Toisen kerran erosta.Itse joudun käymään sen eron tunteen ja tuskan läpi. Sama ihminen ja samanlaiset asiat jotka ajoivat ensimmäiseen eroon.
Mies oli ensieron jälkeen ilkeä ja loukkaava minua kohtaan, mutta ajan kuluessa muuttui ystävälliseksi ja minut huomioon ottaen ihanaksi. Päätimme palata yhteen, mutta pikkuhiljaa sama entinen elämä palasi, samoine ahdistavine tekoineen.
Nyt olen surullinen ja ahdistunut, vihainen kun liian helposti uskoin muutokseen.
Nyt kertoessani erosta, mies etsii asioita jotka saisivat minut vielä jäämään. Iken surusta, kun en halua nähdä toisen surevan.
Enää en tiedä itsekään mitä teen, jäänkö huonoon elämään vai uuteen ja päivä kerrallaan kohti parempaa
Onko muilla kokemusta.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404