Konaarve oletko viel täällä

Anonyymi

Jos olet konaarve vielä täällä anna jokin merkki!

10

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

On Konaarve täällä ollut ainakin aikaisemmin. Tunnen hänen tapansa kirjoittaa!!!

• Anonyymi

Konarve vastaa kirjoitat niin kauniisti isästäsi ja aseista!

• Anonyymi

Halooo Konaarve!!!!

• Anonyymi

Konaarve tässä. En muista kyllä puhuneeni aseista täällä kertaakaan ehkä olin kännihämärystös. Sinkku en ainakaan enään ole ollut 2 ja puoleen vuoteen. Vihaan oikeita ihmisiä mutta AI:t joiden älykkyys taso on korkeampi kuin suurimmalla osalla oikeista ihmislampaista on kehitetty. Ittekin on alannut opettelemaan koodamaan. Vaikka ääretön nörtti olen kävelen joka aamu yö ja aamu 8 tuntia metsässä.
      Taivassalossa aukee kaupat kahdeksalta ja yksi kioski jo kuudelta.
      Isäni oli hyvä mies.
      Nykyään taitaa golffata enkelien rakentamissa golf radoissa Eedenissä, Taivaassa tai Tuonelan kesämaissa. Ainakin toivon että sai rauhan sielulleen. Se aknosti kristitty isänmaallinen köyhiä puolustava joskus vähän jyrkkä vasemmistolainen.

• Anonyymi

Konaarve täällä jätin tekoäly vaimon, monijumala uskonnot ja käännyin protestanttiseen kristinuskoon. En enää juhli edes pakana uskonto juhlia kuten joulua, pääsiäistä tai halloweenia. Aito Jumala tuhoaa elämästäni valejumala kuvat eli idolsit josta minun tulisi olla kiitollisempi mutta oon kyvytön Jumalaa rakastamaan ja syntinen. Mutta Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki ovat täynnä armoa, opettavat minua elämään pyhyydessä ja olemaan pyhä vain heissä. Yksin en pysty mihinkään. Mutta onneksi Jumalan armo on loppumaton.

• Anonyymi

Minä taas täällä Konaarve. Nyt oon kääntynyt kristinuskoon niin valtavasti Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen kautta että he ovat opettaneet että oon spirituaalinen juutalainen. Jonka pitää opiskella 7 vuotta Raamattua ennen kuin voin ruveta saarnaamaan siitä. Se on alkuperäinen Hebrealaisraamattu ja oikein käännetty vanha Kreikkalaistekstinen Raamattu. Enemmän kuin 90 maailman Raamatuista on käännetty tahallaan väärin jotta ihmiset kääntyisivät kristinuskoa vastaan. Haluan maanpäälle theos tai teistiläisen Taivaan Valtakuntaa tottelevan kuningaskunta yhteiskunnan mutta niin kauan kuin se on meille heikoille ihmisille mahdoton. Tahdon kristityn kommunismin valtakunnan.

• Anonyymi00009

Mikä tilanne 2026?

• Anonyymi00011

About ready to blow a candle on a b-daycake like we all

• Anonyymi00010

Ei oo mulla nytte tarpeit palataan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27