Tarkoitan muidenkin, kuin periksen. Hän kun käyttää aina Maisaa esimerkkinä ulkoisesti edustavan näköisestä naisesta.
Onko Maisa Torppa jonkun mielestä hyvännäköinen?
20
<50
Vastaukset
Ei sytytä sitten yhtään.
- Anonyymi
Ihan normi munanlutkuttaja.
- Anonyymi
Näyttää vartaloltaan teinipojalta, jolla on asennettu ruman malliset silikonit, valkoinen peruukki ja transumeikki.
- Anonyymi
Maisa on järkyn näköinen ilman pakkelia. Ei uskoisi, että sama ihminen meikattuna.
- Anonyymi
Eihän Maisa nyt mitenkään erityisen hyvän näköinen ole ja kroppakin riuku vaikka silarit onkin, mutta osaa kyllä hymyillä mistä annan plussaa.
Jos asiaa ajatellaan puhtaasti siitä näkökulmasta, että nainen on statusesine siinä missä esimerkiksi hieno auto tai kello, niin kyllä Maisa on mielestäni aika upea. Tosin pahoin pelkään että hänellä on edessä Tuksun kohtalo ja nopea rupsahtaminen lähivuosina.
Mutta kuten aloittajakin sanoi, niin nyt puhutaan ulkoisista asioista. Täytyy sanoa että en arvosta häntä erityisen korkealle ihmisenä tai naisena sen perusteella mitä medioista on saanut lukea, tai mitä joskus yli 10 vuotta sitten juttelin hänen kanssa silloisessa Windows Live Messengerissä vai mikä olikaan. Noh, Mesessä.- Anonyymi
Eli toden totta, pidät siis häntä hyvännäköisenä 😁
Sinusta kaunista on, että oranssi-ihoinen, hevosnaamainen, riukumaisen laiha nainen on hommannut aivan liian isot ja omituisen malliset silarit itselleen ja värjännyt tukkansa luonnottoman väriseksi. Et ymmärrä kyllä naiskauneudesta paljoakaan. Missä on Maisan vyötärö ja naisellinen lantion kaari? Missä muodokas perse ja kauniit kasvot? Maisa on irvokkaan barbin näköinen. Vain Latvalan tapainen henkisesti ätmi pitää Maisaa kaunottarena. - Anonyymi
Muovihoro on mielestäsi hyvännäköinen? Ei yllätä.
Markku Näätä
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Olen nähnyt maisan noin metrin päästä ja todella ruma oli. Pakkelia naamassa kilo ainakin.
- Anonyymi
Kirvelevän Kateuden Ruma Ääni puhuu.
Miksi jonkun, vaikka sitten Maisa Torpan pitäisi olla sinun mielestävi kaunis tai vetävä?
Hän ei edes tiedä että olet olemassa!
Mitä se hänen elämäänsä mitenkään liikuttaa mitä joku random suomi24-käppänä hänestä ajattelee?
Miksi sinun pitää olla katkera jollekin naiselle jonka edesottamuksia kuitenkin seuraat silmä kovana? Miksi jos koko nainen ei kiinnosta? Mistä moinen kauna ja katkeruus?
Sekö tässä kirvelee kun nainen onnistuu siinä missä miehen pitäisi omasta mielestään onnistua? "Saamaan" sitä seksiä jota itse ette onnistu saamaan, ja vielä vaihtamaan miestä ja kehtaakin vielä valita!- Anonyymi
Jos aikoo hyvää saada on tarkasteltava kohdetta muultakin, kuin ulkoiselta kantilta. Kauneus on katoavaista, tai ei naamasta/perseestä monta velliä keitetä.
Kyllähän Maisa on ihan perusnätti sotamaalauksessa ja pieni pitsinauha persevaossa, mutta ihan makuasia tuokin. Itse en henkilökohtaisesti innostu yleensäkään vaaleista naisista, varsinkin jos aivosoluja ui vähänlaisesti pääkopassa. Eikö sellainen sanontakin ole, että blondeilla ei tunnetusti liiku korvien välissä mitään, paitsi suihinoton aikana? Joku tuttu tavisnainen kerran valitti, että meikkaamisessa menee vuosi vuodelta aina enemmän ja enemmän aikaa! Varmaan tuo meikkaamiseen käytetty aikaa kasvaa neljännessä potenssissa, jos on julkkis ja naama pitää olla mediassa joka päivä vaikka ikää tulee koko ajan lisää, eikö Maisallakin jo alkaa pyörittämään neljääkymppiä kohti huimaa vauhtia ja uusia nuoria ja kauniita naisia pimpahtelee koko ajan esiin joihin verrata, mutta elämä on! Toki jokainen kulkekoon valitsemallaan tiellä, mutta jos haluaa olla julkkis, olisi syytä muistaa, että toimii myös esimerkkinä nuorille ja mielestäni Maisan esimerkki on täysin perseestä, mistä viimeinen hyvä esimerkki on hääpäivän persekuva ja sen levitys julkisuuteen. Toki Maisa hyvä esimerkki on finninaamaisille teinipojille ja vanhemmillekin runkkareille, mutta kanavointi runkkumatskusta tulisi hoitaa eri tavoin.
Maisa on ok, mutta tummaveriköt kääntää pään. Kaiken kokoisissa naisissa on kauniita kappaleita.
- Anonyymi
Minulla taas platina sekä pinkki-blondit kääntävät pään.
- Anonyymi
Mä oon nainen, joten huono vastaamaan miesten puolesta, mutta mun mielestä liian laiha ja silikonitissinsä kroppaan nähden luonnottomat. Mutta todennäkösesti miehiä viehättää siinä joku muu juttu kuin kauneus.
- Anonyymi
."..mun mielestä liian laiha ja silikonitissinsä kroppaan nähden luonnottomat. "
Sama. Kyllä sais enemmän olla lihaa luiden ympärillä.
- Anonyymi
Periksen arvostelukyky on tunnetun kehno. Feikkihahmot muutenkin kuin Maisan osalta viehättävät paattisätmiä.
Kahteen lauseeseen sait kyllä mahtumaan uskomattoman monta asiavirhettä. 🤦♂️
Ensinnäkään mun arvostelukyky ei ole mitenkään erityisen kehno. Toiseksi mua ei viehätä mitkään feikkihahmot kun en sellasia äkkiseltään osaa edes nimetä. Tai no voihan nyt vaikka jostain RDR2:n Arthurista sanoa että se on kova äijä, tai vaikka jostain elokuvahahmosta.
Enkä tiedä minkä määritelmän mukaan mä olisin ätmi. En tosin nyt mikään ytmikään kun en ole Maisan näköistä naista onnistunut saamaan, mutta kaipa sekin jotain musta kertoo että tapaamillani naisilla on yleensä ollut lähinnä seksi mielessä, eikä ole käynyt ilmi mitään taka-ajatuksia taloudellisesta hyväksikäytöstä tai isähahmon roolista.
- Anonyymi
Aivan sama miltä se lärvi näyttää jos on vähä-älyinen ja sitähän Maisukka todellakin on
- Anonyymi
Todella kaunis. Näyttäisin mielelläni häneltä. Rumat ja kateelliset täällä kritisoi..
Mun mielestä tietyilä tavalla on, jos verrataan meihin muihin suomalaisiin tavisnaisiin niin onhan hän kaunis, vaikka laitettua ja pakkelia onkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396