA YLIVOIMAINEN MIKROFRAKTIOPROTEIINI WHEY1"

Voisit salirotta suosiolla painua jo vittuun tältä forumilta.

• jkl
        Rotan tappaja kirjoitti:

Unohtiko salirotta nyt jotain? Esim. "Ei toimi, kaikki muut tuotteet ovat huonoja, paitsi NYT SUPERHALVALLA UFS.FI SUOMEN PARHAASTA KAUPASTA YLIVOIMAINEN MIKROFRAKTIOPROTEIINI WHEY1"

On se toki hienoa ostaa kaikkea paskaa missä vaan lukee TESTO ja SUPER BOOSTER ja varsinkin jos se nostaa testotasoja 277% vain viikossa. Vitun urpot, ostakaa vaan kaikkea paskaa muttei niistä mitään hyötyä oo. Sama kun vetäis vehnäjauhoja naamaan. Perusjauhot on hiton paljon parempia kun nuo ylikalliit "boosterit". Boostaa sitten vaikka kunnon roinalla jos jollain boostaa.

• Hyper
        Rotan tappaja kirjoitti:

Rotan tappaja taidat itse olla jokin myyntimies, kun noin ottaa kupoliin.
        Meneekö firmallasi huonosti, kun penskat ei enää ostakkaan hienoja hyper-Buustereita.

• tony
        Hyper kirjoitti:

Rotan tappaja taidat itse olla jokin myyntimies, kun noin ottaa kupoliin.
        Meneekö firmallasi huonosti, kun penskat ei enää ostakkaan hienoja hyper-Buustereita.

Jos motivaatiota haluat toimii vahva usko tuoteeseen varmasati siihen. Turha varmaan kuitenkaan enää kertoa noista testobuustereista, isoa kusetusta.

• kokeiltu on...
        tony kirjoitti:

Jos motivaatiota haluat toimii vahva usko tuoteeseen varmasati siihen. Turha varmaan kuitenkaan enää kertoa noista testobuustereista, isoa kusetusta.

Muutama kuukausi sitten vetäisin purnukan tuota testiä. Ei se kyllä mitään plaseboa ole, sillä oli kyllä vaikutuksia, mutta ei kovinkaan haluttuja. Luulen sen toimineen minun kohdallani ainakin päinvastoin, koska tuote aiheutti väsymystä ja erektio-ongelmia. Olen 25 ja eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut ja pikkukaverin kanssa ilmeni jonkun asteista veltoutta heti kuurin aloittamisen jälkeen (ei ole palautunut vieläkään toiminnot aivan normaaliksi). Ainakin opin sen, että pitää tälläisistä tuotteista pysyä vísusti erossa. Tälläisissä boostereissa saattaa olla voimakkaita aineita, joita ei ole kunnolla tutkittu ja seuraukset voivat olla sen mukaiset. Taitavat oikeat hormoonit olla turvallisempia kuin tälläiset yrtit, tietää ainakin mitä sisältää.

• eku
        kokeiltu on... kirjoitti:

Muutama kuukausi sitten vetäisin purnukan tuota testiä. Ei se kyllä mitään plaseboa ole, sillä oli kyllä vaikutuksia, mutta ei kovinkaan haluttuja. Luulen sen toimineen minun kohdallani ainakin päinvastoin, koska tuote aiheutti väsymystä ja erektio-ongelmia. Olen 25 ja eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut ja pikkukaverin kanssa ilmeni jonkun asteista veltoutta heti kuurin aloittamisen jälkeen (ei ole palautunut vieläkään toiminnot aivan normaaliksi). Ainakin opin sen, että pitää tälläisistä tuotteista pysyä vísusti erossa. Tälläisissä boostereissa saattaa olla voimakkaita aineita, joita ei ole kunnolla tutkittu ja seuraukset voivat olla sen mukaiset. Taitavat oikeat hormoonit olla turvallisempia kuin tälläiset yrtit, tietää ainakin mitä sisältää.

Osta ennemmin vähemmän laillisia androja... potkii paljo paremmin ja halvempii, kun tollanen paska... mikä on vieläpä ihan järkyttävän hintasta

• Jessexxx
        eku kirjoitti:

Osta ennemmin vähemmän laillisia androja... potkii paljo paremmin ja halvempii, kun tollanen paska... mikä on vieläpä ihan järkyttävän hintasta

Skeptisesti itsekin kyseiseen tuotteeseen suhtauduin, mutta ainahan sitä toivoo että löytyis oikeesti tehokas lisäravinne, siis laillinen sellainen :) Ehkä tässä tapauksessa rahat menisivät hukkaan. Oikeetaki androa on joskus yritety tilata, mut ne jää tulliin että se siitä..Kai se on sit yritettävä peruskonsteilla aloittaa uudelleen..

• estrogeeniä?
        kokeiltu on... kirjoitti:

teston sijasta, näihän käy myös monen muun buusterin kanssa...

• Bam

Tuote sisältää DIM -nimistä valmistetta,joka nostaa estrogeeniä eli kyse toimii täysin vastakkaisesti kun on tarkoitus.
      Unohtakaa nuo testoboosterit,sillä niistä ei ole mitään hyötyä.

• daemon88

Test nostaa estrogeeniä
      Tuote sisältää DIM -nimistä valmistetta,joka nostaa estrogeeniä eli kyse toimii täysin vastakkaisesti kun on tarkoitus.
      Unohtakaa nuo testoboosterit,sillä niistä ei ole mitään hyötyä.

Olet tainut lukea väärin! ESTÄÄ estrogeenin nousua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe