Mutta kumpi enemmän, vai ovatko yhtä tärkeitä suhteessa, eli komea voi olla vaikka työtön mutta rumalla pitää olla statusduuni? Vai voittaako se komeus kuitenkin lopulta?
Naisille merkitsee vain miehen ulkonäkö ja työ
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla lääkäri, DI, ekonomi, juristi niin kelpaa ei niin komea. Pinkka ratkaisee ja auto.
- Anonyymi
DI ei tienaa tarpeeksi 😂
- Anonyymi
Taas kerran huomasin miten paljon miehen työ naisille merkitsee. Chattailukaveri kysyi mitä työtä teen ja vastasin että olen alkanut miettimään että elämässä pitää olla muutakin arvoja kuin työ, raha ja omaisuus, niin arvata saattaa tuliko enää vastausta tuohonkaan.
- Anonyymi
No, moni mieskin kyllä menettäisi tuossa vaiheessa mielenkiintonsa, jos nainen sanoisi noin. Kun suurimmalle osalle se työ vaan on niin keskeinen osa omaa elämää. Ja ihmiset eivät pidä siitä, että joku vähättelee työn merkitystä, koska he itse käyttävät merkittävän osan valveillaoloajastaan työssä, ja se varmasti ärsyttää useinkin, mutta he haluavat mieluummin olla kyseenalaistamatta asiaa, ettei ala ärsyttää enempää.
Ne, joilla on kiinnostava ja omaehtoinen työ, jossa oikeasti saa toteuttaa unelmiaan, ymmärtävät (hassua kyllä) paremmin tuota ajatustasi. Koska heille työ antaa oikeasti sisältöä elämään, mutta he tiedostavat, että joku tavistyö ei sitä tekisi.
Eiköhön se toimi puolin ja toisin. En minäkään lähtisi treffeille (jos sellaisia harrastaisin) minkään taivaanrannan maalarinaisen kanssa. En sano että he olisivat huonoja ihmisiä, mutta mahdollisessa parisuhdemielessä he eivät olisi sopivia minulle.
- Anonyymi
Ei kai työttömyys kenestäkään tee mitään taivaanrannan maalaria, kuin ei työkään kerro todellisuudessa ihmisestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai työttömyys kenestäkään tee mitään taivaanrannan maalaria, kuin ei työkään kerro todellisuudessa ihmisestä mitään.
Monikin on elämänsä aikana tovin työttömänä. Esim tapaturmat voivat aiheuttaa pitkiäkin työkyvyttömyysjaksoja. Harva varmaan tuomitsee tällaisia työttömyysjaksoja potentiaalisen partnerin kohdalla.
Eri juttu onkin sitten elämäntapatyöttömät joita ei vaan hotsita ansaita elantoaan, vaan kokevat olevansa oikeutettuja ilmaiseen ylläpitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monikin on elämänsä aikana tovin työttömänä. Esim tapaturmat voivat aiheuttaa pitkiäkin työkyvyttömyysjaksoja. Harva varmaan tuomitsee tällaisia työttömyysjaksoja potentiaalisen partnerin kohdalla.
Eri juttu onkin sitten elämäntapatyöttömät joita ei vaan hotsita ansaita elantoaan, vaan kokevat olevansa oikeutettuja ilmaiseen ylläpitoon.Eivätpä naiset kuule kysele oletko jokin elämäntapatyötön vaiko mikä, kyllä peli on selvä heti kun tulee työtön sana esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätpä naiset kuule kysele oletko jokin elämäntapatyötön vaiko mikä, kyllä peli on selvä heti kun tulee työtön sana esiin.
No se on sitten sun henkkoht kokemuksesi asiasta. Oma kokemukseni on erilainen. Ei karkottanut loukkaantumisesta johtunut työttömyys ainoatakaan keskustelukumppania Tinderissä saati treffeillä. Yhdestä työttömyysajan matchista tuli moneksi vuodeksi tyttöystävä.
Anonyymi kirjoitti:
Totta mitä sanoit, mutta mielestäni imisen työ ja ennenkaikea hänen suhtautumisensa työhönsä kertoo aika paljon ihmisestä, se vie kuitenkin aika ison osan energiasta ja ajasta. Kaikilla ei ole työtä, joten en missään nimessä halua dissata työttömiä. Voisinhan minäkin olla työtön, jos olosuhteet olisivat vähemmän suotuisat.
Toisaalta olen itse mahdollisessa työttömyystilanteessa valmis ottamaan minkä tahansa homman, voin lajitella tai jakaa postia tai ajaa kaivinkonetta, rekkaa tms. Siivoushommia pitäs vähän miettiä, mutta ehkä nekin menisi.
ja miehille kelpaa vain kauniit naiset, koettu on.
- Anonyymi
itse kylläkin yritän herätellä keskustelua suhtkoht realististen naisten kanssa, en edes niille kauneimmille viitsi mitään viestitellä. Mutta sen olen huomannut että vaikka naisen ulkonäössä tinkisi kuinka paljon niin siltikään se ei kompensoi mitenkään naisten nirsoutta.
totta, nykyään on nirsouttakin enemmän.
- Anonyymi
Kyl naiset haluu komean ja varakkaan miehen. Kyl naiset jättää luonteen väliin, kunhan vaa mies on komea, pitkä niin naine haluaa miehen.
- Anonyymi
Ja siltikin valtaosa suhteissa olevista miehistä on ihan tavallisen näköisiä ja normaaleissa tylsissä töissä. Jännää.
Vai onko mielipiteesi se että jokainen suhteessa oleva mies on pitkä, komea ja varakas? Ihan jo yhdellä kävelyreissulla tuolla kylillä voi omin silmin todeta tavallisia miehiä kulkemassa naistensa kanssa käsikkäin. - Anonyymi
Kyllä siihen vaikuttaa persoonakin, tai kokonaisuus. Yleensä muttei aina, koulutus ja työ viittaa älykkyyteen, älykkyys puolestaan persoonaan ja sosiaalisiin taitoihin, keskustelukykyyn jne. Jos mies on tyhmä, ei siinä paljon muutakaan sitten ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siihen vaikuttaa persoonakin, tai kokonaisuus. Yleensä muttei aina, koulutus ja työ viittaa älykkyyteen, älykkyys puolestaan persoonaan ja sosiaalisiin taitoihin, keskustelukykyyn jne. Jos mies on tyhmä, ei siinä paljon muutakaan sitten ole.
Suurin osa työläisistä ei ole mitenkään erityisen älykkäitä, eikä se koulutuskaan älykkyyttä takaa kuten ei työllistymistäkään, voipa jopa haitata. Mutta vaikka mies olisi kuinka fiksu tahansa, niin silti työttömänä saa heti kylmää kättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa työläisistä ei ole mitenkään erityisen älykkäitä, eikä se koulutuskaan älykkyyttä takaa kuten ei työllistymistäkään, voipa jopa haitata. Mutta vaikka mies olisi kuinka fiksu tahansa, niin silti työttömänä saa heti kylmää kättä.
Perheenperustamismielessä kriteerit oli ainakin mulla (nainen) huomattavasti kovemmat kuin joissain satunnaisissa panosuhteissa tai yhden yön jutuissa. Mutta itse ainakin voisin hyvin kuvitella seurustelevani työttömän, mutta älykkään kanssa. Tyhmää ei jaksa vaikka olisi mikä statuspelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on työelämässä. Ei ole mitenkään supererikoinen kriteeri toivoa että potentiaalinen kumppaniehdokas tekee töitä. On eri asia olla hetkellisesti töiden välissä, kuin notkua vuosikausia työttömänä koska hommat ei vaan maistu.
Uudelle kumppaniehdokkaalle työttömyyden voi ilmaista monella eri tavalla. Jos vaan töksäyttää että "olen työtön" avaamatta asiaa sen enempää, voi kuulijalle jäädä kuva että työttömyys on itse valittu elämäntapa.
Jos taas avaa työttömyytensä syitä edes himpun verran enemmän, voi ymmärrystä löytyä reilummin. Ei toki kaikilta, mutta useimmilta.
- Anonyymi
Roskaa ainakin osittain.
Miehen markkina-arvoa nostavat varakkuus, status, koulutus, ulkonäkö.
Monesti yhdellä pystyy paikkaamaan toista. Jos siis olet kuuluisa, ei sinun tarvitse olla komea eikä koulutettu.
Naisen markkina-arvoa nostaa lähinnä ulkonäkö.
Kummassakin tietyysti oletetaan, ettei olla ihan umpihulluja.- Anonyymi
Kyllä työ nostaa enemmän miehen arvoa kuin vaikkapa koulutus, ulkonäkö ja omaisuus vasta jos kuuluu tyyliin prosenttikerhoon.
- Anonyymi
Tietysti miehen pitää olla parasta A-luokkaa.
Tuo työttömyys edellisissä kommenteissa veti miettimään. Itse olen ollut siinä onnellisessa asemassa, että en ole ollut työtön kuin 4 päivää elämässäni armeijan jälkeen. Se tavallaan vaikuttaa omiin kiteereihini. Olen tottunut ihmisiin, jotka käyvät töissä, mutta kaikki eivät ole samassa onellisten veneessä kanssani.
Työttömyys ei ole huono asia, mutta totaalinen työhaluttomuus on mun mielestä turn off. Kieltämättä olen kohdannut naisia, jotka haluavat minun tai jonkun muun miehen rahoittavan heidän elämänsä. Siihen lähde, eikä mulla ole edes varaa sellaiseen, eikä haluakaan vaikka rahaa olisi.
Mielestäni ihmissuhteiden ei pidä peruastua rahaan vaan kommunikaatioon ja yhteisymmärrykseen.Miehen työ on pitää ulkonäöstään huolta.
Katso nyt minuakin..- Anonyymi
Hyvä hyvä. Ja naisen työ on pysyä hoikkana ja viehättävänä. Jos plösistyy, niin se on ero!
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä. Ja naisen työ on pysyä hoikkana ja viehättävänä. Jos plösistyy, niin se on ero!
Miehiinhän ne erot kolahtaa..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miehiinhän ne erot kolahtaa..
Kyllä se näyttää nainenkin vähän nöyrtyvän, kun mies jättää.
- Anonyymi
Rakastuin työssäkäyvään komeaan mieheen. Hän jäi takiani työttömäksi, sillä hän halusi muuttaa minun kotipaikkakunnalleni Helsingistä. Ei minun rakkauteni häneen loppunut tuohon työttömyyteen, sillä tiesin, että kyllä komea, fiksu ja sanavalmis mies saa töitä vaikka mistä ja niin saikin. Niin että katsokaa vain peiliin työttömät. Eli ei auta komeus, pitää olla myös töissä ja sama pätee naisiin. Ei kukaan ala nykypäivänä puolisoaan elättämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151877Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541342Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551297- 491022
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126972Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926- 52844
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36837Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56791