Miesten outo käyttäytyminen

Anonyymi

Kertokaapa mikä juttu on kun mies aloittaa itse keskustelun. Viesitellään muutamana päivänä ihan asiallisesti harrastuksista, millasta suhdetta hakee yms..mies kehuu naista hyvänäköiseksi.Mies ehdottaa treffejä vaihdetaan puhelinnumeroja ja sovitaan tapaamisesta sitten viesteillä. Tuntia ennen tapaamista mies peruu treffit vedoten työkiireisiin tms ja sen jälkeen koko miehestä ei kuulu mitään. Mikä ihme on selitys tuollaiseen käytökseen? Toivon asiallisia vastauksia

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helppo vastaus. Transu. Normi mies ei puhu eikä pukahda saatikka aloita ite keskustelua.

      • Anonyymi

        Tasokkaiden miesten ei pidä aloittaa keskusteluja, koska naiset aloittaa.

        Todennäköisesti mies on tasokas jolla on muitakin naisia tai sitten huonoja kokemuksia naisten toiminnasta ja haluaa kostaa sen.


    • Anonyymi

      a) rimakauhu, ei vaan sitten uskalla tavata
      b) jutellut samaan aikaa jonkun kiinnostavamman kanssa ja haluaa tavata tämän toisen henkilön
      c) on vaan jotain parempaa tekemistä

    • Anonyymi

      Naimisissa ja jäi kiinni nettideittailusta esimerkiksi siten että joku tuttava näki hänen profiilinsa, tunnisti hänet ja käräytti vaimolle.

    • Anonyymi

      Naiset tekee tätä ihan koko ajan, koska ulkonäön merkitys on niin suuri! Jos et onnistu samalle päivälle sopimaan tapaamista ja sovitte tapaamisen vaikka ylihuomiseksi, niin 25% mahdollisuus, että näette kun joku komeampi mies ehtii tuossa ajassa kiilaamaan väliin. Ei naisen sanaan voi luottaa.

    • Anonyymi

      Oliskohan pinjaellinoora kiilannu väliin.. Sattuu sitä näköjään naisillekin, tosin harvemmin teille.

    • Anonyymi

      Tuohan on naisten tavanomainen käytöstä että lopettavat yhtäkkiä yhteydenpidon.

    • Anonyymi

      Houkuttelevampi nainen myös kuvioissa mukana jonka kanssa treffeille sattumalta samana iltana tai treffit jo tehtynä eikä muut naiset enää sitten kiinnostakaan.

    • Anonyymi

      Oletko laittanut miehelle viestiä? Eikä vastaa?

    • Anonyymi

      Ehkä mies ei ollut sitä mitä vahvasti antoi sinun ymmärtää ja järki palaa netti unelmoinnin sijaan päähän, että tapaamisella joutuu paljastamaan kuka oikeasti on? Esimerkiksi kuva ei ole hänen ja koittaa kuumeisesti miettiä miten sen tapaamisessa sinulle selittää.

      Miehenä minulle on monta kertaa käynyt niin että ollaan viestitelty ja pyydän siirtymään puhelimen ääreen (voi soittaa minulle tuntemattomalla numerolla), niin mitään ei sitten enään kuulukkaan. Liian moni nainen vain haluaa huvikseen kirjoitella ja tosielämään päästäminen edes puhelimen muodossa paljastaa sen ettei minusta oltu oikeasti edes kiinnostuneita. Vain kivaa kirjoittelua naisen mielestä ajan kuluksi sitä parempaa miestä odotellessa. Sen takia en enään suostu "kirjoittelu huoraamiseen" kuukautta putkeen vaan muutama viesti ja sitten puhelimeen tai tapaamiseen, jolloin kiinnostuksen taso sitten punnitaan.

      • Anonyymi

        Hyvä. Mulla sama:)


      • Anonyymi

        Sinä haluat puheluja ajankuluksi. Nainen ei saa haluta kirjoitella ajankuluksi. Sinä määräät että tutustuminen ennen treffejä pitää hoitaa nimenomaan puhelimitse Eikä kirjeitse ja lopetat yhteydenpidon jos nainen mieluummin haluaa hoitaa sen kirjeitse. Miksi Sinun tapasi on parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä haluat puheluja ajankuluksi. Nainen ei saa haluta kirjoitella ajankuluksi. Sinä määräät että tutustuminen ennen treffejä pitää hoitaa nimenomaan puhelimitse Eikä kirjeitse ja lopetat yhteydenpidon jos nainen mieluummin haluaa hoitaa sen kirjeitse. Miksi Sinun tapasi on parempi?

        Ehkä mies haluaa tietää onko siellä toisessa päässä oikeasti nainen?

        Jos nainen ei ole valmis antamaan numeroa, niin itse en liiku mihinkään. Silloin naisen pitää tulla minun luokse. Naiset olettaa, että "mies tulee minun luokse" mutta itse eivät ole valmiita antamaan numeroa.

        Silloin kun sulla on treffikumppanin numero, olkoon mies tai nainen, niin varmistat sen, että toinen ei tee ohareita.


    • Anonyymi

      Eiköhän se ole niin että jonkinlainen epäluuloisuus saa miehen yleensä lähtemään. Ei ehkä ensimmäisten treffien suhteen kuten mainitset mutta heti niitä seuraavien.

      Olen itse tavannut 2.5 v aikana yli 60 naista.
      Suht moni johti jatkotapaamisiin ja kaikkeen muuhun mutta sen oikean suhteen lopetti silna naisessa ollut fiilis joka aiheuttaa itselleni epävarmuuden koko kuviosta.

      Naisten pitäis kait ymmärtää että existä, lapsista, kavereiden kanssa "biletyksestä" puhuminen jne ei johda mihinkään. Uus tuttavuus vaan häipyy... vanhat kaverit jne saa tietty jäädä molemmille mutta jos ne on se kolmas pyörä niin ei se oikein toimi. Täytyy olla jotain yhteistäkin.. siis läheistä sellaista.

    • Anonyymi

      Hän on varmaan nähnyt minkä näköinen sinä olet.

      • Anonyymi

        Ihan varmasti kun kuva oli profiilissa niin tiesi kyllä minkä näkönen olen ennen treffien sopimista.


    • Anonyymi

      Jos mies aloittaa keskustelun niin kai hän voi sitten lopettaakin sen. Naisten pitäisi ymmärtää että pelkästään odottelemalla antaa valtaa pois itseltään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe