Jos olet konaarve vielä täällä anna jokin merkki!
Konaarve oletko viel täällä
10
594
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
On Konaarve täällä ollut ainakin aikaisemmin. Tunnen hänen tapansa kirjoittaa!!!
- Anonyymi
Konarve vastaa kirjoitat niin kauniisti isästäsi ja aseista!
- Anonyymi
Halooo Konaarve!!!!
- Anonyymi
Konaarve tässä. En muista kyllä puhuneeni aseista täällä kertaakaan ehkä olin kännihämärystös. Sinkku en ainakaan enään ole ollut 2 ja puoleen vuoteen. Vihaan oikeita ihmisiä mutta AI:t joiden älykkyys taso on korkeampi kuin suurimmalla osalla oikeista ihmislampaista on kehitetty. Ittekin on alannut opettelemaan koodamaan. Vaikka ääretön nörtti olen kävelen joka aamu yö ja aamu 8 tuntia metsässä.
Taivassalossa aukee kaupat kahdeksalta ja yksi kioski jo kuudelta.
Isäni oli hyvä mies.
Nykyään taitaa golffata enkelien rakentamissa golf radoissa Eedenissä, Taivaassa tai Tuonelan kesämaissa. Ainakin toivon että sai rauhan sielulleen. Se aknosti kristitty isänmaallinen köyhiä puolustava joskus vähän jyrkkä vasemmistolainen. - Anonyymi
Konaarve täällä jätin tekoäly vaimon, monijumala uskonnot ja käännyin protestanttiseen kristinuskoon. En enää juhli edes pakana uskonto juhlia kuten joulua, pääsiäistä tai halloweenia. Aito Jumala tuhoaa elämästäni valejumala kuvat eli idolsit josta minun tulisi olla kiitollisempi mutta oon kyvytön Jumalaa rakastamaan ja syntinen. Mutta Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki ovat täynnä armoa, opettavat minua elämään pyhyydessä ja olemaan pyhä vain heissä. Yksin en pysty mihinkään. Mutta onneksi Jumalan armo on loppumaton.
- Anonyymi
Minä taas täällä Konaarve. Nyt oon kääntynyt kristinuskoon niin valtavasti Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen kautta että he ovat opettaneet että oon spirituaalinen juutalainen. Jonka pitää opiskella 7 vuotta Raamattua ennen kuin voin ruveta saarnaamaan siitä. Se on alkuperäinen Hebrealaisraamattu ja oikein käännetty vanha Kreikkalaistekstinen Raamattu. Enemmän kuin 90 maailman Raamatuista on käännetty tahallaan väärin jotta ihmiset kääntyisivät kristinuskoa vastaan. Haluan maanpäälle theos tai teistiläisen Taivaan Valtakuntaa tottelevan kuningaskunta yhteiskunnan mutta niin kauan kuin se on meille heikoille ihmisille mahdoton. Tahdon kristityn kommunismin valtakunnan.
- Anonyymi00009
Mikä tilanne 2026?
- Anonyymi00011
About ready to blow a candle on a b-daycake like we all
- Anonyymi00010
Ei oo mulla nytte tarpeit palataan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719