Olen kaupungilla kuukausipalkalla ma-pe töissä. Niin miten menee vapaat ja tuntikorvaukset kun olin viisi tuntia sunnuntaina ylitöissä täyden viikkotunnin päälle?
Tai millä sivulla asiasta kerrottaisiin selkeästi?
T:Jaanuska
Viikonlopputyöt
6
379
Vastaukset 6
- Anonyymi
varmaan oman ammattiosastosi edustajat turun kaupungilla osaavat kertoa.
- Anonyymi
tai mikä se työkaupunkisi sitten onkaan, Jos ei turku niin sitten joku muu.
- Anonyymi
Lataa tästä https://www.jhl.fi/tyoelama/tyoehtosopimukset/kvtes/tyoaika-kunnissa/
työaikamuotojen vertailu https://www.jhl.fi/download/50731/ . Sieltä löydät ylityökorvaukset ja sunnuntailisät - Anonyymi
Eikö kellään ole henkilökohtaista kokemusta...
- Anonyymi
Täälläkin haluttaisiin kokemuksia?
- Anonyymi
Yleistyöajassa maksetaan 5 ensimmäiseltä viikoittaiselta ylityötunnilta 50 %:lla korotettu tuntipalkka tai annetaan vastaava vapaa-aika. Sunnuntaityökorvaus tehdyiltä tunneilta on korottamaton tuntipalkka tai vastaava vapaa-aika.
Saat 5 0,5*5 5 = 12,5 tuntia tai annettavaksi vapaana 12,5.
Jos teet muuta kuin yleistyöaikaa tai teillä viikkoa pidempi tasoittumisjakso, niin vastaus voi olla joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597