On mennyt mahdottomuuksiin sinun vuoksi

Anonyymi

Illalla yritän nukahtaa, mutta ei siitä tule mitään. Yöllä mietin sinua ja meitä yhdessä, ja saat minut aivan liekkeihin jo pelkästään ajatusten tasolla. En edes osaa kuvitella mitä olisi olla irl vieressä, mutta jotakin poikkeuksellista se olisi. Siellä minä sängyssä yöllä sinusta haaveilen romanttisesti intiimeistä hetkistä. Aivan hurjia ne fantasiat kyllä on, mutta uskomaton olet oikeasti, sitä ei tarvitse kuvitella. Ikävä sinun luokse ja lähelle repii minut hajalle.

Jotenkin sinulle pitää tämä saada kerrottua, ja siksi kirjoitan täällä. Räjähdän, jos en jotenkin saa tätä sanottua.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehelle?

• Anonyymi

Oli potkinut kuulemma hyvin vastaan ??

• Anonyymi

Luulen että aloittaja on mies?

• Anonyymi

Onko kaipauksesi kohde osoittanut sinulle koskaan kiinnostusta tai tunteitaan?

• Anonyymi

En osaa antaa tuohon varmaa vastausta. Ehkä on ja ehkä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa antaa tuohon varmaa vastausta. Ehkä on ja ehkä ei ole.

Olen :)

• Anonyymi

Kuulostaa hyvin hyvin vahvalta ihastumiselta. Sama tunne mulle oli yö tai päivä. Mutta toivon, että ihastukseni kohde nukkuu paremmin kuin sä tai mä, että joku edes pysyy selväjärkisenä tässä maailmassa.

• Anonyymi

Mulla oli tänään ihan kauhea ikäväpäivä, tosiaankin ikävä repii riekaleiksi. Pahinta on, kun tietää ettei tapaa toista enää koskaan. Toivottavasti pakkovieroitus tehoaa ja unohdan kohta, koska en tällaista toivottomuutta pitkään kestä.

• Anonyymi

Ei koskaan... 🤔 Jos sinulla on hänen numeronsa, osoitteensa tai sähköposti, voit aina laittaa hänelle viestiä tai jotain, jossa ehdotat tapaamista? Tai kysyt muuten vain kuulumisia? Ja some on aina olemassa, jos teillä molemmilla se on?

• Anonyymi

Men’s Healt kokosi tutkimustuloksia siitä, mitä kaikkea kaunis nainen miehessä teettää.

Miten on miehet, saako puoleensavetävä nainen alla kuvatun sekavuustilan aikaan? Entä naiset, oireiletteko samalla tavalla, vai pysyvätkö jalat tiukasti maassa?

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2013112717767730

• Anonyymi

Naisena en sekavoidu komeasta miehestä, ainoastaan jos olen ihastunut.

• Anonyymi

Ei pelkästään kauneus vaikuta muhun muuta kuin esteettisesti kun pidän kauneudesta kaikessa. Eräs nainen on kyllä sekoittanut nyt mut aivan täysin kun vellon tunteissani häntä kohtaan.. Hänkin on kyllä kaunis ja mun silmissä hän on kaikista kaunein ja se kumpuaa muustakin pelkästä ulkonäöstä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena en sekavoidu komeasta miehestä, ainoastaan jos olen ihastunut.

Minä sekavoidun kyllä suloisesta miehestä niin, että kuu ja maa vaihtaa paikkaa. Ennen ikänään ole sellaista persoonaa tavannut. Voi nainenkin mennä ihan ylösalaisin ihmisen sisäisestä maailmasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pelkästään kauneus vaikuta muhun muuta kuin esteettisesti kun pidän kauneudesta kaikessa. Eräs nainen on kyllä sekoittanut nyt mut aivan täysin kun vellon tunteissani häntä kohtaan.. Hänkin on kyllä kaunis ja mun silmissä hän on kaikista kaunein ja se kumpuaa muustakin pelkästä ulkonäöstä :)

kauniisti kirjoitettu!

• Anonyymi

jos Hän äkkiä menettäisi fyysisen kykynsä rakastaa, vastata rakkauteen ruumiinsa liikkein ja erittein, olisiko ikäväsi yhtä suurta? tuskin, pentu.

• Anonyymi

Jotenkin ymmärrän täydellisesti sen turhautumisen, mistä viestisi kumpuaa.

• Anonyymi

Laita hänelle jotain viestiä? Tai kerro vaikka täällä oletko itse nainen vai mies? Ja onko viestisi naiselle vai miehelle?

• sama, mun sydän pakahtuu tähän tilanteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1802
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      149
      1255
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      982
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      932
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      886
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe