Illalla yritän nukahtaa, mutta ei siitä tule mitään. Yöllä mietin sinua ja meitä yhdessä, ja saat minut aivan liekkeihin jo pelkästään ajatusten tasolla. En edes osaa kuvitella mitä olisi olla irl vieressä, mutta jotakin poikkeuksellista se olisi. Siellä minä sängyssä yöllä sinusta haaveilen romanttisesti intiimeistä hetkistä. Aivan hurjia ne fantasiat kyllä on, mutta uskomaton olet oikeasti, sitä ei tarvitse kuvitella. Ikävä sinun luokse ja lähelle repii minut hajalle.
Jotenkin sinulle pitää tämä saada kerrottua, ja siksi kirjoitan täällä. Räjähdän, jos en jotenkin saa tätä sanottua.
On mennyt mahdottomuuksiin sinun vuoksi
18
55
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Oli potkinut kuulemma hyvin vastaan ??
- Anonyymi
Luulen että aloittaja on mies?
- Anonyymi
Onko kaipauksesi kohde osoittanut sinulle koskaan kiinnostusta tai tunteitaan?
- Anonyymi
En osaa antaa tuohon varmaa vastausta. Ehkä on ja ehkä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa antaa tuohon varmaa vastausta. Ehkä on ja ehkä ei ole.
Olen :)
- Anonyymi
Kuulostaa hyvin hyvin vahvalta ihastumiselta. Sama tunne mulle oli yö tai päivä. Mutta toivon, että ihastukseni kohde nukkuu paremmin kuin sä tai mä, että joku edes pysyy selväjärkisenä tässä maailmassa.
- Anonyymi
Mulla oli tänään ihan kauhea ikäväpäivä, tosiaankin ikävä repii riekaleiksi. Pahinta on, kun tietää ettei tapaa toista enää koskaan. Toivottavasti pakkovieroitus tehoaa ja unohdan kohta, koska en tällaista toivottomuutta pitkään kestä.
- Anonyymi
Ei koskaan... 🤔 Jos sinulla on hänen numeronsa, osoitteensa tai sähköposti, voit aina laittaa hänelle viestiä tai jotain, jossa ehdotat tapaamista? Tai kysyt muuten vain kuulumisia? Ja some on aina olemassa, jos teillä molemmilla se on?
- Anonyymi
Men’s Healt kokosi tutkimustuloksia siitä, mitä kaikkea kaunis nainen miehessä teettää.
Miten on miehet, saako puoleensavetävä nainen alla kuvatun sekavuustilan aikaan? Entä naiset, oireiletteko samalla tavalla, vai pysyvätkö jalat tiukasti maassa?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2013112717767730- Anonyymi
Naisena en sekavoidu komeasta miehestä, ainoastaan jos olen ihastunut.
- Anonyymi
Ei pelkästään kauneus vaikuta muhun muuta kuin esteettisesti kun pidän kauneudesta kaikessa. Eräs nainen on kyllä sekoittanut nyt mut aivan täysin kun vellon tunteissani häntä kohtaan.. Hänkin on kyllä kaunis ja mun silmissä hän on kaikista kaunein ja se kumpuaa muustakin pelkästä ulkonäöstä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena en sekavoidu komeasta miehestä, ainoastaan jos olen ihastunut.
Minä sekavoidun kyllä suloisesta miehestä niin, että kuu ja maa vaihtaa paikkaa. Ennen ikänään ole sellaista persoonaa tavannut. Voi nainenkin mennä ihan ylösalaisin ihmisen sisäisestä maailmasta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkästään kauneus vaikuta muhun muuta kuin esteettisesti kun pidän kauneudesta kaikessa. Eräs nainen on kyllä sekoittanut nyt mut aivan täysin kun vellon tunteissani häntä kohtaan.. Hänkin on kyllä kaunis ja mun silmissä hän on kaikista kaunein ja se kumpuaa muustakin pelkästä ulkonäöstä :)
kauniisti kirjoitettu!
- Anonyymi
jos Hän äkkiä menettäisi fyysisen kykynsä rakastaa, vastata rakkauteen ruumiinsa liikkein ja erittein, olisiko ikäväsi yhtä suurta? tuskin, pentu.
- Anonyymi
Jotenkin ymmärrän täydellisesti sen turhautumisen, mistä viestisi kumpuaa.
- Anonyymi
Laita hänelle jotain viestiä? Tai kerro vaikka täällä oletko itse nainen vai mies? Ja onko viestisi naiselle vai miehelle?
sama, mun sydän pakahtuu tähän tilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16210094Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877465Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067357Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427259Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217248Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126652Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845720Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495